Gå til innhold

Tok ham på fersken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mulig jeg er i det usympatiske hjørnet, men akkurat nå synes jeg nesten at både venninna til TS og begge gutta godt kan gå og tenne på seg selv (med ild, nacissisme løser ingenting i dette tilfellet). Greit nok at gutta har servert henne tidenes cock&bull, men man har da vel såpass tiltro til en så nær venninne at man kanskje kryssjekker en smule før man erklærer borgerkrig?

TS, du er en større dame enn meg, jeg hadde trolig vrengt panelet av veggen med tenna i ren frustrasjon om jeg var i dine sko i kveld. Og ja, jeg har full respekt for hvor vanskelig det kan være å tvile på egen identitet, seksualitet eller hva man ønsker å kalle det, har mange skeive venner med sine opp- og ned-turer ut av skapet. Jeg tror han handler irrasjonelt og i affekt, men akkurat her og nå er det faktisk tre mot en, og TS sitter alene igjen med barnet hans med ingen til å trøste eller forklare noe som helst.

Hvordan er ståa nå, TS? Nervene i helspenn eller får du ro i kroppen? Håper du får sove litt i natt, og at herr fjonball tar til vettet når han innser at han ikke er det eneste offeret her.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har ikke drept noen, seksuelt misbrukt barn eller med vilje vært onde mot noen.

Utroskap strider i mot bibelen og de ti bud, på lik linje med drap og lignende.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Hva er det du prøver å argumentere med nå? Du er over 30, har tre eller flere lange samboerskap bak deg, og har derfor en riktigere oppfatning av denne situasjonen enn alle andre?

For det første - de færreste har vel tre eller flere lange samboerskap bak seg, uansett alder. For det andre...

Nei, jeg gidder ikke. Se hva alle andre har skrevet.

Jeg er passert 40, forresten.

:roll:

Jeg regner med at folk har forskjellig syn på livet ut fra de erfaringene de har. Holdninger til livet er ikke statiske, men dynamiske. På meg virker det som om unge, usikre jenter med troen på den ene store kjærligheten er de som lettest hyler "dump drittsekken!" om han viser tegn til å være et selvstendig individ som avviker fra prinsessedrømmen eller den kristen-amerikanske kjernefamiliedrømmen vi kjenner fra skjermen.

Jeg synes forøvrig TS virker som en klok kvinne. Klart hun er sjokkert og såret, men hun beholder faktisk hodet kaldere enn mange av de som svarer her (!) Grunnen til at jeg "blander meg" i denne tråden (vi er på et diskusjonsforum, og ingen andre har problemer med å si hva de mener her) er at jeg er redd for at TS skal lytte til lynsjemobben og gjøre noe overilt, som å røske ungen ut av senga, kjøre 50 mil og lage enda mer drama. Jeg synes nemlig ikke lynsjemobben tenker helt rasjonelt, men lar seg styre av impulsive og forbigående følelser. ...og de ser tragisk nok ut til å nyte det.

Endret av Libertina
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo ikke så ille, verre enn om det hadde vært en annen kvinne. De fleste menn koser jo litt med bestekompisen sin. Hva tror dere de gjør på telttur på vidda?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ikke så ille, verre enn om det hadde vært en annen kvinne. De fleste menn koser jo litt med bestekompisen sin. Hva tror dere de gjør på telttur på vidda?

What?

:overrasket:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om de går hele veien, men slik jeg har forstått det:

De fleste barndomsvenner onanerte jo sammen i puberteten og har utviklet et fortrolig forhold. Er de fremdeles bestevenner i tyveårene har de jo gjerne mange kjæresteforhold bak seg, men fremdeles har de hverandre. Ikke uvanlig at de koser litt med hverandre i så fall, og det er ikke å regne som utroskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, innlegg skrevet med fullt navn, lange avsporinger og metadiskusjoner.

Kosemose, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utroskap strider i mot bibelen og de ti bud, på lik linje med drap og lignende.

Eh.. Hvem snakker om drap og lignende?!? Og Bibelen?!

Utroskap er FY FY, men å sammenligne det med drap og lignende.. Nei det går ikke an!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ikke så ille, verre enn om det hadde vært en annen kvinne. De fleste menn koser jo litt med bestekompisen sin. Hva tror dere de gjør på telttur på vidda?

Skjønner at du mener dette som en spøk. Men dette er IKKE en spøk for TS, så vær vennlig å ikke kødd/spøk om dette.

Takk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei herlighet, snublet akkurat innom denne tråden her jeg sitter midt i zombiemorgentåka mi, og nå sitter jeg bare her nærmest ---> :overrasket:

For en situasjon å havne i..! TS, du skal vite at du har all min medfølelse på alle mulig tenkelige måter, og ikke minst min fulle respekt - jeg har skumlest igjennom store deler av tråden nå, og jeg kan ikke si annet enn at jeg er mektig imponert over måten du håndterer dette her på. Jeg ønsker å gi deg en stor og god klem, og jeg håper virkelig med hele meg at stormen snart vil roe seg og at ting vil gå i orden på et eller annet vis :klemmer: Hvordan går det med deg nå?

Edit: leif :roll:

Endret av Virina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fy fader, innbiller meg hvordan natten må ha vært for TS. Hvordan går det med deg??? Noe nytt?

Ja, må innrømme at jeg er svært nysgjerrig på hvordan det går med TS nå. Håper i det minste hun har vært i stand til å få seg litt søvn, slik at hun får samlet nye krefter til å bekjempe denne råtne mafiaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løgnene er bare en helt irrasjonell måte å reagere på. De var tydligvis ikke verken forberedte eller interesserte i å bli avslørt. De oppfører seg som små guttunger gjør når de blir fersket i å gjøre noe de absolutt ikke har lov til; de forsøker å vri seg unna straffen. Vi klarer å gjennomskue små guttunger, og tilgir dem når de får summet seg, tenkt seg om og sagt unnskyld. Hvorfor stille så strenge krav til rasjonell oppførsel hos et par menn som ble fersket i den flaueste situasjonen hvor de i tillegg plutselig, og totalt uforberedt, ser hele det etablerte livet sitt henge i en tynn tråd fra et stup?

Kommer litt ann på hvordan de fremstiller saken etter at sjokket er over .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...