Gå til innhold

Tok ham på fersken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min kjære venninne har visst funnet ut at grunnen til at mannfolka ligger med hverandre er at jeg har hatt så lite sexlyst etter at sønnen vår kom til verden, og er sint på meg for dette. Det er altså jeg som har brutt opp to familier, ikke mennene som knuller.

At de sannsynligvis har ligget sammen i årevis overser hun elegant.

TS

Wow, blir helt satt ut av hvor frekk det går an å bli!

For det første: Det er helt absurd å tro at noen blir homofil fordi kona har dårlig sexlyst, og det er åpenbart at dette ikke er grunnen!

For det andre: Om det så ble lite sex på mannen fordi kona har dårlig sexlyst, så er utroskapet likevel hans fulle ansvar.

For det tredje: Det at man har dårlig sexlyst er ikke noe man kan for, og som regel prøver man å ha sex på tross av manglende lyst (noe som igjen kan føre til enda dårligere sexlyst).

Hvis venninnen din er noenlunde oppgående, komme hun til å skjønne dette etter hvert. Velger å tro at det er sjokket som gjør at hun oppfører seg irrasjonelt.

Jeg er, i likhet med de fleste her inne, mektig imponert over måten du takler situasjonen på! :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett om han "ble homofil pga din manglende sexlyst", så er det vel enda merkeligere om venninna di sin mann og hans kamerat tenkte: "ja, da får vi bare ha sex og bli kjærester da, kan jo ikke la deg gå uten sex! At jeg har kone jeg og får så bare være!"

Så venninna til TS hvis du fortsatt er her: Du skjønner jo selv at denne teorien er helt komplett idiotisk?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han absolutt måtte være utro siden kona hadde dårlig sexlyst, ville det jo vært mer naturlig om han prøvde seg på KONA til kameraten...? Hvis teorien til venninna skal holde i allefall...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk de dumme bortforklaringene og løgnene er verre enn selve utroskapen!

Det er ikke greit at de klinte, men de får da for f--- stå for det når de blir tatt SÅ på fersken!

Jeg kunne tilgitt utroskap, men IKKE at han snur om på alt og at DU sitter igjen med skylda! Hva f---???

Der hadde all min respekt forsvunnet!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS. Du har ikke gjort noe feil, og dette er ikke din skyld. Det er han som har tatt feil valg i denne situasjonen. Jeg håper virkelig at det går bra med deg. Du virker som ei dame med skikkelig bein i nesa, og hvordan du har taklet denne situasjonen er virkelig beundringsverding!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes faktisk de dumme bortforklaringene og løgnene er verre enn selve utroskapen!

Det er ikke greit at de klinte, men de får da for f--- stå for det når de blir tatt SÅ på fersken!

Jeg kunne tilgitt utroskap, men IKKE at han snur om på alt og at DU sitter igjen med skylda! Hva f---???

Der hadde all min respekt forsvunnet!

Jeg syns ikke det er greit det de har gjort, men vil tro det er en ganske normal reaksjon å bli desperat og prøve å bortforklare seg. Hvis du gidder å lese hele tråden, vil du dessuten se at mennene har innrømt forholdet overfor TS og venninna, så sånn sett står de for det de har gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg innbiller meg at sjokket, overraskelsen, sorgen, forvirringen og sinnet hadde fått meg til å handle rolig og systematisk også....

I utgangspunktet tror jeg dog det hadde vært lettere for meg å akseptere at han var utro med en annen mann enn dame...?:klo:

why??

om han er utro med en kar istedenfor en dame, så vet man jo i hvertfall at du ikke kan klandre deg selv. at utroskapen ikke har noe med deg å gjøre, men med hans legning.

ingenting er vel noe mindre sårende enn det andre, men det virker for meg lettere å komme meg raskt videre om han hadde en elsker, i stedenfor en elskerinne!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

why??

om han er utro med en kar istedenfor en dame, så vet man jo i hvertfall at du ikke kan klandre deg selv. at utroskapen ikke har noe med deg å gjøre, men med hans legning.

ingenting er vel noe mindre sårende enn det andre, men det virker for meg lettere å komme meg raskt videre om han hadde en elsker, i stedenfor en elskerinne!

Me too!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Det er akkurat det Kapirfolen skriver.. Lettere å komme seg videre når han er sammen med en mann, enn med en dame. Ikke omvendt.

Endret av *Røyskatt*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det Kapirfolen skriver.. Lettere å komme seg videre når han er sammen med en mann, enn med en dame. Ikke omvendt.

På en måte, ja. Men når det viser seg at han er homofil så vil jo hele livet de har hatt sammen vært en løgn og det trenger det nødvendigvis ikke å ha vært dersom han hadde vært utro med en dame.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

why??

om han er utro med en kar istedenfor en dame, så vet man jo i hvertfall at du ikke kan klandre deg selv. at utroskapen ikke har noe med deg å gjøre, men med hans legning.

ingenting er vel noe mindre sårende enn det andre, men det virker for meg lettere å komme meg raskt videre om han hadde en elsker, i stedenfor en elskerinne!

Rett og slett bare fordi om jeg tok han med en annen dame, ville jeg nok tenkt "hva har hun som ikke jeg har", lurt på hva han følte at han ikke fikk fra meg osv.

Med en mann er liksom ikke det noen tvil om svaret, og det hadde ikke vært noen-ting-som-helst jeg kunne gjort for å unngå det, om du skjønner? :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Rett og slett bare fordi om jeg tok han med en annen dame, ville jeg nok tenkt "hva har hun som ikke jeg har", lurt på hva han følte at han ikke fikk fra meg osv.

Med en mann er liksom ikke det noen tvil om svaret, og det hadde ikke vært noen-ting-som-helst jeg kunne gjort for å unngå det, om du skjønner? :)

nettopp- og derfor er det mer forstålig at forholdet deres må ende. fordi du ikke har nettopp det han liker og tenner på!

så da er det ikke "din feil" ! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frøken am

Det er akkurat det Kapirfolen skriver.. Lettere å komme seg videre når han er sammen med en mann, enn med en dame. Ikke omvendt.

Det kommer nok veldig an på hvem man er som person :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, håper du kommer deg gjennom dette på best mulig måte TS.

Men uansett hva som skjer nå, så er jo livene deres snudd på hodet. Er ufattelig imponert over den rolige og saklige måten du har taklet dette å (ut ifra hva du skriver her da, selv om du ikke har svart på en stund nå). Tenker selv hvor knust jeg hadde vært, over å miste en du elsker, og vite at du ikke kan gjøre noe med det.

Lykke til uansett :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns ikke det er greit det de har gjort, men vil tro det er en ganske normal reaksjon å bli desperat og prøve å bortforklare seg. Hvis du gidder å lese hele tråden, vil du dessuten se at mennene har innrømt forholdet overfor TS og venninna, så sånn sett står de for det de har gjort.

Jeg HAR lest hele tråden, og jeg mener akkurat det jeg skrev! Jeg vet at de har innrømt det, men respekten min var allerede forsvunnet med de første løgnene!

Hvis DU hadde giddet å lese hele tråden, så ser du at det tok tid før sannheten kom fram! Null respekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

why??

om han er utro med en kar istedenfor en dame, så vet man jo i hvertfall at du ikke kan klandre deg selv. at utroskapen ikke har noe med deg å gjøre, men med hans legning.

ingenting er vel noe mindre sårende enn det andre, men det virker for meg lettere å komme meg raskt videre om han hadde en elsker, i stedenfor en elskerinne!

Ikke enig. Jeg hadde følt meg lurt jeg. Og tenkt at alle de gangene han hadde sex med meg så hadde det ikke vært noe bra for han fordi jeg mangler en penis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ikke enig. Jeg hadde følt meg lurt jeg. Og tenkt at alle de gangene han hadde sex med meg så hadde det ikke vært noe bra for han fordi jeg mangler en penis.

njaaa...njoooo.. men det er jo mange som ikke helt er klar over sin egen legning før det plutselig går opp for dem i voksen alder.

jeg vil tro at om en vet fullstendig at han er homofil, så kommer han seg vel ut av forholdet, men kanskje mannen til ts ikke helt har vært klar over det før enn i voksen alder.

...men, etter hva man føler ang akkuratt dette temaet, synes jeg kommer ann på så mye.

jeg bare tok utgangspunkt i min ene egne erfaring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...