Gå til innhold

Tiden med Lillegullet i magen!


tingeling90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg er igrunn ganske heldig! Selv om besøket varer litt lenger nå enn når jeg gikk på p-piller!

Ellers går det veldig bra! Har vert på besøk hos mine svigerforelde! Svigerfar ble 50 år, så det ble storfeiring :romeo: Veldig koselig, men MEGET høylytt, å stressende! Har giftet meg inn i den mest stressende familien du kan tenke deg! Men er såklart glad i de da :) Enn med deg? Noe nytt på prøvefronten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe nytt her nei, har tanta på besøk enda :sukk:

Morsomt med storfeiring da, men det kan være slitsomt og stressende :)

Treffer dere hverandres familier ofte eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min familie treffer vi oftere enn hans, da vi bor i stavanger, å de i trondheim! min er bare noen timer herfra:) eller "bare" heter de vell.. er vell fra 3 timer til 4,.. alt etter hvem vi besøker om det er mine foreldre eller søsken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel både positivt og negativt med å ha familie både langt unna og nære! Vi har all nære slekt innen 20 minutt, veldig greit, men desto oftere kommer de uanmeldt på besøk, og bestandig når det passer dårlig! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker dere prøvere å bruke Folsyre/folat i prøvetiden, da?

Jeg gjør i allefall det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too :) gikk å kjøpte det rimeli kjapt etter vi fant ut vi skulle enndeli starte prøvetiden.. selv om det var noen uker før jeg egentlig startet å ta de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det enndelig tid for å slappe av i sofaen etter middag og kveldsvakt på jobb.. Mannen lagde laksemiddag til meg :) I morgen får jeg en kort dag på jobb! Skal avspasere litt, så jobber fra 12-16! skal bli godt å få gjort litt her hjemme! Så tenker jeg å lage god middag til mannen kommer hjem! å kose oss litt! Han begynner i ny jobb nesste uke, så blir spennende!! Så må vi jo kose oss ekstra mye siden EL er ca rundt nå ;) ingen el testing, men skal vel komme nå ifølge viss nettsider, å apps på ipod osv :sjenert:

Snart blir det kakkao å en god bok å lese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det enndelig tid for å slappe av i sofaen etter middag og kveldsvakt på jobb.. Mannen lagde laksemiddag til meg :) I morgen får jeg en kort dag på jobb! Skal avspasere litt, så jobber fra 12-16! skal bli godt å få gjort litt her hjemme! Så tenker jeg å lage god middag til mannen kommer hjem! å kose oss litt! Han begynner i ny jobb nesste uke, så blir spennende!! Så må vi jo kose oss ekstra mye siden EL er ca rundt nå ;) ingen el testing, men skal vel komme nå ifølge viss nettsider, å apps på ipod osv :sjenert:

Snart blir det kakkao å en god bok å lese!

Herlig med en kort dag da :) Viktig å kose seg sammen også, spesielt når man skal lage baby ;)

Hvis syklusene dine er stabile, er vel kalkulatorer for EL på nettet til å stole på vil jeg tro, men jeg vet jo ikke :gjeiper:

Kos deg med kakaoen og boka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja virker jallefall som om el er her nå! merker jo forskjell.. så har altid hatt veldig stabil syklus! så er heldig her! :) så vi sattser veldig på klaff snart :yvonne: teoretisk sett skal det jo gå helt fint, men prøver å ikke høre på teori i dette tilfelle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke bare tenke teori heller, men heller ta det litt som det kommer, ellers kan man bli helt gal i hodet av alle teoriene om forskjellig, tror jeg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gal i hode blir jeg uansett.. Sier til meg selv, Dette kommer til å ta tid.. Men så går det 2 sek, så tenker jeg, men jeg viiiil ikke vente :P og så på den igjenn! Så vi tar det som det kommer..

Har akkuratt startet, å skal prøve å nyte tiden som prøvere.. Det er en spennende tid som vi prøver å nyte! Er jo ikke ofte vi prøver :) Det er så alt for synn jeg har for store forventinger..

MEN, jeg vet så lenge jeg stresser, skjer det ikke, slapper jeg av å tar det med ro, så kan vi bli heldig å treffe :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gal i hode blir jeg uansett.. Sier til meg selv, Dette kommer til å ta tid.. Men så går det 2 sek, så tenker jeg, men jeg viiiil ikke vente :P og så på den igjenn! Så vi tar det som det kommer..

Har akkuratt startet, å skal prøve å nyte tiden som prøvere.. Det er en spennende tid som vi prøver å nyte! Er jo ikke ofte vi prøver :) Det er så alt for synn jeg har for store forventinger..

MEN, jeg vet så lenge jeg stresser, skjer det ikke, slapper jeg av å tar det med ro, så kan vi bli heldig å treffe :yvonne:

Kjenner meg sånn igjen i det du skriver!

Er så enkelt å tenke at man ikke må stresse, men det er mye vanskeligere i praksis... Jeg føler det slik, og vi har ikke startet en gang :sjenert:

Jeg tenker som så at når man bestemmer seg for å prøve å få barn, så må man prøve å kose seg og nyte tiden :rodmer:

Så vi får prøve i slappe at slik at kroppene våre er mottakelig for å bli gravide :lur:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slappe av ja, høres meget lurt ut! Spørs nå igrunn om det går.. men tvinger meg selv til det igrunn.. Nå blir det snart kveld her! Skal på jobb i morgen tidelig.. Uff, lørdagsarbeid er det værste som er.. Ulempen med å jobbe i butikk! Lange dager da dagen forsvinner, å annenhver lørdag :(

Nå "nærmer" det seg sommeren, og da har vi fått mangen store biler med sommervarer.. Godt å være tidelig ute! :frustrert:

Men på søndag blir det god biff middag med indrefille, og saus, å så husjakt :hoppe: Leiger nå, å det er igrunn greit.. betaler ikke så mye i leige, å er stort nokk for oss to, men vi får ikke låv å ha barn her.. noe som igrunn er teit, når husverten er dagmamma for en liten tramper!!!! han kommer kl 07.45 nesten hver morgen, å begynner å hyler 08.10 nessten hver morgen.. er oppe å tramper i noen timer, så er det såvetid... så opp rundt 11-12 tiden tror jeg.. Sier vell sitt når jeg kan søvnmønsteret til en jeg aldrig har sett!

En gammel leilighet, der all lyd ovenfra kommer ned, å all varme forsvinner ut! Blir en del i strømm da! Så nå håper vi på å få kjøpt leilighet å bli en familie på tre!

Så nå blir det natt på tingeling! :tellesauer:

Sov godt alle sammen, ha en god helg til alle, å lykke til med prøvingen til alle som trenger det! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende med husjakt da! Skjønner ikke helt hvorfor dere ikke skal få ha barn der dere bor nå jeg :klo:

Men når det uansett er litt liten plass, så er det jo veldig greit å skaffe seg sitt eget som er større slik at det blir god plass til noen småtasser ;)

Kos deg resten av helgen da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er igrunn plass til en unge! har jo gjesterom og alt! et stort ett og! men de er sikkert ikke lov pga bråk å sånt.. men da syntes jeg godt hun kunne informert om den litte tramperen hun har nessten hver dag!!

Men det er ikke opptimalt med barn her uansett.. kjellerleilighet, med en BRATT trapp ned.. Så egen leilighet vil vi ha uansett! så de blir greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, snart er det jobb igjenn.. starter dagen kl 07.00 på jobb.. Fysj det er lite godt å stå opp så tidelig etter en avslappende helg!

Skal ivertfall sove godt! Er så mett at det ikke finnes ord på det..

En god middag er jammen farlig!

Nå går tiden ut på å vente.. vente, å håpe! Litt over en uke til ikm.. 11 dager til en test kan være positiv.. Prøver å ikke tenke på de.. Er temlig umulig, men gjør det jeg kan for å fokusere på andre ting..

nei uff..

Har noen tips for å ikke tenke på det?? Jeg blir litt gal :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...