Gå til innhold

Tiden med Lillegullet i magen!


tingeling90

Anbefalte innlegg

og har du testet nå?? har lest litt i boka di, og er spent!!:) sender deg litt babystøv jeg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, idag er det ikm! enda ingen tegn til tr! Jeg klarer ikke å være positiv over dette! Klarer merkli nokk å overbevise meg om at jeg IKKE er gravid, men at tr ikke kommer for det er noe gale med meg! Noe som egentlig er tåpelig, for om det betyr noe, er det positivt!!

Men jeg får nå vente å se.. kan ikke teste enda.. er alt for redd for å få negativ test :sjenert: Jeg føler jeg aldri har vert nermere en dette før! åååh prøving er nervepirrende!!

hvis jeg såvitt har tolmodighet til dette, hvordan skal det da gå når jeg er gravid å må vente i 9 mnd før knøtte kommer til verden!! Huff nei dette blir mye synting gitt..

Håper alle får en god dag idag! :) En tr-fri dag, for de som håper på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, idag er det ikm! enda ingen tegn til tr! Jeg klarer ikke å være positiv over dette! Klarer merkli nokk å overbevise meg om at jeg IKKE er gravid, men at tr ikke kommer for det er noe gale med meg! Noe som egentlig er tåpelig, for om det betyr noe, er det positivt!!

Men jeg får nå vente å se.. kan ikke teste enda.. er alt for redd for å få negativ test :sjenert: Jeg føler jeg aldri har vert nermere en dette før! åååh prøving er nervepirrende!!

hvis jeg såvitt har tolmodighet til dette, hvordan skal det da gå når jeg er gravid å må vente i 9 mnd før knøtte kommer til verden!! Huff nei dette blir mye synting gitt..

Håper alle får en god dag idag! :) En tr-fri dag, for de som håper på det!

Skjønner at du ikke tør teste enda. Her testa vi 3 dager etter IKM.. og da var den veeeldig positiv:P hehe det er bedre å få TR en å se en negativ test syns jeg.

Ikke at det hjelper så mye, men hvis du er gravid, trenger ikke du vente 9 måneder.. men 'kun' 8..:P for da er du allerede 1 måned på vei! Syns 8 høres bedre ut en 9. 8 er jo nesten en halvt år, mens 9 måneder er nærmere et år. hihi:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har jo rett i det.. utroli hvordan den ene mnd hjelper!!

Tenker å teste om noen dager om tr ikke er komt.. må vente litt til enda.. tr kan jo fort komme iløp av dagen.. å gjett om jeg blir skuffet da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lettere å vente når du vet du er gravid faktisk, for da slipper du å tenke på at du snart må på an igjen med prøvingen jeg krysser fingrene for at tr har tatt ni måneders ferie på Mallorca, og at du blir med FrøkenStrøken og meg på pp3-toget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lettere å vente når du vet du er gravid faktisk, for da slipper du å tenke på at du snart må på an igjen med prøvingen jeg krysser fingrene for at tr har tatt ni måneders ferie på Mallorca, og at du blir med FrøkenStrøken og meg på pp3-toget!

Liker!! (Du vet du har hvert for mye på facebook når du letet etter liker knappen)

Egentlig syntes jeg ikke tr FORTENER feire på Mallorca, men i dette tilfelle skal de gå greit.. ;) Sitter å lure på hvor lenge jeg skal vente med å teste.. men det må jeg vell bare se an.. Huff.. ikke lett dette! Føler egentlig tr er rett runt hjørne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker!! (Du vet du har hvert for mye på facebook når du letet etter liker knappen)

Egentlig syntes jeg ikke tr FORTENER feire på Mallorca, men i dette tilfelle skal de gå greit.. ;) Sitter å lure på hvor lenge jeg skal vente med å teste.. men det må jeg vell bare se an.. Huff.. ikke lett dette! Føler egentlig tr er rett runt hjørne..

Men du, tenkte at du kan se på det fra to sider. På den ene siden er det selvfølgelig bra hvis testen er positiv, men på den andre siden hadde det jo vært helt oke hvis den ikke er positiv for ellers har du termin midt i jula. Det finnes bedre måneder å bli født i enn desember:)

Min samboer har termin 10 december, så hvis vi er veldig uheldg og hun går 2 uker overtid, får vi babyen på julaften:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps..

Kan ikke du teste nå? Jeg er litt nysgjerrig! :P Håper virkelig for deg at den er positiv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tørr ikke å teste :rodmer: KAN jo være negativ, å det vet jeg ikke om jeg tørr å se helt enda.. Er jeg gravid nå, får jeg mest sansynli termin i slutten av dessember! å så rekner jeg med to uker overtid, så kan det fort bli i starten i januar.. men vi får vente å se!!

Mannen ville egentlig vente en uke før jeg tester, men DET går jeg ikke med på! Blir vell på fredag/lørdag tror jeg.. om jeg klarer å vente så legne.. Skal reise bort i helgen, til en hytte med sjøen i det vakre sørlandet, så blir jo koselig om vi får en gladnyhet der da! Men for alt jeg vett er pluttselig syklusen min helt på kjør denne mnd..

Huff, jeg trodde uken FØR ikm var lang! Men denne uken går jo som en evighet! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Tickeren min er HELT feiil!! Å det liker vi.. Det betyr ingen tr enda!!

Har enda ikke testet.. Spørs når jeg skal det.. skal besøke søssken med en massiv tantebarn-gjeng å kose oss! Så får se om jeg tester i morgen.. Men spørs om jeg vil få en negativ test RETT før vi skal se alle de søte små..

Huff.. ikke lett dette.. Hva syntes dere? Teste i morgen tidelig eller ikke?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. test i morgen tidlig du eller overimorgen.. Jeg har nemlig en god magefølelse og tror at det er en liten spire som bor i deg;) Og da er du to dager etter ikm.. det er jo et veldig bra tegn, ikke sant:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Da håper jeg på at din magefølelse er rett.. jeg har egentlig ikke følese av at jeg er gravid, for kjenner absolutt ingenting! Men jeg tar stort sett feil i følge mannen :rodmer: Vi får se om jeg tørr i morgen tidelig..

Merkelig egentli at jeg ikke har turt, for tideligere har jeg helst tatt test FØR den egentlig kan slå ut, bare for å roe meg ned.. å nå, pingler jeg ut bare med tanken..

Men to dager etter ikm, er jo et lovene tegn.. spessielt siden jeg kjenner litt mensmerter en gang i blant.. men det er lite de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. da får jeg stå opp med mannen i morgen, kanskje teste så han får vite det, å se om jeg rekker å skrike ut et jubelshyl/et klageinnleg her på kg i morgen,..

Om jeg tørr å teste!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som forventet, negativ test i dag tidelig!

Så da er det bare til å smøre seg med tolmodighet til tr dukker opp :sjenert:

Er såklar veldig skuffet, selv om det ikke kom som et sjokk! Har null symptomer.. Eneste som er rart, er at tr ikke har dukket opp! Hun pleie aldri å være sent ute.. faktsik, altid en dag eller to for tidelig!! Men da dukker hun sikkert opp idag..

Mon tro om det jeg "lurer" kroppen min til å tro jeg er gravid, fordi eg ønsker det så mye? Hmm.. hvis ikke hun kommer snart, får jeg kjøpe ny test, å teste over helgen igjen!

Nei, nå får jeg snuble meg til jobb! Blir en lang dag kjenner jeg! Er så utroli trøtt!!!

Ha en god dag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjedelig med negativ test da... Men det er ikke sikkert TR dukker opp for det. DErsom det går noen flere dager uten TR syns jeg du skal teste igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så kjedelig!! :(

Tar dere EL-tester? Det gjorde nemlig vi. (eller vi måtte, for vi er avhengig av inseminasjon med donorsæd:) Syns det var veldig greit, for hvis EL var litt forsinket da visste vi at mensen også skulle bli litt forsinket og da var vi forberedt på det.

(edit: og at også en eventuell positiv test skulle slå ut positiv seinere.. så det kan fortsatt hende at du fikk EL seinere enn du trodde og at testen derfor ikke er positiv enda? vi må være litt optimistiske:))

Endret av marielle171
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med negativ test, tingeling!

Men ikke gi opp helt enda da, så lenge tr holder seg unna så er muligheten der :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅh, dere er så positiv alle! Så godt å lese att jeg KAN ta feil..

Men jeg hadde rett denne gang.. Tr kom som forventet idag.. Var sikkert forsinket el eller noe..

Vi tar ikke el tester nei! Har ikke hatt så lyst å stresse med det, for da forventer jeg så mye, å blir så skuffet.. så er jeg så redd for å føle atte vi MÅÅÅ ha oss litt sengekos når den er positiv, ellers så gikk det ikke, å det blir så feil..

Men har vurdert å starte med el test da... Har jo lyst å bli gravid så fort som mulig, å er jo lettere å få det til når en vet for sikkert når el er.. Men får se om jeg går for innkjøp av noen for å prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...