Gå til innhold

Tiden med Lillegullet i magen!


tingeling90

Anbefalte innlegg

Hei og velkommen skal du være!! :) Ser du ble gravid for ikke så lenge siden, hvilken pp ble du gravid?

Jeg mistet litt håpet, for etter jeg sluttet på pillen så fikk jeg ikke mensen før etter 7 mnd. Og var ikke helt inni dette greiene så trodde jo jeg kunne bli gravid selvom jeg ikke hadde mensen. Men da den dukket opp ble jeg gravid i første pp, men så mistet vi ca uke 6/7. Nå er det 3 mnd siden og er ca 6+4 idag :) Så det ble vell pp 4 etter mensen dukket opp. Hvilken pp er dere i ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.. vi er vell i pp 8 nå! Er på en måte glad vi heller har 8 pp er bak oss, enn å vente så lenge på tr etter pilleslutt, for da hadde jeg blitt overbevist att noe er galt.. Noe jeg klarer å overbevise meg selv om at det er nå og på en dårlig dag, men tar det som det kommer..

Når jeg tenker etter er jo ikke et halvt år såå utroli lenge da! Føles bare lenge ut.. Har lest mangen som prøver i årevis uten å få det til!

Men har jo litt panikk da den ene søssteren min trengte hjelp første gang! Men snart får hun "overaskelses barnet" sitt da.. kommer i november.. De skulle vist ikke klare å bli gravid uten hjelp, men så ble de nå det! Så da KAN hun jo tydlevis bli gravid uten hjelp, og det er ikke sikkert det er noe galt i familien som jeg trodde det var!

Huff, ble litt innviklet dette!

Nei, jeg får tusle meg ned på jobb.. Atter kveldsvakt igjenn.. På en måte godt, for jeg fikk såve så lenge idag, å DET trengte jeg.. startet på jobb kl 6 i går! For første og sisste gang! Noe av det verste jeg har gjort! Var helt zombi halve dagen.. Å sloknet på sofaen litt etter jeg kom hjem!

Nå er det vel ca en uke til ikm! Så det blir spennende.. å skummelt.. Har null følese av at jeg er gravid.. absolutt ingen følese av det, så jeg rekner med vi starter pp 9 om ikke så lenge.. Men da er jeg vertfall forberedt på det, å slipper å bli så skuffet! :P Men har reknet frem til at jeg ikke skal ta test før 1 september, om det ikke kommer noe tr... Da har jeg lagt inn litt feilberegning med i bilde, om tr ikke dukker opp når jeg mener hun skal.. Regner med tr kommer på mandag/tirsdag en gang! Men får nå se.. Er vi heldige, kommer hun ikke i det hele, men det tror jeg ikke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dårlig nyhet i dag på jobb.. Hun på jobb mistet spiren sin.. Var nessten 4 mnd på veg å så misstet det.. Fikk et smell i magen da hun ikke var så langt på vei, å fikk beskjed om å være forsiktig videre. så ett nytt smell i forge uke.. Det tålte hun vist ikke.. Er vertfall det hun tror det er.. Men vet jo ikke helt..

Om jeg får vite at jeg er gravid så tror jeg faktisk jeg får dårlig samvittighet! Hun vet jo vi prøver og at det er en sannsynlighet, men tenker nokk ikke over det.. Nei får ta det som det kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vi vente å vi venter.. Noe jeg egentlig syntes er greit.. med mindre jeg ikke er gravid, da kan tr bare kommme så jeg blir ferdi med det..

i natt drømte jeg noe helt sinsykt!! hadde minst to forskjellige drømmer som handlet om at tr kom på beøsk.. skikkelig merkeligt! Var vist veldi urolig i natt sa mannen! Så får håpe, men jeg tror igrunn ikke.. Har vell ikke særlig med symptomer heller.. ikke mer enn jeg har hatt før, altså "ønskesymptomer" haha!

Nei, planen er å teste på lørdag vist ingen tr dukker opp før den tid, men får se om jeg klarer det! Er ikke akkuratt kjent for å være tolmodig jeg nei.. ;)

Var på privatvisning idag på en leilighet! Det er så utroli dyrt her i rogaland!! er en av de dyreste plassene å kjøpe, å det irriterer meg!! Leiligheten var fra 1973, og har vell igrunn ikke gjort annet enn å male siden den ble kjøpt så kjøper nokk ikke den.. i tredje etasje og bare trapper.. neitakk!! så var den alt for liten i tilleg.. må ha plass til barnerom.. kan vertfall håpe vi får brukt for det snart!! :P Men får se hva det blir til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på dere og krysser alt jeg har for at tr holder seg unna deg nå!

Vanskelig å være på husjakt når det skal være på innmari dyrt! Vi er litt i samme situasjon selv, og prisene er jo helt på tryne syns jeg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre for at tr holder seg langt, langt borte!

Hvor i Rogaland er det dere leter? Broren min eier leilighet i Stavanger, 55 kvadrat, den har steget fra 1.8 mill til 2.5 mill i takst på tre år... Så det er rimelig overkokt der borte nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er stavanger vi bor i.. Så her stiger det som bare det.. Min mor sa til meg "Det må da stoppe en plass" Men jeg er fakktisk litt usikker! Hjemme hvor jeg er i fra er det veldi roli.. der kan du få et hus til under 1 mill, noe du i stavanger såvtt får en parkeringsplass!! Det er helt SINSYKT!!!

Ja det er på tide at tr tar seg en lang ferie! Har hatt hun så lenge nå att hun fortener en ferie!! :D

Enda ingen tegn til det så finnes et snev av håp.. selv om jeg tror det kan være min syklus som er litt surrehue..

Symptomer så langt er vell veldig ømme pupper! Spessielt niplene :P Men det har jeg vell igrunn rundt tr og.. Så har jeg hatt en metthets kvalmende følese, men det får jeg og ved å spise sjokolade, så kan være det, fikk et utrooli ekkelt syrlig følese i munnen, nessten som oppkast men ren veske idag, men det kan være hva som helst.. så alt av symptomer kan jo bortforklares! Så får nå vente å se.. har nedtelling til lørdag da jeg har gidd meg tillatelse til å teste! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. jeg sprakk litt.. tok en test idag.. Men trenger litt hjelp til å tyde den! Både jeg og mannen ser en svak strek, men er redd det er innbilning!! Meeen... hvordan i all verden legger jeg bilder her?? :vetikke: Føler meg litt dum på de der jeg.. fant ikke helt utav det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bildeopplaster.no/3q

hmm går det? sikkert ikke det besste bilde.. har ikke det beste kameraet akkuratt.. hmm.. sannhetens øyeblikk hva syntes dere?? Er veldi redd for en litt falsk positiv eller innbilt.. veldi klar for det, men håper såklart det stemmer.. tar en ny test i morgen tideli hvis jeg ikke ser tr iløp av dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nysgjerrig! Har aldri lagt ut bilde her selv før, men tror det skal være et alternativ som er legg til bilde eller legg til fil eller noe når man trykker på den svarknappen øverst til høyre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at du fikk det til og jeg vil absolutt si at den der er positiv så det holder!!

Jeg prøver meg faktisk med et lite gratulerer jeg tingeling! :strix:

Du kan jo vente et par dager og ta en ny test, men som sagt så vil ikke jeg kalle det der en svak strek!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nysgjerrig! Har aldri lagt ut bilde her selv før, men tror det skal være et alternativ som er legg til bilde eller legg til fil eller noe når man trykker på den svarknappen øverst til høyre :)

Oooh, fant det!! la ut en link ista, men får teste på nytt nå da.. uff jeg har vont i magen!!

post-44847-0-41754400-1346231731_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm.. takk tror jeg!! Fikk vell litt hakeslepp når jeg såg den streken!!

Tørr fortsatt ikke å tro det, men uff.. håper såklart! Nei det kommer til å bli en LANG dag på jobb.. :sjenert:

Neei.. dette er vell ca sån jeg føler meg nå..

:hakeslepp::bolledeig::hoppendeglad::daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så på linken, du får se kommentaren min over ;)

Ja, jeg såg det etterpå.. :P ikke heeelt med idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hmm.. jeg og :sjenert:

Er litt redd for at noe skal skje! Det er så uvirkeli!! Har ventet så lenge på det, så når det enndeli skjer, vet jeg ikke hva jeg skal tro!! :vetikke: Hadde aldri trodd jeg skulle reagert som dette! men går vell ikke ant å planlegge en reaksjon å vite hvordan en skal reagere..

tror egenlig ikke mannen skjønte helt hva jeg snakte om.. kan ha noe med at jeg vekte han, men uansett.. Nei, får vente å se i morgen.. har en digital med uker test liggende så får ta den om ikke så lenge! Fysj det er skummelt jo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkli og se.. Men da har jeg ofisielt fått ny ticker! :rodmer::hoppendeglad:

Kanskje jeg skal flytte meg til gravid dagbok og.. Eller om jeg skal starte en ny en.. hmm..

Tok ny test i dag tidelig! Sto opp litt over 6 bare for å ta test før mannen gikk på jobb.. Gravid 1-2 sto det der..! :hjerte:

Nå håper jeg bare at vi ikke mister lille gullet vårt! Men uansett, nå VET vi hvertfall at vi kan bli gravid! :)

Håper de nesste ca 8 ukene går raskt!! Har ikke den besste tolmodigheten! :P hehehe.. Meeen

JEG ER GRAVIIIID! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRRAAAA!!! :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Jeg unner deg det så innmari Tingeling, krysser fingrene for frisk spire som holder seg fast!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRRAAAA!!! :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Jeg unner deg det så innmari Tingeling, krysser fingrene for frisk spire som holder seg fast!!

Ja håper jeg og på! Sansynligheten er jo der! Vet at vertfall en av mine søsstre har hatt to graviditeter uten SA, og min bror, og forresten en søsster til.. Hmm.. vet ikke om det er genetisk eller noe, men hvis det er det, så lover det godt fra min side hvertfall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...