Gå til innhold

Tiden med Lillegullet i magen!


tingeling90

Anbefalte innlegg

Det var utrolig kjedelig, hadde troen jeg nå!

Jeg hadde kommet til å bli helt gal av å teste etter EL, og følt at det hadde blitt et eneste stort stress å :sengekos:

Men vi er forskjellig, noen føler sikkert at man får mer kontroll og blir roligere av det også :)

Ellers håper jeg tanta kommer seg fort avgårde igjen og tar en 9måneders ferie :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så kjipt Tingeling90!

Jeg vurderte EL-tester, men jeg holdt jo på å bli aldeles gal uten. Jeg visste jo når jeg hadde EL sist pp, merket det på kroppen, men tanken på at jeg kunne tatt feil spiste meg omtrent opp. Så dersom det ikke hadde klaffet da hadde det nok blitt testing på meg fra pp4 eller 5, bare for å få bekreftet at EL faktisk var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nokk ganske lik selv.. vet ikke om jeg har nerver til å drive med el-tester i tilleg til graviditetstester..

Men nå er jeg enndelig hjemme etter en stor søssken helg, med mye bråk, å mangen nivøer!! :) Fikk tillogmed vite att den ene søsteren min er gravid- igjenn! Hun som egentlig hadde fåt beskjed at de ikke får barn uten "hjelp"!

Så er jo kjempekoseli de klarte det ved tilfeldighet! Såklart er jeg supermisunnelig, for jeg klarer ikke å legge vekk tanken; jeg trodde det skulle være meg!!

Men er såklart glad på deres vegne!

Nå er snart tr borte! å får håpe hun hålder seg langt langt vekke, LENGE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DA var tr borte! Jammen greit med en helg kun med tr på besøk.. tre dager, det er jammen fint det!

så snart skal vi starte på pp4 :lur: Det er jo ikke den verste jobben det da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med kort besøk av tanta ;) Håper jo hun har dratt på ferie nå da :klemmer:

Å ja, meget greit! å gjett om hun skal på ferie! langt langt bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

æææh! jeg er skummelt redd for at vi ikke får til noe til denne mnd og.. jeg som nesten aldri blir syk, er nå såklart startet på bihulebetennelse! jeg har altid fått bihulebetennelse med jevne mellomromm.. blir noen måner i mellom, men den kommer altid tilbake!

Så får håpe jeg blir kvitt en fort, så vi rekker el :lur:

Det kommer og såklart altid på de verste tidspungtene,.. som såklart er de travleste ukene på jobb.. en gang fikk jeg besked av kunden å gå hjem å legge meg :sjenert:

DET var dagens utblås og klaging! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bihulebetennelse er noe dritt, i allefall når det bare kommer tilbake hele tiden, slitsom sykdom!

Masse god bedring til deg :klemmer:

Du får gjøre alt du kan for å bli frisk til EL :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg faktisk å bli bedre!! Jeg har aldri blitt kvitt bihulebetennelsen så raskt før! Å jeg er så gla for det! så får sattse på jeg blir god til el tiden ;)

Snart blir det jobb igjenn! er så utroli klart for helg! Dagen i dag, så morgen, så fri, så jobb, så fri igjenn! Blir godt!! En kort uke nesste uke.. Frihelg, å konfirmasjon! Blir kjempegøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg blir frisk ja, så blir mannen syk! ;)

Vi får det jammen til! Men det skal nokk gå bra håper jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Huff, ser jeg har vært dårlig å oppdatere her..

Har rett og slett ikke orket! vi har slappet av å kost oss hjemme, å reist i konfirmasjon i helgen, så ble mye reising på oss i det sisste.. Tiden har faktisk gått utroli fort! Var ikke klar over at jeg var kommet så langt uti syklus som jeg er.. teoretisk sett så kan vi få svar om 9 dager, noe som er utruli lite til!

MEN siden jeg gikk noen dager over tiden sisst måne, har jeg lite tro på denne mnd og.. men vi får se!! Tror ganske så sikkert vi har truffe el denne gangen, men har allikevel et lite håp...

Idag har jeg faktisk fri! noe jeg kjenner jeg trenger, å skal nye!! Nå skal jeg ned i banken, så handle mat, leke litt husmor, å slappe av!! :rodmer:

Skal lage bakt potet i kveld.. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dagene går fort! blir spennende å se frem mot ikm nå, krysser selvsagt fingrene for dere!

Kanskje vi har en liten spire begge to uten å vite det enda :rodmer:

Håper du har en fin tirsdag tingeling :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at dagene går fort! blir spennende å se frem mot ikm nå, krysser selvsagt fingrene for dere!

Kanskje vi har en liten spire begge to uten å vite det enda :rodmer:

Håper du har en fin tirsdag tingeling :klemmer:

Det hadde vært gøy det, om vi begge var heldige!! :) Hadde vært gøy å hatt noen som var like langt på vei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært gøy det, om vi begge var heldige!! :) Hadde vært gøy å hatt noen som var like langt på vei!!

Det hadde det vært, vi går for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestemmer at det er Mala og Tingeling-pp nå, og at spiren derfor skal sitte på dere begge. E basta! :jepp:

Fra spøk til alvor, så utrolig kult om det hadde klaffet denne måneden. Jeg sender masse babystøv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bestemmer at det er Mala og Tingeling-pp nå, og at spiren derfor skal sitte på dere begge. E basta! :jepp:

Fra spøk til alvor, så utrolig kult om det hadde klaffet denne måneden. Jeg sender masse babystøv!!

Ja hvis du sier det er bestemt så!! :jepp:

Tar imot all babystøv som kan gis :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvordan tiden går så utroli sent.. Helt til du ser tilbake å finner ut tiden går alt for fort! :sjenert: Vi har prøvd siden januar ca.. slutten på januar/starten av februar, og tiden har godt så vanvitti fort!!

Dagene på jobb går utroli sent.. så er helgen pluttselig over, så helg igjenn.. Det er liksom litt unødvendig..

Men snart er det ferie, og London tur!! Skal bli godt å komme seg bort litt! Gleder meg som en unge!! God kvalitetstid med kjære mannen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...