Gå til innhold

Tiden med Lillegullet i magen!


tingeling90

Anbefalte innlegg

Huff... føler jeg aldri kommer til å bli gravid! Vi prøver, men føler noe er gale.. så frister veldi å gå til lege å forandre litt på månen vi startet.. men kommer nokk ikke til å gjøre det, men tanken falt meg inn..

Ellers så er det mye slit på jobb.. fysj jeg er lei av jobb akkurat nå.. skulle gjerne hatt mer ferie! ikke så lenge siden jeg hadde, men kunne trengt mer.. :P Men det blir nokk bedre etter hvert..

Huff det blir gjerne litt klage nå, men sån blir det på en dårlig dag som jeg eeer så utrooooli trøtt på.. Snart blir det natt på meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eeeh... jeg husker faktisk ikke.. har det skreve ned en plass, for å hålle styr på det, men husker ikke i farten.. Sikkert like greit.. da kan jeg i det minste si at jeg har startet å slappe litt mer av, å ta det med tiden.. ikke mer enn såvitt, men litt.. Å det er godt for meg å være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i pp7 nå faktisk.. Noe som egentlig føles ut som en evighet.. det er ALT for mangen pp'er enn jeg liker.. Ikm er rundt månedskifte.. så skal bli spennende å se.. jeg håper, men vet jo aldri.. har tatt veldi feil før!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det ikke skjer noe på noen måneder til ville jeg tatt kontakt med profesjonelle og hevdet at jeg startet prøvinga noen måneder tidligere. Det kan jo ta litt tid før dere får time til utredning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg har tenkt på det selv.. men vi får vente å se.. håper så inderli vi slipper det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helga over for denne gang! Har hatt en koslig tur til svigerforeldes hytte på sørlandet.. det va helt fullt, så vi måtte såve i stuen.. Gikk greit.. Ble veldi tidlige morgener, siden han ene nivøen som snart er to år, er en morgenfugl.. Står ALT for tideli opp i mine øyne.. Men det er jo koseligt å vokne opp til den blideste guttungen du kan tenke deg.. Han er så herli! Så det har vert utroli gøy!

Nå er jeg endelig hjemme, i fredlig å stille leilighet å slapper av.. Så ser jeg på facebook at besteveninnen min, eller.. tidligere besteveninne, (vi har misstet veldi kontakt de sisste årene..) er gravid! og får en liten en om ca 3 mnd..

Jeg ble rett og slett satt ut!! og, dette er litt stykt, men jeg ble og litt kvalm.. Å så utroli lei meg.. her prøver vi å har prøvd så lenge, å er så lei, så ser jeg at om tre ussle måneder får hun det vi ønsker oss over alt for øyeblikket!! Det er så feikt! Å så finne det ut på facebook av alle ting!! Jeg hadde i det minste tenkt å ringe hun, når jeg ble gravid, å si det personli, så hun ikke måtte lese om det!! Nei fysj.. kanskje jeg overreagerer (Håper på hormioner som spiller inn) Men jeg syntes ikke det var gøy iallefall..

Fysj, dette var dagens klage innlegg, trenger en liten utblåsning etter hvert så det ikke går utover stakkars mannen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg så innmari igjen i det du skriver, jeg hadde samme greia da vi prøvde. Ei veldig nær venninne av meg la plutselig ut på face at deres nr to var på vei.... Det var utrolig kjipt å kjenne på, og jeg klarte ikke være glad på deres vegne i det hele tatt. Men det gikk over, og jeg greide å gratulere henne ca en uke etter hun offentliggjorde det.

Jeg unngikk face i den perioden, for å si det sånn. Alt for mye babystyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. godt jeg ikke er allene, og høre at jeg ikke overreagerte for mye :P

Ble vist uten internett i noen dager vi.. skifter huseiger, å hun stengte av internetten litt før tiden, så ble plutselig uten.. merklig hvor mye du merker du er avhengi av det, når du ikke har det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg er dårlig å oppdatere ser jeg..

Blir så lite klok på de periodene mine.. forge pp, tok det flere uker før EL kom, og så varte tr i 4 dager, noe som er kortere enn vanlig, å de er så mye frem å tilbake! Trodde de var mer gjevne enn som så! Men det får gå sin gang!

Til helgen blir det bergenstur på meg og mannen! Skal feire bursdagen min med søssken! Har ikke hat fri på bursdagen på mangen år, så blir godt å få feire med søssken jeg nessten aldri ser!

Å idag fikk jeg ny mobil av kjære mannen! Huff syntes synn på han når jeg ikke klarte å bestemme meg.. trodde jeg hadde bestemt meg, men så hadde de ikke den rette inne! Tror vi gikk gjennom 4-5 htc telefoner! Var fast bestemt på htc, for har hatt så mye drit innenfor nokia, sony og samson! Lg har jeg ikke hørt et eneste positivt ord om, så da ble det htc igjenn.. mannen har det, å er fornøyd med den, så ble en større å bedre variasjon av mannen sin!! (kan jo ikke ha det dårligere enn han :danse: )

Nei, jeg får pakke å rydde, å se om jeg rekker å vaske litt og før jeg legger meg! :)

Ha en god helg alle sammen!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg kjære tingeling og god tur til Bergen! :klemmer:

Gratulerer med ny telefon, jeg er veldig fornøyd med htc i alle fall! :jepp:

Kroppen er ikke så enkel å forstå seg på til tider, men jeg håper at syklusene dine stabiliserer seg og at det blir lettere å holde oversikten over både EL og IKM. Mest av alt håper jeg jo selvfølgelig at det sitter en spire fortere enn fy! Jeg heier på dere :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goid helg Tingeling!!

Jeg lurer også på å skaffe meg htc-telefon nå, godt å høre at flere synes de er bra :)

Krysser fingre for at syklus stabiliserer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh for en herlig helg!! Besste bursdagsfeiring på mangen mangen år!! Vil flytte nå jeg.. Å kanskje mannen.. Vurderer det sterkt! Men får se i nesste uke, om mannen får jobb eller ikke.. har en nå, men den er det fare for han ikke får beholde (jobber gjennom bemanningsbyråd), men får kanskje en bedre jobb men vi får se.. Vist han ikke får jobb, flytter vi sikkert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, mannen er heldig å fikk jobb som innebærer kun tidlivakter, og ingen helger!! Åh får en heldi mann.. så nå blir vi boendes her i noen år til vertfall... så får vi se om det blir kristiansan som planlagt, eller bergen som fristet litt! :klo: Jeg hater kveldsarbeid, å helgearbeid, å føler jeg KUN har det.. utingen med å jobbe i butikk... Så ser etter noe annet, men får se hva det blir til..

Nå sitter jeg her å burde lagt meg for lengst, men gidder ikke.. for når jeg legger meg, så blir det så fort nesste dag, å så må jeg på jobb.. IGJENN!!! Er så lei av å jobbe! føler det er alt jeg gjør!!

Nå har ver el akkuratt vert tror jeg, bør det, så mye jeg har hatt vont i magen!!! så om den var nå, så har vi truffet med el vertfall.. Uten tvil!! :lur:

Så nå gjennstår det bare å vente.. Å det er det verste som er.. Men jeg blir flinkere å flinkere for hver måned å ikke tenke så mye på det!! Skulle bare mangle når vi har prøvd i et halvt år! å så mye jeg har jobbet i det sisste, må vell de nesste ukene gå fort! :popcorn:

Huff nei.. jeg får ta kvelde.. opp på jobb halv 10 i morgen! Må prøve å ikke forsåve meg som jeg gjorde sisst jobbe lørdag.. voknet 15 min før jeg startet! å det beste av alt, var at jeg rakk det!!! :takke: Kan tro jeg var fornøyd da!

Nei, nå må jeg komme meg avgåre!! :natti: God natt alle sammen! Ha en fin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det skal nå gå til slutt.. må bare være litt positiv innimellom! Ikke så lett når en gammel veninne popper ut stor gravidmage på facebook!! Her er det misunnelse laang veg!! Hehe..

Merker jeg er litt mer positiv for tiden da.. Sikkert pga en god kveld! Meg å mannen har kost oss med god mat og film! Da blir alt så mye bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldsvakter og helgevakter går det an å bli rimelig lei av ja! Det vet jeg alt om, og jeg er misunnelig på samboeren som jobber 7-15 hver eneste dag og fri i helgene!

Hadde det ikke vært for at jeg trives sånn med jobben min i butikk og den kundekontakten jeg har i løpet av en dag, så hadde jeg nok sett meg rundt etter noe annet for lenge siden! :)

Ønsker deg en fin uke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg følge med :) Håper det klaffer for dere snart. Krysser fingrene!

Hei og velkommen skal du være!! :) Ser du ble gravid for ikke så lenge siden, hvilken pp ble du gravid?

Kveldsvakter og helgevakter går det an å bli rimelig lei av ja! Det vet jeg alt om, og jeg er misunnelig på samboeren som jobber 7-15 hver eneste dag og fri i helgene!

Hadde det ikke vært for at jeg trives sånn med jobben min i butikk og den kundekontakten jeg har i løpet av en dag, så hadde jeg nok sett meg rundt etter noe annet for lenge siden! :)

Ønsker deg en fin uke :klemmer:

Om en går lei helger og kveldsvakter ja! ikke måte på.. På en måte er jeg lei av jobben min i det hele, så ser etter noe nytt.. men er litt usikker hva.. Merker at på en dårlig dag så er kundene en plage, og da er det på tide med noe nytt... Jobben fortener mer enn en lei annsatt.. Jeg hjelper kunder så godt jeg kan selv om jeg er lei, men det er ikke så gøy i lengden! Var mye gøyere før.. men så jobber jeg i en butikk med så alt for mangen krav for de høyt oppe i systeme.. men men.. sånn går det! Håper jeg finner noe jeg trives bedre i snart! :)

Ha en fin uke du og Mala!! Når får du vite kjønn på lillegullet dit forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...