Gå til innhold

Tok ham på fersken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper på en oppdatering fra deg snart, TS.

Slapp av da. Hun har vel en liten unge hun skal få i barnehagen. For alt vi vet er hun på jobb også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kom hjem i går kveld, rimelig spak. Men han innrømte at han har hatt et forhold med vennen sin.

Han hadde også omsider, etter mye press fra min venninne, innrømmet hva som hadde skjedd. Hun hadde gjort som jeg ba henne og lest her inne. Fikk en mld fra henne der det sto unnskyld, og med et ønske om å treffes i dag.

Mannen sover enda, vi må prøve å få til en ordentlig samtale når han står opp.

TS

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kom hjem i går kveld, rimelig spak. Men han innrømte at han har hatt et forhold med vennen sin.

Han hadde også omsider, etter mye press fra min venninne, innrømmet hva som hadde skjedd. Hun hadde gjort som jeg ba henne og lest her inne. Fikk en mld fra henne der det sto unnskyld, og med et ønske om å treffes i dag.

Mannen sover enda, vi må prøve å få til en ordentlig samtale når han står opp.

TS

:klemmer: Kan tenke meg du er veldig sliten nå.

Jeg syns ikke det verste med denne historien er utroskap, men løgnen de kom med til venninna di etterpå. Større svik skal man lete lenge etter. Råttent spill kaller man det.

Håper alle er ærlige fremover og at dere kan komme frem til noe vettugt selv om det sikket er vanskelig å forestille seg nå.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen kom hjem i går kveld, rimelig spak. Men han innrømte at han har hatt et forhold med vennen sin.

Han hadde også omsider, etter mye press fra min venninne, innrømmet hva som hadde skjedd. Hun hadde gjort som jeg ba henne og lest her inne. Fikk en mld fra henne der det sto unnskyld, og med et ønske om å treffes i dag.

Mannen sover enda, vi må prøve å få til en ordentlig samtale når han står opp.

TS

Det var bra han kom hjem til slutt! Og selv hvor forferdelig det er, er det godt at han innrømmer det både til deg og venninnen din, så du ikke blir sittene som noen syndebukk. At du skrev her inne var bra, så fikk de også sett din side av saken oppi alt kaoset.

Du får la mannen sove ut, så er han nok mer opplagt til å snakke om det idag. Det blir mye å ta tak i for dere nå, ønsker deg lykke til. Og til venninnen din også. Kan ikke forestille meg hvor mange tanker som surrer rundt i hodet idag, kanskje det kan være godt å gå/jogge en tur og få litt luft. Hjelper hvertfall meg litt når jeg har mye å tenke på :) Beundrer styrken din!

Endret av jix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kom hjem i går kveld, rimelig spak. Men han innrømte at han har hatt et forhold med vennen sin.

Han hadde også omsider, etter mye press fra min venninne, innrømmet hva som hadde skjedd. Hun hadde gjort som jeg ba henne og lest her inne. Fikk en mld fra henne der det sto unnskyld, og med et ønske om å treffes i dag.

Mannen sover enda, vi må prøve å få til en ordentlig samtale når han står opp.

TS

Enda godt sannheten har kommet frem nå da, så slipper du ihvertfall å urettmessig sitte der med stempel som syndebukk, for det hører virkelig ingen steds hjemme! Da har det iallefall beveget seg ett steg i riktig retning. Jeg vil ønske deg masse lykke til videre utover dagen i dag, TS. Jeg håper du får snakket ordentlig godt ut med både din mann og din venninne. Vit at jeg tenker på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

For en vanskelig situasjon.. :(

Kjempeklemmer fra meg!

Ja, det er ikke så mye annet å si... Jeg tror kanskje jeg ville ringt en rådgiver, om så bare for å få organisert mine egne tanker. Sender deg ihvertfall varme tanker, og en klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kom hjem i går kveld, rimelig spak. Men han innrømte at han har hatt et forhold med vennen sin.

Han hadde også omsider, etter mye press fra min venninne, innrømmet hva som hadde skjedd. Hun hadde gjort som jeg ba henne og lest her inne. Fikk en mld fra henne der det sto unnskyld, og med et ønske om å treffes i dag.

Mannen sover enda, vi må prøve å få til en ordentlig samtale når han står opp.

TS

Selvfølgelig er han spak og ligger sikkert flat som ei dørmatte, full av skam. Han har avslørt en side ved seg selv som du ikke kjente til - og ble tatt på fersken. Helt fryktelig for deg og mest sannsynlig ganske fryktelig for han også. Denne siden ved seg selv har han sikkert ikke villet vedkjenne seg. Men nå er katten sluppet ut av sekken og dere må ta en skikkelig samtale der han legger alle kortene på bordet slik at du vet hva du har å forholde deg til.

Dette handler ikke "bare" om utroskap men også om at han viser seg å ha en seksuell legning som innebærer å tenne på en mann. Han er altså en annen mann enn den du trodde han var - rent seksuelt.

Jeg ønsker deg virkelig alt det beste for denne dagen. Det virker som du er en sterk kvinne som klarer å stå støtt selv om det stormer. Det er en egenskap som kan komme til stor nytte akkurat nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du virker utrolig sterk, du bør være stolt av deg selv. Synes allikevel du bør vurdere å snakke med noen andre (og noen andre enn den involverte venninnen også, selv om dere sikkert kan få stor støtte i hverandre). Moren din, en annen venninne, en psykolog, legen din, en støttetelefon. Tror det er viktig at du ikke prøver å bære absolutt alt på egne skuldre.... Lykke til videre, jeg håper det går bra med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg hvordan dette må føles.. Håper du og din mann får ordnet opp på en ordentlig måte. Jeg føler med deg, og ønsker deg alt det beste :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar alle sammen.

Vi skal nok klare å løse dette på en ok måte. Mannen er som sagt en utmerket pappa og en god mann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Herligheten for en situasjon du er i ts...

Hva tenker du å gjøre med dette?

Bare glemme det og gå videre eller slå hardt ned på dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel det best utkommet av gårsdagens hendelser som man kunne håpe på, tross alt. Må bare si meg enig med de andre her, at du får ha lykke til med samtalene både med mannen din og venninnen din.

Og se hvor godt det er at vi har KG, både for råd og stötte, og som håndfaste bevis på at vi snakker sant! :fnise:

Lykke til videre, TS. Vi heier på deg! :klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På en måte hadde jeg fryktet at du skulle si at det var dama du fant han med. Vet ikke om du føler på sammen måte men det var liksom formildende at det var kameraten du tok han med og nesten litt komisk og litt overraskende bare!

Det kan liksom dreie seg om en forvirret eksperimentell sak.

Men du må selvfølgelig snakke ut med mannen din om dette i alle tilfeller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte hadde jeg fryktet at du skulle si at det var dama du fant han med. Vet ikke om du føler på sammen måte men det var liksom formildende at det var kameraten du tok han med og nesten litt komisk og litt overraskende bare!

Det kan liksom dreie seg om en forvirret eksperimentell sak.

Men du må selvfølgelig snakke ut med mannen din om dette i alle tilfeller.

Er jo trolig ikke bare en eksperimentell sak når mannen har innrømmet å ha hatt et forhold til denne kameraten som TS skrev tidligere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren! Syns så synd på deg TS.

Ikke nok med at han var utro, så var det med kompisen sin.. Også prøver de nå å legge skylden over til deg, du som ikke har gjort noe som helst.. Ikke minst prøver tydeligvis å få veninnen din i mot deg.

Kan ikke fatte å begripe at folk kan ville andre så vondt. Hele situasjonen er jo tragisk å så vidt til å tro! Voksne mennesker, jeg blir flau.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg pakket ned alt, tatt med meg ungen og flytta tilbake til der familien og vennene dine bodde! Hadde aldri tilgitt han.. ALDRI.. :kjefte:

Har du hørt mer fra de? .

Endret av ★Blackstar★
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS, jeg håper du greier å holde deg sterk fortsatt.

Håper kompisens kone og du kan finne støtte i hverandre, at dere finner en løsning alle kan leve med.

Lykke til med dagen i dag!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...