Gå til innhold

Tiden med Lillegullet i magen!


tingeling90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hjerte: Takk Mala! Jeg tror ikke det har gått opp for meg..

Jeg har ikke mangen symptomer, men ekstra hormonell er nå virkelig en av de!! Her renner tårene for ingenting.. å så smiler å er fornøyd.. :klaske: litt merkelig...

Lurer egentlig på når jeg får mer symptomer.. Føler meg ikke gravid i det hele!! For all del, hvis jeg slipper mye kvalme osv, så er jeg gla for det, men er så merkelig å vite at jeg er gravid, men merker ingentng!

Er litt kvalm i ny og ne, føler meg litt oppblåst, en merkli metthetsfølese mens jeg er litt kvalm, å nesten konstant vont i magen.. det er vell litt symptomer når jeg tenker meg om, men hadde vell forventet mer! :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal love deg at det tar tid før det går opp for en! Jeg har enda ikke skjønt at jeg har en mageboer, er liksom så fjernt enda, men det blir vel eller UL og når jeg begynner å kjenne liv tenker jeg :)

Ellers er det nok litt tidlig med så mange symptomer enda, så ikke bekymre deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går nokk mer opp når en kjenner litt mageliv! :)

Vet jeg må vente litt før jeg kjenner symptomer, er det som er litt skummelt.. Jeg kommer altid til å bekjymre meg, er bare sånn jeg fungere.. ;) Så får nyte den symptomfrie tiden jeg har mens jeg enda har den, for kvalmen kommer nokk som bare det snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!! Gratulerer så mye!!! (Har sniklest hos deg en stund nå see) :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!! Gratulerer så mye!!! (Har sniklest hos deg en stund nå see) :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Takk!! :) Føles helt uvirkeli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff.. føler tiden går så stille.. er nå en uke siden vi fikk vite jeg er gravid, men denn uka har tatt laaaang tid! Tar såklart altid lenger tid når jeg jobber lørdag! Har heldevis fri til helgen å skal hjem til mine foreldre! Da går nokk tien litt raskere.. Blir vanskeli å være hjeme å snakke om leilighet, å ikke fortelle de om graviditeten! Vi ser å ser etter leilighet, men så dyrt det er her, er det vanskeli å finne noe i den størrelsen vi vil ha! Så de mener vi kan jo bare gå for en litt mindre leilighet! men ungen kommer jo i mai! Må jo ha plass til lille knøtte vårt! Det vet de jo ikke!

Var på visning til en leilighet i går.. Var utroli fin, men aaalt for lite såverom.. såvitt plass ti en seng til oss der.. å så ha en liten en i tilleg! Er så redd det blir for lite! Så får vi se om vi gidder å by på den eller ikke..

Fysj.. liker ikke å kjøpe noe her jeg... ikke til den prisen som er her! Håper oljen tar slutt snart!! :twisted: Neida.. ikke helt, men da hadde det ikke vært så dyrt :P

Haster ikke enda.. trenger ikke å kjøpe med en gang! Men vil ha noe før gullet kommer! Så vi får nå se..

Håper tiden går raskere snart, så vi snart er i uke 12!

Da kan vi fortelle det til folk, å da forstår de plutselig hvorfor vi var skeptisk til den størrelsen på leiligheten..

Kjenner jeg mine foreldre rett, så har de vell allerede misstanke.... Sikkert foreldrene til mannen og.. de har hvertfall lyst å bli besteforedre igjenn! Er hvist ikke nokk med de to de har..

Jaja.. 5 uker på vei i morgen! Godt å se det bare går fremmover..

Kjenner ikke litt at jeg er gravid en gang.. kommer sikkert etter hvert, så får nyte det mens det varer! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var jeg inn i den femte ulken.. å for noen trege dager det har vert!! Forstår ikke at det kan ta SÅ lang tid! Går liksom ikke rundt å venter så mye heller så forstår ikke hvorfor det tar lang tid! Stort sett glemmer jeg at jeg går med spire i magen! Er jo når en tenker på det mye det tar lang tid! Det har jeg jo ikke gjort! eller.. litt såklart men mindre enn jeg skulle trodd!

Jaja.. Får håpe resten av tiden går litt raskere!

Nå går jeg vell på jobb en tur og.. 13-20 vakt! Blir godt når jeg slipper å jobbe kvelder å helger snart! har maks fire lørdager igjen, så er det slutt :bolledeig: Jeg gleder meg som bare det til å ikke være bunden igjen annenhver helg, for jeg jobber! Blir herli å kunne reise vekk hver helg om vi ønsker! Ser min familie alt for lite! Så nå kan vi reise mye mer! :) Blir godt!

Nei, jeg får ta turen på jobb å lide meg gjennom en kveldsvakt til! Så er det kveld i morgen og, SÅ er det tidlig å helg, å hjem til mine foreldre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen i det med at tiden gikk sakte :) Den gjorde det de første ukene! Men det gikk bedre etter hvert, når jeg begynte å tenke på andre ting :) Nå teller jeg måneder i stedet for uker!

:klemmer: til deg, og lykke til på jobben :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. kanskje jeg tenker på det mer enn jeg tror.. :P Jaja.. Tar det som det kommer! Er glad jeg slipper noe særli med kvalme og andre symptomer.. kjenner faktisk absolutt ingenting! Hadde ikke trodd det, men det kommer vell, så får nyte det mens det varer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi hjemme igjen etter en godt helg hos mine foreldre! En avslappende tur! Ikke gjort noen ting! Såv til klokken var over 12 i dag :overrasket: DET er lenge siden det.. har sikkert såve i 11 timer i natt.. :P Var ikke meningen akkuratt, men jeg har blitt helt utkjørt på jobb i det siste, å mannen begynner såklart å bli syk..

Som jeg tenkte, så gikk tiden lit fortere i helgen, så nå er jeg snart i uke 6 :hoppendeglad: Tror jeg jubler for hver dag som går nessten..

Lurer lit på om min mor fikk noe misstanke om at jeg var gravid, men snill som hun er, kommenterer hun ingenging! Det er en kunst som sviger mor IKKE kan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fant ut det.. Har altid vist det, men har ikke kjendt det på samme måte! ;) Tror sånn sett jeg er heldi! Har lite plager, og kjenner det stort set ikke.. Så det nyyyyter jeg! Tenk om jeg er en av de heldige uten plager!! :danse: Det hadde vert noe det..

Eller, litt feil er det å si at jeg ikke har noe plager, for var skikkelig dårlig på morgen idag.. Men det gikk over.. Er vell nå når jeg føler meg fin, jeg selv mener jeg ikke har noe, men spør meg i morgen tidelig, sier nokk jeg noe helt annet!

Stakkars mannen merker vell egentli nå hvor mye plager å hvor hormonell jeg egentlig er.. Prøver virkeli å ikke la det gå utover mannen, men er vell lettere sagt en gjort... Heldevis har jeg lite kvalme, så det nyter jeg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får uansett nyte at formen er fin, for det kan jo plutselig endre seg. Jeg håper du slipper den verste kvalmen i allefall! :jepp:

Kan være vanskelig å unngå at det går utover samboerne, er jo de vi ser mest, og da blir det automatisk de som får ta i mot.. Men de må tåle såpass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får svangerskapsplager, da skal jammen fedrene få merke at det skjer :fnise: De er jo delaktige!

Endret av Rhiannon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Det er veldi sant det!! Må nå få kjenne litt på det de stakkars fedrene og! Syntes ikke så synn på han! Det gjør han forsåvitt.. begynner å bli syk nå, det er ille det.. merkli hvordan de mannfolkene ikke tåler sykdom så lett! Mon tro om det er genetisk!? :D Neida.. Kjære mannen min takler det heldevis godt.. klager lite, å er god å passe på meg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 uker!!! :hoppendeglad: Da er jeg faktisk hallveis igjennom de "fæle" ukene! Det koser jeg meg over!! :) Har vert litt for forberedt på at jeg kommer til å miste tror jeg.. Men nå kan det gå bra! Snart kan jeg kanskje slappe av tillogmed.. Sikkert ikke før uke 12-13, men kan jo håpe!

Her i huse sitter både meg og mannen syk! Han har skikkelig influensa og har vert hjemme fra jobb stakkarsen.. Jeg var på jobb, men hadde ikke en lang dag for å si de sån! En roli kort dag, med lite aktivitet.. skal ikke mye til før jeg blir enda dårligere kjenner jeg.. i morgen skal jeg sikker ikke på jobb før sent sikkert, så får håpe jeg blir bedre til da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mannen ble ikke mye god over natten, men jeg følte meg mye bedre etter ehh.. 10-11 timers søvn :overrasket::sjenert: Kan tro jeg var sjokkert når jeg voknet å såg jeg hadde såve oppimot 11 timer!!! :hakeslepp: Men om det gjorde godt!! Pleier altid å bli sliten av å såve så mye, men ikke idag nei.. da var det vist nødvendig.. Å så godt det gjorde.. åsså 5 rolige timer på jobb.. gikk greit! Ble litt vond i magen på slutten, men det var nokk noe jeg har spist som magen ikke likte!!

Har tenkt litt på tidlig ul.. Vet ikke helt om jeg klarer å tro at jeg er gravid, kjenner jo ingenting!! :vetikke: vet det er vanlig og at mangen opplever det, men jeg klarer ikke å forstå at jeg ikke skal kjenne NOEN ting å være gravid.. litt skummelt syntes jeg.. Min søtrste frykt er jo at vi skal på ul, så er det ingen liv.. tenk å gå så lenge uten liv i magen! :(

Men koster vell litt å gå på tidlig ul.. Må nokk betale alt selv.. men er nokk verdt det.. får høre hva mannen sier..

Snart må jeg gå å kjøpe meg ny regnjakke.. Skal jobbe i barnehage, å trenger ny regnjakke.. har en tyn regnakke som ble kjøpt for noen år siden som er for tynn og liten, å en bergansjakke med hål i , så er vell igrunn ikke særlig vanntett lenger.. Så må jeg jo ha plass til magen og, men finner ingenting med plass til babymage!! Litt merkeli syntes jeg.. greit nokk, har bare sett på nettet forløbi, men uansett! Noen som har sett noe?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betalte i underkant av 400 kr for tidlig ultralyd, så du kan jo sjekke rundt litt hvordan prisene ligger der du bor. Det trenger ikke være så innmari dyrt... Det var en lettelse å ha vært der, selv om jeg ikke var så bekymra på forhånd - spesielt for gubben var det veldig greit. Og bildene vi fikk var så søte, en liten kulerund kropp med fire små og en stor kule festet på :fnise:

Yttertøy er vanskelig, spesielt hvis du ikke vil bruke en formue :) Jeg gruer meg litt til vinteren egentlig, er av typen som får urinveisinfeksjon hvis jeg ser en kuldegrad og må begynne å bruke stilongs i oktober. og ekstra foret ytterbukse så snart det nærmer seg fem minus.... og den passer ikke i år. ikke har jeg tykk jakke som passer heller tror jeg. det blir interessant det der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...