Gå til innhold

Tok ham på fersken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mulig det.. :sjenert:

Jeg synes slike uttalelser nesten er litt ondskapsfulle når det er snakk om å få ødelagt troen på et ekteskap...

Jeg tenkte det samme. Veldig upassende...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rart ikke han kommer hjem snart? Skal han sove der eller?

Har du sendt henne melding om hva som skjedde?

Nei, ikke enda. Jeg må vurdere litt frem og tilbake. Vil ikke forhaste meg.

Godt å høre at Mermaid Blues fikk deg til å senke skuldrene litt (jeg flira godt selv :fnise: )

Ønsker deg bare lykke til videre i natten :klemmer:

Takk for det! :klemmer:

Mulig det.. :sjenert:

Jeg synes slike uttalelser nesten er litt ondskapsfulle når det er snakk om å få ødelagt troen på et ekteskap...

Takk!

Huffameg. :klemmer:

Er fint lite å si i en slik situasjon. Får du naboen til å passe så du kommer deg bort?

Nei, jeg blir nok her foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir SKIKKELIG provosert på dine vegne, TS. Kan ikke se for meg hvordan meldinge fra mannen din og venninna di kan forklares. Utrolig rart at han ikke kommer hjem...

Håper du klarer å senke skulrene litt og ikke jobbe deg altfor mye opp til du hører noe mer.. :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tydd til KG i desperate stunder. Det er greit å få svar på ting fra folk man ikke kjenner, som ikke er farget av at de kjenner deg og din historie.

Bare for å ha sagt det tror jeg det er en dimensjon her som er oversett, og det er hvor stigmatiserende det fremdeles er å være homo. Det kan være noe man bærer på og sliter med i lang tid, og benekter selv. Selvsagt unnskylder det ikke utroskap, men det KAN jo være at mannen din nå går gjennom en liten identitetskrise hvor legningen hans ikke lenger kan skjules, og han må faktisk se i øynene at han liker samme kjønn. Kanskje det er derfor det tar tid for ham å svare, fordi han må sortere ting i hodet sitt selv. Men som sagt: det er likevel utroskap.

Lykke til TS. Håper du finner ut av det her. :klem:

Endret av Sheherasade
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoor klem til deg! :klemmer:

Håper du klarer å komme deg igjennom dette, og jeg synes du er veldig flink så langt! Sterkt menneske virker du som!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slowpoke

Å fy søren så surt!

Har lite råd å komme med til deg TS, men håper virkelig at det ordner seg for deg på ett eller annet vis.

Stor :klemmer: til deg.

Edit: Gikk litt fort i svingene. Mistet noen sider før jeg svarte.

Endret av Slowpoke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe som skurrer her og det er meldingen fra venninna di. Først så sender hun deg en melding, så svarer hun ikke på telefon eller meldinger.

Syns det virker litt rart......

Hvis jeg hadde sendt noen en slik melding så var det for å få svar på hva som har skjedd. Ikke for å la være å svare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev til venninnen min og spurte om hun kunne fortelle meg hva som foregikk der borte, og i det minste om min mann fortsatt var der. Hun svarte at hun og jeg er ferdig (?) og at mannen min dro da hun kom.

Meldinger fram og tilbake (hun tar ikke telefonen, jeg ringer og ringer, jeg ble ferdig med krangler på SMS da jeg gikk på videregående) tyder på at hennes mann har fått henne til å tro at jeg er jeg som har lagt an på ham.

Jeg har skrevet melding og forklart nøyaktig hva jeg så. Ingen svar.

Jeg er helt matt, og vil gjerne ha min mann hjem NÅ. Han avviser fortsatt anrop fra meg. Han har alltid vært konfliktsky, så jeg er foreløpig ikke bekymret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som skurrer her og det er meldingen fra venninna di. Først så sender hun deg en melding, så svarer hun ikke på telefon eller meldinger.

Syns det virker litt rart......

Hvis jeg hadde sendt noen en slik melding så var det for å få svar på hva som har skjedd. Ikke for å la være å svare.

TS, kanskje du bare skal dra bort dit og konfrontere hele situasjonen direkte? Skjønner det er tøft, men det må da være bedre enn å sitte der og vente og lure og ikke få kontakt med noen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev til venninnen min og spurte om hun kunne fortelle meg hva som foregikk der borte, og i det minste om min mann fortsatt var der. Hun svarte at hun og jeg er ferdig (?) og at mannen min dro da hun kom.

Meldinger fram og tilbake (hun tar ikke telefonen, jeg ringer og ringer, jeg ble ferdig med krangler på SMS da jeg gikk på videregående) tyder på at hennes mann har fått henne til å tro at jeg er jeg som har lagt an på ham.

Jeg har skrevet melding og forklart nøyaktig hva jeg så. Ingen svar.

Jeg er helt matt, og vil gjerne ha min mann hjem NÅ. Han avviser fortsatt anrop fra meg. Han har alltid vært konfliktsky, så jeg er foreløpig ikke bekymret.

Oi. Ikke bra. Virkelig ikke bra. Og ja, merkelig reaksjon fra din "venninne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå som han ble tvunet ut av skapet kan jo det bli mer enn å bare snakke om utroskap og tilgivelse. muligheten er jo stor for at han innrommer at han ikke er int i damer, og skal nå finne en mann han liker, å finne ut det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust med magen og ikke foreta deg noe drastisk mens du er i affekt. Regner jo med at mannen din dukker opp snart så da får du jo høre hva slags historie han presenterer. Han har jo litt å stå for akkurat nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han burde snart komme lumpene hjem med halen mellom beina.. Utrolig barnslig av han å ikke svare deg! Føler med deg :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en konfliktsky og normalt sett veldig snill og tildels ettergivende mann, så jeg tror at jeg vil få sannheten fra ham når han har roet seg.

Det er nok ene og alene troen på det som holder meg hjemme for øyeblikket.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, kanskje du bare skal dra bort dit og konfrontere hele situasjonen direkte? Skjønner det er tøft, men det må da være bedre enn å sitte der og vente og lure og ikke få kontakt med noen?

Hvis de har fortalt venninna at hun har lagt an på mannen hennes. Tror du at hun kommer noen som helst vei med å dra bort dit? Mannen hennes kan herved ta ut separasjon med henvisning til at hun er den som ødela ekteskapet.. og han har to vitner. Ingen får vite at han er en falsk utro halvhomse.

Hva med å bare pakke det nødvendigste i bilen, ta ungen og kjøre de femti milene hjem til mamma. Forklare situasjonen og få den støtte, omsorg og hjelp hun kommer til å trenge fremover.

Husker jeg satt inni peisen med min første sigg på ti år og skalv når det gikk opp for meg at min mann pulte min venninne. Og begge laget et så tett nettverk av løgner at hele bygda avskydde meg... Spar alt bryet, det er ikke verdt det. Folk som ikke vil se sannhet, de ser den ikke om man setter på en jævla DVD. Sånn er det bare.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skrev til venninnen min og spurte om hun kunne fortelle meg hva som foregikk der borte, og i det minste om min mann fortsatt var der. Hun svarte at hun og jeg er ferdig (?) og at mannen min dro da hun kom.

Meldinger fram og tilbake (hun tar ikke telefonen, jeg ringer og ringer, jeg ble ferdig med krangler på SMS da jeg gikk på videregående) tyder på at hennes mann har fått henne til å tro at jeg er jeg som har lagt an på ham.

Jeg har skrevet melding og forklart nøyaktig hva jeg så. Ingen svar.

Jeg er helt matt, og vil gjerne ha min mann hjem NÅ. Han avviser fortsatt anrop fra meg. Han har alltid vært konfliktsky, så jeg er foreløpig ikke bekymret.

Fyfaen for noen råtne svin av noen "mannfolk"!! Legger skylda på deg for å redde sitt eget skinn.

Jeg håper venninna di tar til vettet og tror på deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de har fortalt venninna at hun har lagt an på mannen hennes. Tror du at hun kommer noen som helst vei med å dra bort dit? Mannen hennes kan herved ta ut separasjon med henvisning til at hun er den som ødela ekteskapet.. og han har to vitner. Ingen får vite at han er en falsk utro halvhomse.

Hva med å bare pakke det nødvendigste i bilen, ta ungen og kjøre de femti milene hjem til mamma. Forklare situasjonen og få den støtte, omsorg og hjelp hun kommer til å trenge fremover.

Husker jeg satt inni peisen med min første sigg på ti år og skalv når det gikk opp for meg at min mann pulte min venninne. Og begge laget et så tett nettverk av løgner at hele bygda avskydde meg... Spar alt bryet, det er ikke verdt det. Folk som ikke vil se sannhet, de ser den ikke om man setter på en jævla DVD. Sånn er det bare.

:hakeslepp: Noe så forkastelig!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannheten kommer nok for en dag uansett. Det lureste du gjør, er å holde deg i ro og la de andre virre hysterisk omkring. Du har skrevet det som er fakta, da har du gjort ditt. Du har en hel hærskare med tilhengere her som du kan støtte deg på, ta det lugnt og hold ut!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de har fortalt venninna at hun har lagt an på mannen hennes. Tror du at hun kommer noen som helst vei med å dra bort dit? Mannen hennes kan herved ta ut separasjon med henvisning til at hun er den som ødela ekteskapet.. og han har to vitner. Ingen får vite at han er en falsk utro halvhomse.

Hva med å bare pakke det nødvendigste i bilen, ta ungen og kjøre de femti milene hjem til mamma. Forklare situasjonen og få den støtte, omsorg og hjelp hun kommer til å trenge fremover.

Husker jeg satt inni peisen med min første sigg på ti år og skalv når det gikk opp for meg at min mann pulte min venninne. Og begge laget et så tett nettverk av løgner at hele bygda avskydde meg... Spar alt bryet, det er ikke verdt det. Folk som ikke vil se sannhet, de ser den ikke om man setter på en jævla DVD. Sånn er det bare.

Klem til deg! Jeg føler virkelig med deg, dette hørtes forferdelig ut! :klemmer:

TS

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...