Gå til innhold

Tok ham på fersken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

kan han forstå hvorfor han har fortrengt det i sååååå mange år??

er venninnen din sin lei seg ang oppførselen sin i går mot deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Huffda :tristbla:

Dumt at du skulle få vite det på den måten.

Håper du har noen å snakke med og evt være med i tiden fremover og at noen er der for deg når du kunne trenge det!

Masse, masse lykke til videre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Hei, alle sammen. Takk for lykkeønskninger og for at dere bryr dere!

Vi har hatt en opprivende dag her hjemme. Mannen er homofil, min manns bestevenn er homofil, og min manns bestevenn er visst også min manns kjæreste, og jeg går ut i fra at det er det de vil fortsette å være.

Noen er sinna, noen gråter, noen har stengt av alt av følelser, og jeg veksler mellom alle.

TS.

Ojj!! Skjønner godt om du føler deg lurt.

Har visst ikke så mye gode råd til deg i denne absurde situasjonen du er i, men håper det går seg til for deg etterhvert :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg du og venninnen din tar vare på hverandre i den vanskelige tiden som kommer til å komme nå fremover.

Absurd situasjon hele greia, det er nok tøft å stå igjen som svarteper når du har vært så lenge i et godt forhold.

Lykke til! Masse :klemmer:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, alle sammen. Takk for lykkeønskninger og for at dere bryr dere!

Vi har hatt en opprivende dag her hjemme. Mannen er homofil, min manns bestevenn er homofil, og min manns bestevenn er visst også min manns kjæreste, og jeg går ut i fra at det er det de vil fortsette å være.

Noen er sinna, noen gråter, noen har stengt av alt av følelser, og jeg veksler mellom alle.

TS.

Stor klem, kjære deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff. Bare trist.

Men jeg må innrømme at jeg blir nysgjerrig på det her. Visste de at de var homofile da dere giftet dere? Hvor lenge har de vært sammen? Hadde de bare tenkt å late som ingenting? Osv. osv. Og har du snakket med venninnen din? Veldig mange spørsmål, men jeg kan forstå det hvis du ikke vil gi oss alle svarene. Vil bare gi deg atter en god :klem:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen. Takk for lykkeønskninger og for at dere bryr dere!

Vi har hatt en opprivende dag her hjemme. Mannen er homofil, min manns bestevenn er homofil, og min manns bestevenn er visst også min manns kjæreste, og jeg går ut i fra at det er det de vil fortsette å være.

Noen er sinna, noen gråter, noen har stengt av alt av følelser, og jeg veksler mellom alle.

TS.

De er ikke bifile?

Hva om dere foretar et partnerbytte? Du kan flytte sammen med venninnen din i det ene huset, og mennene kan bo i det andre? Litt mindre stress og omveltninger for ungene, enn om alt skal brytes opp og flyttes til nye steder.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke bifile?

Hva om dere foretar et partnerbytte? Du kan flytte sammen med venninnen din i det ene huset, og mennene kan bo i det andre? Litt mindre stress og omveltninger for ungene, enn om alt skal brytes opp og flyttes til nye steder.

Takk til deg for et imponerende idiotisk bidrag. Det er nok helt sikkert et veldig godt alternativ.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa, må være en utrolig trasig situasjon. Håper du har/finner noen som kan hjelpe deg å sortere tanker og følelser. Dette må være utrolig tøft for dere alle sammen.

Har du noen du kan reise bort til etter dere har snakka sammen endel? For å få det på avstand, blir lettere da.

Som du har påpekt tidligere i tråden, så er han en god far, å det er viktig å huske at det bør han fortsette med.

Mange store varme :klemmer: til deg, du er en utrolig tøff dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, alle sammen. Takk for lykkeønskninger og for at dere bryr dere!

Vi har hatt en opprivende dag her hjemme. Mannen er homofil, min manns bestevenn er homofil, og min manns bestevenn er visst også min manns kjæreste, og jeg går ut i fra at det er det de vil fortsette å være.

Noen er sinna, noen gråter, noen har stengt av alt av følelser, og jeg veksler mellom alle.

TS.

Javel. Mannen din viser seg å være homofil eller bifil. Hans bestevenn gjennom 15 år er også homofil. De er kjærester og har sikkert vært det lenge.

Det visste ikke du, og det visste ikke venninnen din. Ingen grunn til venninne-anklager akkurat nå. Det hun har sagt må være tilgivelig i den situasjonen dere er i nå.

Hvis det er noen som har hoppet ut av et skap i løpet av denne dagen så er det nok krise for de også. Her er et ikke bare to mennesker som lider, men flere. Hvis dette er første gang din mann forteller at han er homofil, så har han det sikkert også ganske jævlig.

Kanskje er ikke utroskap det som tynger mest her.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel. Mannen din viser seg å være homofil eller bifil. Hans bestevenn gjennom 15 år er også homofil. De er kjærester og har sikkert vært det lenge.

Det visste ikke du, og det visste ikke venninnen din. Ingen grunn til venninne-anklager akkurat nå. Det hun har sagt må være tilgivelig i den situasjonen dere er i nå.

Hvis det er noen som har hoppet ut av et skap i løpet av denne dagen så er det nok krise for de også. Her er et ikke bare to mennesker som lider, men flere. Hvis dette er første gang din mann forteller at han er homofil, så har han det sikkert også ganske jævlig.

Kanskje er ikke utroskap det som tynger mest her.

Har jeg gitt uttrykk for at jeg mener noe annet enn dette? Jeg har sympati med alle involverte. Både meg selv, mannen og det andre paret. Og barna, selvsagt.

TS

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Javel. Mannen din viser seg å være homofil eller bifil. Hans bestevenn gjennom 15 år er også homofil. De er kjærester og har sikkert vært det lenge.

Det visste ikke du, og det visste ikke venninnen din. Ingen grunn til venninne-anklager akkurat nå. Det hun har sagt må være tilgivelig i den situasjonen dere er i nå.

Hvis det er noen som har hoppet ut av et skap i løpet av denne dagen så er det nok krise for de også. Her er et ikke bare to mennesker som lider, men flere. Hvis dette er første gang din mann forteller at han er homofil, så har han det sikkert også ganske jævlig.

Kanskje er ikke utroskap det som tynger mest her.

jeg er enig med en del av det du skriver. selvfølgelig er det tungt for mannen å innrømme dette etter å ha levd i skapet hele livet. både han og ts hadde nok fått det tøft uansett hvordan han kom ut, men med utroskapen så dro jo mannen ts med seg enda lenger ned i dritten.

jeg har nesten den "Samme" erfaring med det samme som ts gjennomgår- untatt utroskapen. det var min storebror sin forlovede som kom ut av skapet. men hun gjorde det på en hel anderledes og "skånsom" måte- selvfølgelig ble min bror såret, men han bærer ingen nag til henne i ettertid. noe som kanskje kan bli vanskelig for deg ts? eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har jeg gitt uttrykk for at jeg mener noe annet enn dette? Jeg har sympati med alle involverte. Både meg selv, mannen og det andre paret. Og barna, selvsagt.

TS

Nei Ts - du har ikke gitt inntrykk av at du mener noen annet. Det er nok heller jeg som uttrykker meg på en klønete måte. Intensjonen min var å gi deg støtte. Jeg skjønner at dette må være en helt forferdelig situasjon. Det er mange involverte her, det er mange livshistorier som griper inn i hverandre og mange tvinges til å tenke utover sin egen armlengdes avstand.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare sende deg en klem TS.. :klemmer:

Når jeg stod med beina planta oppi en krise, så var det en gang noen sa til meg: "Ting ordner seg alltid. Ikke alltid slik man hadde tenkt eller håpet, men det ordner seg". Jeg sender den videre til deg, sammen med de beste ønsker og varme tanker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt forslag er altså at TS og venninnen skal gå inn i et lesbisk forhold for å lette situasjonen?

Det var vel neppe en del av forslaget. jeg tolket et som et (litt klønete formulert) forslag om bo-ordning mtp. barna, slik at barna bare har to hjem å forholde seg til i det samme oppvekstområde.

Nå tror jeg ikke det er noen god idé om TS og venninnen flytter sammen, men det er jo ikke noe dumt (eller nytt) på foreslå at alle blir boende i samme område for barnas skyld.

Men med tanke på "utroparet" i dette scenarioet har gått til såpass ekstreme skritt for å holde seg i skapet, er det vel kanskje mest sannsynlig at de flytter til e helt nytt miljø, det virker jo ikke som om de har sett det å stå frem i hjembygda som aktuelt.

Det er vel uansett ikke så mye hjelp i at vi spekulerer i dette, dette er noe de må finne ut av selv, og det tar vel gjerne litt tid.

Lykke til for deg, venninnen din og barna, TS!

Mennene som er involvert kan jeg ikke si jeg klarer å bry meg så veldig mye om. Jævla egoister.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...