Gå til innhold

Tok ham på fersken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28

Du fremstår ikke så veldig intelligent, BettyBoop.

Havbris skrev: "Men om du leser det jeg skrev så skjønner du også at jeg håper at TS har en skulder å gråte på."

Dette kan umulig tolkes som at Havbris mener at mannen til TS også trenger en skulder å gråte på. Da ville det stått "så skjønner du kanskje at jeg håper at OGSÅ TS har en skulder etc".

Vil anbefale deg å lese andres innlegg et par ganger slik at du også forstår det du leser, i stedet for å fly i taket med en gang :fnise:

du er flink å fortelle folk hvem som er intelligente eller ikke her. Du trenger ikke å kalle meg dum for å bevise et poeng.

Endret av BettyBoop28
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

fælt som dere henger dere opp da! :kjefte:

men jeg synes det er veldig merkelig at ts bare har forsvunnet helt altså :klo:

hun laget tråden, og etterhvert hvor hun har skrevet og oppdatert oss, så virker det absolutt ikke som at hun har lest innlggene vi har skrevet til henne... jeg synes ikke det i begynnelsen, men jeg synes dette bare blir mer og mer mystefistisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

fælt som dere henger dere opp da! :kjefte:

men jeg synes det er veldig merkelig at ts bare har forsvunnet helt altså :klo:

hun laget tråden, og etterhvert hvor hun har skrevet og oppdatert oss, så virker det absolutt ikke som at hun har lest innlggene vi har skrevet til henne... jeg synes ikke det i begynnelsen, men jeg synes dette bare blir mer og mer mystefistisk...

hun gidder vel ikke mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa at du håpet hun OGSÅ hadde en skulder å gråte på. et er ordet også jeg reagerer på nå.

At du av alle henger deg om i måten folk skriver på er så ironisk at jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt det...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

At du av alle henger deg om i måten folk skriver på er så ironisk at jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt det...

Hva mener du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er flink å fortelle folk hvem som er intelligente eller ikke her. Du trenger ikke å kalle meg dum for å bevise et poeng.

Jeg har ikke kalt deg dum, jeg har bare informert deg om at du ikke fremstår så veldig intelligent når du beskylder andre for å ha skrevet noe, når det er åpenbart at du har lest feil/ikke forstått hva personen skrev.

Hvis du ikke vil fremstå som "dum", kan det være lurt at du leser gjennom ting før du uttaler deg :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Røyskatt*

fælt som dere henger dere opp da! :kjefte:

men jeg synes det er veldig merkelig at ts bare har forsvunnet helt altså :klo:

hun laget tråden, og etterhvert hvor hun har skrevet og oppdatert oss, så virker det absolutt ikke som at hun har lest innlggene vi har skrevet til henne... jeg synes ikke det i begynnelsen, men jeg synes dette bare blir mer og mer mystefistisk...

Venninnen hennes leser også denne tråden. Samme venninnen som er sint på henne, og sier at dette er hennes skyld. Er jo ikke så enkelt å oppdatere da.. Blir bare mer gruff på hjemmebanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fælt som dere henger dere opp da! :kjefte:

men jeg synes det er veldig merkelig at ts bare har forsvunnet helt altså :klo:

hun laget tråden, og etterhvert hvor hun har skrevet og oppdatert oss, så virker det absolutt ikke som at hun har lest innlggene vi har skrevet til henne... jeg synes ikke det i begynnelsen, men jeg synes dette bare blir mer og mer mystefistisk...

Så når man starter en tråd på KG så er man forpliktet til å svare og oppdatere i hytt og pine, for evig og alltid? Hun har jo svart til langt uti side 14. Tror du ikke hun føler hun har delt nok? Hun har ikke noe plikt til å fortsette å stille nysgjerrigheten til en gjeng med fremmede på et forum.

Man skriver inn her for å få råd. Så får man det, og kan gå videre.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Så når man starter en tråd på KG så er man forpliktet til å svare og oppdatere i hytt og pine, for evig og alltid? Hun har jo svart til langt uti side 14. Tror du ikke hun føler hun har delt nok? Hun har ikke noe plikt til å fortsette å stille nysgjerrigheten til en gjeng med fremmede på et forum.

Man skriver inn her for å få råd. Så får man det, og kan gå videre.

mmmhm, for den finnes ingen mellomting :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmhm, for den finnes ingen mellomting :roll:

Mener du da at en mellomting ville ha vært at hun stakk innom og oppdaterte littegrann? Hadde jeg vært i hennes sko - vel vitende om at hennes venninne også leste her - så hadde nok ikke dette vært stedet for annonseringer. Og kanskje hun bruker all tiden sin på å få livet sitt på skinner igjen? I den grad det er mulig.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

bare glem det jeg sa da :daane:

kort fortalt, så mente jeg at det hadde vært greit om ts hadde takket for alle støtten og avsluttet tråden..

tross for utallige innlegg og over 100 plusser i bare denne tråden, føler jeg meg ganske så ignorert og oversett av ts.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare glem det jeg sa da :daane:

kort fortalt, så mente jeg at det hadde vært greit om ts hadde takket for alle støtten og avsluttet tråden..

tross for utallige innlegg og over 100 plusser i bare denne tråden, føler jeg meg ganske så ignorert og oversett av ts.

Om du har fått 100 plusser så må du kanskje se at du har hatt kloke innlegg her! Om du føler deg ignorert og oversett av TS - tenk at hun har det langt verre ennn deg.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt hva NozMonster mener jeg.. Man gir råd i en situasjon og følger med så mye at man nesten føler at man kjenner TS. Det er ikke bare nysgjerrigheten som gjør at man har lyst til å høre hvordan med går, men også på grunn av omtanken man får for TS :)

Men jeg er enig med Havbris også, TS burde selvfølgelig prioritere det virkelige liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Jeg skjønner godt hva NozMonster mener jeg.. Man gir råd i en situasjon og følger med så mye at man nesten føler at man kjenner TS. Det er ikke bare nysgjerrigheten som gjør at man har lyst til å høre hvordan med går, men også på grunn av omtanken man får for TS :)

Men jeg er enig med Havbris også, TS burde selvfølgelig prioritere det virkelige liv.

takk ab :)

jeg mente jo ikke at jeg har det like fælt som ab da havbris :daane:

jeg synes altfor mange har en lei tendens til å overdrive noe innmari her inne!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare glem det jeg sa da :daane:

kort fortalt, så mente jeg at det hadde vært greit om ts hadde takket for alle støtten og avsluttet tråden..

tross for utallige innlegg og over 100 plusser i bare denne tråden, føler jeg meg ganske så ignorert og oversett av ts.

Unnskyld meg, er det mulig å være mer egoistisk? TS har fått hele ekteskapet og forholdet til sitt barns far revet i filler (og attpåtil rett før jul), og du blir fornærmet fordi hun ikke oppdaterer KG og takker for støtten? Ærlig talt..

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff..... :( Håper TS og veninnen hennes får en god jul til tross for hva som har skjedd.

Og selvfølgelig skylder hun ikke oss her inne noen oppdatering..Nå får dere gi dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...