Gå til innhold

Tok ham på fersken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Veldig vanskelig situasjon for alle involverte. Jeg synes du fremstår som en veldig sterk kvinne TS, og jeg håper at denne styrken kommer til å hjelpe deg videre, hva enn som kommer til å skje.

Lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er kjempesterk. Når ting føles tungt og vanskelig så tenker jeg alltid selv at jeg aldri vil møte en utfordring jeg ikke har styrke til å takle. Det samme gjelder deg!! Du må bare tro på det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hei, alle sammen. Takk for lykkeønskninger og for at dere bryr dere!

Vi har hatt en opprivende dag her hjemme. Mannen er homofil, min manns bestevenn er homofil, og min manns bestevenn er visst også min manns kjæreste, og jeg går ut i fra at det er det de vil fortsette å være.

Noen er sinna, noen gråter, noen har stengt av alt av følelser, og jeg veksler mellom alle.

TS.

Har full sympati for deg og kona til din manns bestevenn/elsker. Må være forferdelig å finne ut at man er blitt ført bak lyset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, dette er vel et større sjokk om han rota med et kvinnfolk vil eg tro.

Har ikke orket å lest igjennom alle sidene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest finurlig

Gud hjelpe for en situasjon!

:klemmer:

Men! Jeg er helt imponert over hvor voksent du har taklet dette, TS!

Du har tenkt rasjonellt, tatt ansvar, holdt hodet kald, og det i en situasjon som må være så opprivende!

Jeg er stolt av deg! <3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvordan man kan være gift med en mann, få barn med han og ikke ha en anelse om at han tenner på menn.........

Jeg kan ihvertfall vedde alt jeg eier og har på at min mann er 100% hetero.

Hadde du absolutt ingen anelse TS?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS. For en situasjon du ufrivillig har havnet i! Det er helt umulig for meg å sette meg inn i en slik situasjon, men mine varmeste tanker går til deg. Du fremstår imidlertid som svært moden og reflektert, og jeg er sikker på at du kommer ut i andre enden enda sterkere enn du allerede er i dag. Barnet ditt er heldig som har en mor som deg.

Lykke til med fortsettelsen. :klem:

Endret av Brukernavn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Skjønner ikke helt hvordan man kan være gift med en mann, få barn med han og ikke ha en anelse om at han tenner på menn.........

Jeg kan ihvertfall vedde alt jeg eier og har på at min mann er 100% hetero.

Hadde du absolutt ingen anelse TS?

Menn som lever dobbeltliv, gjør alt for å opprettholde fasaden, og blir dermed flink til å skjule sin andre side.

Så jeg er ikke overrasket over at hun ikke merket noe.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Jeg tror nok ikke at det er like lett for TS å oppdatere lenger. Det var nødvendig å dele tråden med venninna, men det blir jo vanskeligere å oppdatere når en kjent part leser.

Tenker på deg, TS.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slowpoke

Når ts slutter å svare så er det som regel et t****......

Eller at hun har en god del viktigere ting å ta seg av en å sitte her å opplyse oss om hvordan ting går...?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære venninne har visst funnet ut at grunnen til at mannfolka ligger med hverandre er at jeg har hatt så lite sexlyst etter at sønnen vår kom til verden, og er sint på meg for dette. Det er altså jeg som har brutt opp to familier, ikke mennene som knuller.

At de sannsynligvis har ligget sammen i årevis overser hun elegant.

TS

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære venninne har visst funnet ut at grunnen til at mannfolka ligger med hverandre er at jeg har hatt så lite sexlyst etter at sønnen vår kom til verden, og er sint på meg for dette. Det er altså jeg som har brutt opp to familier, ikke mennene som knuller.

At de sannsynligvis har ligget sammen i årevis overser hun elegant.

TS

Hun innser ikke realiteten, og skylder på alt annet enn hva det faktisk er, at de er homofile. Man går ikke og knuller kompisen sin fordi det er lite sex hjemme, er ikke sånn man blir homofil.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min kjære venninne har visst funnet ut at grunnen til at mannfolka ligger med hverandre er at jeg har hatt så lite sexlyst etter at sønnen vår kom til verden, og er sint på meg for dette. Det er altså jeg som har brutt opp to familier, ikke mennene som knuller.

At de sannsynligvis har ligget sammen i årevis overser hun elegant.

TS

Jøss, kan en bli homofil av å ikke få sex av KONA si? Trodde menn med slike dårlige unnskyldninger hadde sex med andre damer jeg da men... Dette blir bare for dumt.

En dag kommer hun til å klare å tenke rasjonelt. Når sjokket har lagt seg så skjønner hun at det ikke er verken din feil, hennes feil, eller sønnen deres sin feil. De er bare sånn, og endelig kan de leve åpent med det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vært gjennom det meste sånn sett. Først var hun sint på meg, så sa hun unnskyld, så har hun brukt meg som støtte, og nå er hun sint igjen. Jeg forstår henne på sett og vis selv om det gjør vondt.

TS

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun prøver nok dessverre finne en "syndebukk", og klarer mest sannsynlig ikke tenke rasjonelt i det hele tatt akkurat nå. Men det er ingen unnskyldning for at hun skal legge enda tyngre sten til det du allerede har opplevd.

Håper du klarer heve hodet høyt over slike anklager som du selv vet ikke har noe rot i virkelighete, og heller holde fokusen på det som er viktig i ditt liv:-)

Ønsker deg masse lykke til i en beintøff tid for dceg.

Klem :-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære venninne har visst funnet ut at grunnen til at mannfolka ligger med hverandre er at jeg har hatt så lite sexlyst etter at sønnen vår kom til verden, og er sint på meg for dette. Det er altså jeg som har brutt opp to familier, ikke mennene som knuller. At de sannsynligvis har ligget sammen i årevis overser hun elegant.TS

Hun har vært gjennom det meste sånn sett. Først var hun sint på meg, så sa hun unnskyld, så har hun brukt meg som støtte, og nå er hun sint igjen. Jeg forstår henne på sett og vis selv om det gjør vondt.TS

Uff, dette hjelper jo ikke noen. Jeg kan forstå at hun er sint, men det er jo ikke deg hun skal være sint på.. !!!

At dette liksom er din skyld er en helt forkastelig og urimelig beskyldning. Jeg håper du ikke hører på det hun sier!

Lykke til TS, for en forferdelig situasjon. :(

:hug:

Endret av Kosemose
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...