Gå til innhold

Tiden med Lillegullet i magen!


tingeling90

Anbefalte innlegg

Da var vi og prøvere! Kan begynne å si noe om oss!

Jeg er 21 år og er gift med min herlige mann på 23 år! Vi har vert sammen siden 2006, vi er unge, men er klar til å starte vår egen familie!

Prøvingen vil starte om ca 2 uker, da er jeg enndeli være ferdig med p-pille brette! Men uttolmodig som jer er, snikstarter jeg litt med prøvedagbok :rodmer: Dette vil bli en veldi spennende, lykkelig og skummel tid for oss men vi gleder oss!

Oppdatering:

Positiv test i pp 8, side 11 i dagboken!

Endret av tingeling90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg vet det, men syns liksom det virker like enkelt for da vet jeg når tante komme på besøk! Og det passer bedre pga en reise;) hehe..

Men to uker gå fort! Vi planlegger å bare la naturen gå sin gang, å ikke stresse med eggløsning osv.. Iallefall ikke i starten :) Vi er klar, men ikke hastverk, føler jeg kommer til å bli skuffet å lei hvist vi stresser med det!

Kan jo slenge med spørsmål og til andre..

Hvor lenge etter dere sluttet med prevangsjon før dere ble gravid? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg enndeli! nesste fredag er sisste pilledag så er det igang!

Nå leser jeg alt jeg kan, å prøver å lære meg å være tolmodi, men det har jeg igrun altid vært dårlig til, så får se.. Prøver å være innstilt på at det kan ta flere måneder, så jeg ikke blir skuffet å utolmodig!

Men vi gleder oss! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre for oss!

Jeg har så lett for å stresse med sånt, så tror du er lur som er innstilt på å ta det avslappa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. jeg prøver hvertfall! men innerst inne tror jeg egentli at jeg kommer til å stresse litt! Meeen jeg skal prøve å unngå å tenke på det helt enda.. ikke lett, men jobber med det!

Virke som om det kanskje klaffer for deg snart da, må jo være spennende! Lykke til da!! å lykke til oss begge om litt hvis det ikke klaffet for deg nå :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å huff, ikke gi meg falske forhåpninger :)

Jeg husker jeg var så glad når jeg var ferdig med pillene, for da kunne jeg gjøre noe aktivt for å hjelpe sjansene mine :)

Kose deg med det, tror jeg er best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal virkeli gjøre alt jeg kan for å slappe av å bare la det gå sin gang å ikke stresse ALT for mye på det.. Jeg har så sinsykt nedtelling, så får håpe at kroppen kommer i vanelig syklus med en gang! Sisste pille i kveld, så da skal "drittuken" så mannen kaller det, være over for denne gang! Å jeg håper at det er lenge til nesste gang :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi akkurat kom hjem fra en tur hos mine foreldre, å det var utroli deili å komme seg bort fra hverdagen å slappe av!

Å nå er vi ofisielt prøvere, ingen p-piller å bare venter i spenning på at ukene skal gå! Utroli spessielt å vite at jeg kan igrun bli gravid denne månen! Men veldig spennende!

Så nå skal vi nyte dagene å ukene fremmover å bare kose oss! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAaarh jeg går runt å leter etter symptomer! blir gaaal!! Spessielt siden det uansett er ALT for tidelig!! Har vondt i magen å går å håper å håper å håper, men vet jo egentli at det ikke mulig!! å om det så skulle være tilfelle som det såklart ikke er, så er det iallefall ikke mulig å merke det!

snakker vi jakten på det store gravidsymptom :kjefte:

Å jeg VET så godt at jeg bare må slutte for kommer bare til å skuffe meg selv senere..

Men nå ska jeg lage meg mat, tvinge meg selv til å slappe av å nyte resten av dagen! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg følge med :)!

Jeg er også 21 og har igjen 3 uker på pillene før vi begynner å prøve :) hadde vært spennende å følge noen som er på samme alder og i samme situasjon som seg selv :)

Håper at det klaffer rask for dere da :jepp:

Ønsker deg en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :) Hyggeli å ha andre i samme situasjon ja!

Vi håper såklart det klaffer med en gang, men er vell forberedt på litt venting! en del venting.. Hvor lenge har du og din vært sammen Mala??

Idag var vi en tur i banken for å se hvor godt vi var på vei til å få kjøpt oss egen bolig!

Det er så utroli vanskelig å komme ut i boligmarkedet!! Det er på en måte bra de er så strenge på det, men samtidig veldi kjedeli!! du må jo ha ca 15% egenkapital for å i det hele tatt få lån!! å det blir mye det! Blæh..

Vi kan fint betale ned lånet, men fi får det ikke enda! så da blir det sparing sparing å atter sparing fremmover! Har vært veldig bevisst på det de sisste årene, men nå blir det bedre fokus fremmover tror jeg! Blir uvant, men kommer noe godt utav det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Nå er det roligt i leiligheten vår! Vi har hat besøk av svigers, så det har vert full guffe i hele helgen! Kjempekoseligt å få besøk, men og litt godt å få leiligheten tilbake etter jobb idag! Vi var på handletur å fikk roser, å gardiner å kom hjem til to ferdivasket maskiner med klær! Jeg har igrunn noen fantastiske svigerforeldre! :)

Nå går jeg å venter å venter på at tiden skal gå så jeg kan ta en test! TR skal vel igrunn komme rundt månedskifte så håper såklart det ikke skjer! Er litt for utolmodig! Har egentli lyst å ta en test, men blir vel for tidlig uansett.. Har forsåvitt bestemt meg for å vente til å ta test til TR helst ikke kommer, men spørs om jeg klarer å vente da.. Mest sansynli ikke! :rodmer:

Men nå vil jeg se om jeg finner 101 dalmantinere å se den! Fikk så utroli lyst å se den! Er så lenge siden! aah føler meg liten igjenn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg hadde også bestemt meg for å ikke ta test før noen dager etter ikm, men greide ikke holde meg :)

Stressa også voldsomt med symptomjakt første prøveperiode. Men nå i andre prøveperiode har jeg foreløpig vært veldig avslappa :) Tida går av seg selv, så det er egentlig bare å slappe av og la den gå. Men det er ikke så enkelt :fnise:

Så gøy med fantastiske svigerforeldre! Mine foreldre er også sånn, de tilbød oss at vi kunne reise vekk på planlagt tur og så kunne de male stua for oss i mens :) Men det blir litt mye tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomjakt hørres meget kjendt ut! skal innrømme det er en del av det her og! :sjenert:

Ahh hørres herligt ut med ferdimalt stue! men kan forstå det blir mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff.. TR kom litt tideliger enn planlagt..

Men da blir jeg vell fortere ferdi å kan begynne på pp2 :lur:

Får håpe jeg klare å slappe av mer nesste mnd.. skal igrun ikke så mye til egentli..

Så nå får jeg leiligheten for meg selv i helgen å det skal nytes! Er helt fantastisk med mannen hjemme, men er meget godt å ha leiligheten for meg selv en gang i blant!

Så om en uke ca er pp2 igang, å vi håper på vårt lille mirakel da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er liksom det.. nå kan vi heller starte på pp2 snart, å håper på et lite knøtt da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...