Gå til innhold

Tok ham på fersken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun har vært gjennom det meste sånn sett. Først var hun sint på meg, så sa hun unnskyld, så har hun brukt meg som støtte, og nå er hun sint igjen. Jeg forstår henne på sett og vis selv om det gjør vondt.

TS

Jaja, "Denial is the best defense" er det noe som heter. Herregud. Det er mye man kan ha empati med, men visse reaksjoner er jo bare så fjerne at man må riste på hodet av det. Hva med å se på hva slags "skyld" hun selv har i dette, da? Mannen hennes var da vitterlig med på det også. Og hva gjorde HUN liksom for at han bestemte seg for å ha seg med kompisen sin???

Nei, det blir for dumt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har vært gjennom det meste sånn sett. Først var hun sint på meg, så sa hun unnskyld, så har hun brukt meg som støtte, og nå er hun sint igjen. Jeg forstår henne på sett og vis selv om det gjør vondt.

TS

Dette blir berg-og-dal-bane følelser for alle. Dette er dramatisk og alle har behov for å plassere skyld et sted. Du er nok klok nok til å ikke ta på deg noe skyld for noe som helst.

Venninnen din er sikkert desperat og rimelig irrasjonell. Mannen din har nok mer enn nok med å skjønne at han er på utsiden av skapet. Om han skylder på at du ikke hadde lyst på sex en periode så vet du at han ikke ble tent på sin bestevenn av den grunn. Her må det være snakk om kriser på mange plan. Både relasjonelle kriser og kriser som handler om identitet.

Hvis dere ikke kommer ut av denne krisen på egen hånd så oppsøk hjelp

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun selv egentlig skjønner at det bare er tullprat, men hun har nok forferdelig vondt hun også.

De har også et eldre barn som forstår mer av hva som skjer rundt henne enn vår ettåring. Det hjelper nok ikke på.

TS

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære venninne har visst funnet ut at grunnen til at mannfolka ligger med hverandre er at jeg har hatt så lite sexlyst etter at sønnen vår kom til verden, og er sint på meg for dette. Det er altså jeg som har brutt opp to familier, ikke mennene som knuller.

At de sannsynligvis har ligget sammen i årevis overser hun elegant.

TS

For en forferdelig situasjon. Så absurd at jeg nesten blir litt paranoid på min egen mann :gjeiper:

Jeg beundrer deg som klarer å være så reflektert. At hun reagerer på denne måten for å forsvare seg selv og mannen er igrunn totalt idotisk, men helt naturlig. Håper hun snart klarer å tenke litt mer klart - slik du tydligvis gjør! At dette noen sinne kan ende godt, er vanskelig å se i en slik situasjon, men fra nå av kan vel alt gå oppover?

Du trenger IKKE å svare på dette TS, men lurer litt på om du/dere har funnet ut hvordan dere skal gjøre det fremover? Har du flyttet ut? De har sagt at de gjerne vil fortsette å være kjærester, men har de allerede begynt å oppføre seg anderledes, som sitt EKTE jeg?

...huff :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun selv egentlig skjønner at det bare er tullprat, men hun har nok forferdelig vondt hun også.

De har også et eldre barn som forstår mer av hva som skjer rundt henne enn vår ettåring. Det hjelper nok ikke på.

TS

Hun skjønner selvfølgelig at dette er tullprat, men hennes tanker og følelser er sikkert helt ute av kontroll også. Dette er litt vel mye på kort tid. To familier som rammes fordi to menn ikke har orket å ta tak i sin seksuelle identitet. Hvordan har de klart å leve de livene de har levd?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Du er flink til å holde roen TS. Imponert over deg.

Du får bare holde fast så godt du kan fremover og være mottakelig for alle evnt nye retninger livet ditt vil ta fremover.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en grusomt vond situasjon for dere!

Det er beroligende å se hvordan du takler situasjonen, TS. Du vil tjene på det gjennom en vond prosess. Jammen ikke lett å se hva som blir den endelige utgangen på dette for ingen løsning er enkel her.

Ganske fortvilende å se at mannen din skyver skyld over på deg. Slik jeg ser det er det kun 2 skyldige i dette, og det er din mann og hans beste kompis. De har jo ført dere bak lyset gjennom mange år. Hvis din mann betegner seg som homofil så blir det en smule merkelig å samtidig klage på for lite sex fra en kvinne! Det virker ikke som han helt makter å ta inn over seg de problemene han har vært med på å stelle istand.

Sender deg en hel masse klemmer!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Min kjære venninne har visst funnet ut at grunnen til at mannfolka ligger med hverandre er at jeg har hatt så lite sexlyst etter at sønnen vår kom til verden, og er sint på meg for dette. Det er altså jeg som har brutt opp to familier, ikke mennene som knuller.

At de sannsynligvis har ligget sammen i årevis overser hun elegant.

TS

for en dålig, såkalt, venninne du har!! :kjefte:

det må være grusomt lett å manipulere hun, siden hun tydeligvis går rett på alt mennene vil at hun skal tro på!

Endret av Kosemose
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære venninne har visst funnet ut at grunnen til at mannfolka ligger med hverandre er at jeg har hatt så lite sexlyst etter at sønnen vår kom til verden, og er sint på meg for dette. Det er altså jeg som har brutt opp to familier, ikke mennene som knuller.

At de sannsynligvis har ligget sammen i årevis overser hun elegant.

TS

Så mannen hennes er utro og ligger med en annen mann for å være snill mot den stakkars mannen som ikke får så mye sex som han ønsker hos kona etter fødsel? For en kjerring. :kjefte:

TS, du virker utrolig sterk og klok. Jeg håper du tar vare på deg selv, og jeg håper du vurderer å oppsøke profesjonell hjelp slik at du får sortert dette og at du kommer deg videre i livet ditt på en ok måte. Klem og alt godt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette kan skje. Vet selv om en dame som fant mannen gjennom mange år i sin egen seng sammen med en kamerat.

Jeg synes imidlertid ikke TS helt greier å overbevise her, hun virker litt for rolig, men dersom det er sant: :klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle blir hysteriske under stress.. Ts reagerer mye på samme måte som jeg ville forventet å gjøre. Selvfølgelig er det svik og sinne, men alt må vel ikke deles ut til alle?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Min kjære venninne har visst funnet ut at grunnen til at mannfolka ligger med hverandre er at jeg har hatt så lite sexlyst etter at sønnen vår kom til verden, og er sint på meg for dette. Det er altså jeg som har brutt opp to familier, ikke mennene som knuller.

At de sannsynligvis har ligget sammen i årevis overser hun elegant.

TS

Venninnen din er det hun samme som er kona til din manns elsker? I tilfelle merkelig at hun sier dette da i og med at også mannen hennes knuller på en mann..?

Uansett bitchy sagt at det er din feil. Er ikke du som har drevet han til homofili. Da vet hun lite om hvordan en seksuell legning funker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære venninne har visst funnet ut at grunnen til at mannfolka ligger med hverandre er at jeg har hatt så lite sexlyst etter at sønnen vår kom til verden, og er sint på meg for dette. Det er altså jeg som har brutt opp to familier, ikke mennene som knuller.

At de sannsynligvis har ligget sammen i årevis overser hun elegant.

TS

Er dette også årsaken han oppgir til at han har blitt homofil ? Jeg ville antatt at han da heller hadde funnet seg en annen dame i stedet. Mangel på sex skal vel ikke være årsak til " filskifte" :sukk: Dette er en legning som allerede er til stede. Ellers så tror jeg det hadde vært mange menn her til lands som hadde havna i samme situasjon. Sexlivet har vel sine bølgedaler og tørkeperioder hos alle par.

Disse to herrer roter seg stadig lengre og lengre ut på viddene i jakten på gode grunner, at det hele faller på sin egen urimelighet.Det eneste som kommer ut av dette, er at de gjør det verre både for seg selv og sine ektefeller.

Jeg synes faktisk det er på tide at de kan kalle en spade for en spade, og slutte å skylde på andre.

At ektefellen til kameraten har vekslende meninger om hvem sin feil det er, det finner jeg naturlig. Vil anta dette kom som et sjokk på henne også. Sånn sett så er det en del faser hun skal igjennom før den hele og fulle realiteten siger på. Men håper at hun tar sitt sinne ut på dem som er skylden i det, og ikke på deg.

Du har min fulle sympati TS. Dette er ikke enkelt, men lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innbiller meg at sjokket, overraskelsen, sorgen, forvirringen og sinnet hadde fått meg til å handle rolig og systematisk også....

I utgangspunktet tror jeg dog det hadde vært lettere for meg å akseptere at han var utro med en annen mann enn dame...?:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oh shit altså..

Nå har jeg ikke lest alle sidene, men æsj..

Jeg er imot homofili, å er noe som gjør meg spesielt kvalm.

Beklager for min mening, nå blir jeg sikkert skjelt ut eller noe, men det er MIN mening.

Jeg trur du må ha det helt forferdelig, hadde dette skjedd meg ville jeg tiltet og muligens aldri klart å se på han igjen, stygge nastye tanker.. Nei å fysjfaen...

Blææh!

Men, all ros til deg for at du klarer å beherske deg selv :klemmer:

Kan egentlig ikke fatte hvordan du egentlig har det, så lykke til videre og stå på! Du fortjener ett skikkelig mannebein!

Endret av anygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg innbiller meg at sjokket, overraskelsen, sorgen, forvirringen og sinnet hadde fått meg til å handle rolig og systematisk også....

I utgangspunktet tror jeg dog det hadde vært lettere for meg å akseptere at han var utro med en annen mann enn dame...?:klo:

Jeg tror jeg hadde opplevd det motsatt. Hvis jeg hadde ferska min mann med en annen mann, så hadde jeg ikke bare oppdaget utroskap, men en heeelt annen side ved han som jeg ikke ante eksisterte. og med denne oppdagelesen hadde nye spørsmål dukket opp. Er han homofil? eksperimenterer han bare? har han alltid likt andre menn? Er det noe jeg har gjort feil? osv, osv...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære venninne har visst funnet ut at grunnen til at mannfolka ligger med hverandre er at jeg har hatt så lite sexlyst etter at sønnen vår kom til verden, og er sint på meg for dette. Det er altså jeg som har brutt opp to familier, ikke mennene som knuller.

At de sannsynligvis har ligget sammen i årevis overser hun elegant.

TS

:skratte: JA NETTOPP! Uhyre solid grunn. Jeg synes jeg ser for meg den kamaratslige samtalen når mannen din er seksuelt frustrert etter fødsel hvorpå kompisen foreslår at han kan misbruke hans fisering fremfor å ta seg en enkel håndjager eller lignende. "JA det var jo en kjempegod idè! Også blir vi kjærester samtidig og holder det hemmelig for begge fruene!" :ironi:

Kan ikke FATTE at venninna de synes dette er en solid nok grunn til å legge noe som helst frustrasjon på, tross at hun sikkert er svært satt ut. :kjefte:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...