Gå til innhold

Tiden med Lillegullet i magen!


tingeling90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:popcorn:

Har det skjedd noe?? :)

Hmm neii ikke direkte enda vertfall.. Er bare så utrolig lite mottiverende å gå innpå, siden jeg egentlig er ferdig med å være gravid nå.. ;)

Har hatt utrooolig masse kynnere idag, mye oftere enn de pleier å være, så det KAN jo være bittesmå rier, som ikke tar seg så veldig opp, men får se.. Håper det skjer mer i natt.. Mannen ble født på termin, så kanskje luringen i magen vil være nessten like presis som sin kjære far?! :danse:

Sitter å lurer litt på hva jeg kan kalle de krampene i magen.. om de faktisk er kynnere, eller om det er starten på rier.. Nei fi får se..

Nå sitter jeg å nyter kvelden med cola! :) Å ser en serie, mens mannen slapper av med spill! Idag har vi montert ferdig grillen vår, så nå kan finværet bare komme, så kan vi grille!

Kunne vell egentlig grille i dag og, været kom seg faktisk etter 18 i dag, før det har det regnet, men fristet ikke med grillmat idag! :sjokkert: Noe som overasker meg, siden vi begge elsker grillmat!

Skal prøve å ikke legge meg for sent i dag.. må jo såve mest mulig viss gullet har lyst å komme i natt!

Kan bli vanskelig å såve med så mye kramper, men får håpe det går..

Så nå skal jeg bare lade opp til fødsel, for den kan jo ikke være langt unna nå... Får uansett ikke gå lenger enn mandag 20 før jeg blir satt i gang, så har gullet i armene om max 11 dager UANSETT! :bolledeig:

Det er godt å tenke på! Og skummelt såklart.. Men vi gleder oss til å møte på hemligheten i magen :rodmer::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har noen spennende dager foran deg nå! :)

Snart er du mamma, og 11 dager er virkelig ingenting!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maks 10 dager igjen :danse:

Prøver å fokusere på det, og ikke på at jeg egentlig vil ha ut gullet nå! :fnise: Har såvet i natt.. må jo såklart på do hver time omtrent, men innimellom får jeg såve litt lenger.. stort sett så får jeg såve 1,5 time mellom hver dotur.. egentlig utroli kjedeli å må stå opp så ofte..

Krampene forsvant helt i går før jeg la meg.. fikk en i ny og ne, men det var allikevell et steg tilbake, for det er slik jeg har hatt det i flere uker.. :( Så nå sitter jeg å har akkuratt fått i meg litt mat, å skal se om jeg får krefter til å gjøre litt... må kaste noe boss, å vaske golv ser jeg..

Akkuratt nå, ligger gullet å tøyser i magen igjenn! Litt morsomt og koseligt, men hadde vert greit om h*n ikke prøvde å knuse ribbeina mine!

Neii, får slappe av litt til, så være litt fornuftig å gjøre noe.. Så får vi håpe at lillegullet har lyst å komme til verden snart! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff for en natt... :bond: trodde jeg skulle klikke en periode!

kjente jeg var litt trøtt, så skulle prøve å legge meg tidelig.. så ca litt på 12 var jeg i seng... låg litt, og sovnet tilslutt... etter ca 30-45 min, voknet jeg av den gode gammle doturen, som vanlig :dry: Så jeg la meg igjenn, og begynte da å kjenne desse herlige kynnerene...

Låg å ventet å ventet, men nei, de kom å kom og varte som bare det.. ble vondere å vondere.. tilslutt orket jeg ikke å ligge lenger, så sto opp en tur og gikk bort til mannen som satt på dataen i stuen... Å du å du hvor vondt det var!

Måtte opp å gå, sette meg ned, å ingenting hjalp! :sur: Så kom egetlig fort fram til at nå skjer det endelig noe!!! :rolleyes: Så mannen avsluttet dataen og vi gikk å la oss i sengen.. prøvde å slappe av, men det var fint umulig og gjorde bare vont.. ringte føden etter en time eller to, bare for å høre, å fikk som forventet beskjeden "prøv å slapp av, ring heller når det kommer 3 rier på 10 min" Så det gjorde jeg.. mannen sovnet, å jeg låg å vrei meg.. å ventet..

Tilslutt orket jeg ikke å ligge i sengen, så tok med meg puten min å la meg på sofaen å skrudde på dataen.. det var jo tydelig at jeg ikke skulle få såve i natt..

Opp med rieteller.no å ta tiden... ikke helt regelmessige rier, men blei gla når jeg såg de enndelig startet å komme med 5 min mellomromm, og varte i minst 1 min, ofte 2.. så jeg ringte føden igjenn... Så fikk jeg såklart beskjeden "Kan godt vente med å komme inn til de kommer hvert 3 min, så hvis du føler du klarer deg, bli hjemme å slapp av"

Ringe til føden skulle jeg aldrig ha gjort, for såklart ble riene dårligere å dårligere, å mer ujevne...

Jeg låg å ventet, prøvde å slappe av å såve, men ting ble bare slappere å slappere.. kom en rie, så tre min, en til, så fem min en rie, så fire min, så fem osv..

Kan tro jeg var rimlig lei når jeg såg å klokken og den var over 6!!! Jeg var trøtt, sliten, lei, og riene forsvinner! Så fikk såve fra halv 7 til 7 ca, å etter det, har jeg nessten ikke hat rier!!!

Ikke er det godt å ligge, så klarer ikke å såve noe serlig, er egentlig overaskende våken og.. såv litt under en time rundt kl 9 idag, men kan ikke akkuratt skryte av det..

Så nå sitter jeg her å venter.. har gidd helt opp den fødselen altså! Så nå skal jeg spise litt mat, å se litt på serie.. håper jeg blir trøtt så jeg får såve litt.. misstenker jeg kan trenge søvnen....

Fysj, det var dangens lange utblåsing! Ble gjerne litt mye skriv, men jeg er så irritert nå... :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, syns synd på deg, men det er tydelig at kroppen din jobber fælt nå og før du vet ordet av det er riene regelmessige og du er bare timer unna å holde babyen din :):hjerte:

Vet det er vanskelig, men du får prøve å slappe av så godt som du kan :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Innom å leser litt*

Mitt tips er å prøve å sove så mye du kan nå, for nå er det bare et tidspørsmål før det setter i gang, og med den natten du har vært i gjennom så skjer det nok heller før enn siden :klem:

Og når ting først setter i gang så kan det dra ut i maaaaange timer, så det lønner seg å være så utvilt som mulig.

Jeg heier på deg! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja vi får håpe på det.. nå har riene forsvunnet helt, så har gidd litt opp håpet på at de starter med det første, men håper såklart..

Har lest at når starten er treg, kan det gå fort når det først skjer, så får håpe litt på det! :jepp:

Hadde passet fint om gullet kom idag.. både jeg å mannen har bursdag den 11, så er jo gøy om gullet får samme dato som oss begge! :lol:

Nå skal jeg gå på rommet å se om jeg får såve litt.. er ikke så veldig trøtt, men trenger søvnen etter en våken natt... Kanskje riene kommer tilbake når jeg skal såve.. sier ikke nei til det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var en ny våken natt med rier unnagjort, og fortsatt vil ikke gullet ut... Hadde ganske kraftige rier en periode, mye vonnere en i går natt, men de var ikke gjevne nokk.. nå har de dabbet helt av igjenn, skjer visst i 9 tiden det, så snart skal jeg såve litt til!

Siden riene ikke har vert så jevne som i går, så har jeg fakktisk såvet noen timer innimellom i natt, men er vell ikke nokk søvn og krefter fordi...

og det verste, jeg kan gå i flere dager med dette tullet! Selv om det såklart nermer seg.. det merkes jo..

i går fikk vi satt basen til bilstolen inni bilen! blir merklig å sitte på i bilen nesste gang, å se en base ståenes bak i baksete.. :P håper bare vi snart får brukt for den jeg...

nei,, jeg får se om jeg finner en god stilling inne hoss kjære mannen! Ligger besst på sofaen når riene styrer på, men såver besst i senga så tenkte å legge meg tilbake å såve noen timer til..

God natt!! (hvertfall nessten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da!!! :hug: Blir spennende å se hva som skjer, babyen kommer snart føler jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer babyen i morgen, er det en fin dato og! vi ble sammen 13 mai 2006, så hadde vert koslig hvis gullet vil komme å feire datoen me oss!

Egentlig har ikke datoen noe å si, men er jo kjekkt hvis h*n kommer en dato som betyr litt! Men kommer gullet i dag, så gjør strengt talt det ingenting! ;)

Nå er det vel 30 min siden jeg sto opp, å fytti det var godt å såve! så nå føler jeg meg faktisk litt utkvlit!

nå venter jeg på at mannen skal bli ferdig på dataen, så skal vi grille!! :danse: Åh jeg gleder meg!

er sulteeeen! hehe..

Får håpe alle har en god dag idag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, så kjedelig å gå sånn som du gjør nå! Får be den lille raringen din raska på seg :) kanskje litt grillmat setter fart på baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja merklig baby! nå gikk ressten av slimproppen ista, så håper det får fart på saker å ting! får se det ann!

Grillmat var nydeligt! får håpe det setter saker å ting i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller så kan den komme på tirsdag som er bursdagen min :fnise: Neida, mye koseligere med 13. mai for dere så satser på det! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, nå er det vertfall litt mer action på gang!

merklig natt dette... la meg tidlig, og voknet nokk en gang etter en times tid, for riene kom.. men stoppet etter 3 timer i natt, og ikke hele natten som de andre gangene,.. så fekk såve litt, men dårlig for alt verker jo såklart... så nermer klokken seg 6 å mannen sin allarm ringen snart, å jeg får litt rier igjenn.. men så sjeldent at jeg ikke tar tiden på de...

så står han opp og jeg sender han på jobb.. selv om han ser tvilendes på meg... "Er du sikker på at det går bra??!" var vell det sisste han sa.. kom litt oftere før han gikk, men ikke så gale at jeg tok tiden..

Så går han, og jeg setter opp vinduet på rommet, lufter dynen skikkeligt, og legger meg godt tilretes..

å bang der starter de..

så nå sitter jeg å venter på att mannen kommer hjem igjenn til meg.. fikk være på jobb i hele 20 min før han gikk..

Skal ta meg en dusj tenker jeg, se om jeg får spisst litt, så tar vi turen til sykehuset for en sjekk, om ting ikke stopper opp igjenn! Da tror jeg at jeg kommer til å klikke...

så nå krysser vi fingrene på at gullet vil bli en 13 mai baby! født på vår 7 årsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...