Gå til innhold

Tiden med Lillegullet i magen!


tingeling90

Anbefalte innlegg

Godt jeg ikke er allene med nektingen om morgen :sjenert:

Men vi går fullt i gang med pp3 om ikke så alt for lenge! I morgen har jeg en ikke alt for lang dag på jobb.. 9-16.. Så på kvelden skal vi sikkert ut å spise, så skal vi på premiere på The Hunger Games!! Å så jeg gleder meg!!! :popcorn:

Da skal vi kose oss skikkelig! Den filmen er fra en bok, som jeg har lest så utallig mangen ganger! så det blir spennende å se filmen og! Har ventet lenge på den!

Alle gode ting er tre vetdu, så da håper vi at det er deres pp ;)

Godt å slutte tidlig på en fredag da, og koselig at dere skal bruke tiden sammen og bare kose dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er boka bra? Jeg har sett at filmen har fått god kritikk.

Jeg håpet vi kunne fått sett "John Carter" i helga sammen med en kompis, jeg har lest bøkene i det siste og er spent på hva de har gjort med filmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes boken er bra! Fikk tillogmed mannen til å lese en, å da må den være bra!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så bra :)

Ble ikke noe kino på oss for kompisen var syk. Fikk dere sett filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅhh om vi gikk på kino ja!! Den var så utroli gøy!! vil se den i gjenn!! Rett før jeg laster ned i crappy kvalitet for å se på dataen... Men de blir for kjedeli.. Men gøy var de! Ambefales virkeli! Synst det er lit domt det er kun 11 års aldersgrense på den da.. kunne godt ha satt den litt opp, å gjort den enda mer lik boken, men er egentli en ungdomsbok, så kom ikke så noe sjokk det var 11 års grense da..

Nå er TR enndeli utav hus, så snart blir det full rulle med pp3 :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa, vi sattser på pp3 for oss begge!! :jepp:

AAh, jeg er så trøtt idag.. trur jeg sovnet litt for sent i går.. så var det opp kl 9, møte/kurs kl 10, ferdig kl 15, det var fantastisk godt, så fikk jeg slappe av, å vaske to maskiner med kler.. men så måtte jeg ned å låse jobben på kvelden, så det var litt kjipt! men sån er det når ingen med nøkkel jobber kveld, å jeg bor 15 min fra jobben :P

Så det blir nokk tidelig kvell på meg ja.. eller.. tidelig blir den ikke når jeg ser på klokken, men blir SNART kveld heter det.. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi håper å håper! Det å prøve er ikke akkuratt den verste jobben som er, så vi skal få det til tilsutt!! :rodmer:

Jeg prøver å ikke henge meg opp når EL er denne måneden, for da blir jeg så skuffet.. Jeg går stort sett ut fra en app jeg har på iPoden min, men vet ikke om den stemmer, så nå prøver jeg å ikke se på den, for jeg er dum nokk til å stole på den og.. Men vi får se om noen veker hvordan det går :P

Har akkurat fått besked at husverten skal selge leiligheten, så nå håper jeg virkeli vi finner en aktuel leilighet snart! Har ikke lyts å flytte før vi skal kjøpe selv! Er lei av å flytte nå asså.. Kan jo hende hun selger huset, med oss i, men er ikke sikkert enda.. Vi får nessten bare se..

God helg å god påske til deg og Mala!! (Selv om min påske ikke begynner før på onsdag etter 20.30-da er det endeli fri)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg dere finner en leilighet snart :)

Takk :)

Tar ikke påske før på på tirsdag jeg heller, men skal også jobbe påskeaften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅh, jeg får helldevis fri på lørdagsaften! Er min fri lørdag.. jobber annenhver lørdag, å i år passet det meget bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅh, jeg får helldevis fri på lørdagsaften! Er min fri lørdag.. jobber annenhver lørdag, å i år passet det meget bra! :)

Landet på jobblørdag hos meg, men det er egentlig helt greit, blir penger av det i allefall :lur:

Har frilørdag i morgen da, men det er faktisk bare min andre siden nyttår, så jeg vet nesten ikke hva frilørdag er lenger :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oj, høres ikke så gøy ut.. hate jobblørdager.. Jeg har kanskje ikke så mye å ta meg til på lørdager, men skulle veldig gjerne ikke måtte jobbe 6 dager den ene uken daaa... hehe.. litt prinsipp må man ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes i grunn det er greit å jobbe lørdager, men jeg kjenner det skal bli godt å ha fri i morgen :)

Får liksom litt mer ut av helgen da, i stedet for at helgen bare blir bestående av søndag :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah, da var en utroli lang og slitsom arbeidsdag unnagjort.. Jobbet 10 timer idag.. mer enn jeg egentli er glad i! Utroli stressende dag på jobb, med mangen kunder!!! :daane:

Nå sitter jeg å prøver å komme utav sofaen for å lage middag.. Det er klin umulig.. Både jeg å mannen er helt utkjørt idag... Men snart er det hjem til mine kjære foreldre, å spise mamma sin mat!! :hoppe: Det blir ikke før på onsdag etter jobb, men godt blir det uansett.. Kan jo bare gå en vei.. :vekt:

Nei, får sparke meg selv og mannen for å lage middag.. eller kanskje bare mannen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det enneli sisste dag på jobb før ferien! så blir jeg hentet av verdens besste mann som kjører oss hjem til mine kjære foreldre! Jeg gleder meg! Er så lenge siden vi har vert hjemme nå, så blir koseli! Ta en liten pause fra all prøvestresse, å nyte live.. ikke at det blir mindre fristene med ett par nivøre springene rundt, men blir allikevell koseli da! :)

Så blir nokk lite oppdatering på meg til mandag ca... Kanskje litt, men blir minnimalt! Får klare meg litt ute kg.. :gjeiper:

Håper det kommer mangen positive tester mens jeg har ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påskeferie tingeling :klemmer:

kos deg og nyt fridagene :)

Håper du også får positiv test snart :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påskeferie til deg og Mala!

Ja vi får håpe at du smitter av, å at jeg og får positiv test om noen uker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...