Gå til innhold

Tok ham på fersken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper det ordner seg for dere, TS. Ting blir uansett definitivt annerledes fremover.

Personlig hadde jeg nok klart å tilgi utroskap, men om min mann faktisk hadde en seksuell tiltrekning mot menn hadde det gjort meg veldig usikker i forhold til hva han egentlig synes om meg - rent seksuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kanskje lese side 11 i tråden, så slipper TS å gjenta seg selv..

Ja så det nå. Var på tlf da jeg skrev det, så fikk ikke opp alt, tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Auch...

Det er vell ikke så mange råd å komme med i en sånn situasjon, du må tenke deg til hva du ser på som utroskap. Jeg for min del ser en affære for en affære uansett kjønn. Men du bør ihvertfall høre på hva han har å si, kanskje det bare var eksprimentering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auch...

Det er vell ikke så mange råd å komme med i en sånn situasjon, du må tenke deg til hva du ser på som utroskap. Jeg for min del ser en affære for en affære uansett kjønn. Men du bør ihvertfall høre på hva han har å si, kanskje det bare var eksprimentering?

Oi, beklager jeg så ikke at du hadde svart på de forrige sidene. Håper det går bra med deg :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere finner en god løsning for alle sammen :klemmer:

Du har klart å holde hodet kaldt og ser fortsatt på mannen din som en god mann... og som mannen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

tusen takk for at du er så flink til å oppdatere oss ts :kose:

det ser ut til at jeg er den eneste her som reagerer på venninnen din sin oppførsel også- ikke i nærheten av din manns oppførsel- men alikvell håper jeg virkelig hun ber på sine knær om å få beholde deg som veninne etter at hun faktisk beskylte deg for det ene og det andre, og klikka omtent i vinkel!

om min venninne hadde trodd såpass dålig om meg, så hadde jeg ikke bare latt det gå!

hva har dere fått ut av denne dagen ts?

sender deg evig med varme og gode tanker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klemmer: Håper det gikk bra med samtalen med mannen din, og at du og venninnen din fant ut av det nå når dere fikk pratet skikkelig sammen :klemmer:
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen. Takk for lykkeønskninger og for at dere bryr dere!

Vi har hatt en opprivende dag her hjemme. Mannen er homofil, min manns bestevenn er homofil, og min manns bestevenn er visst også min manns kjæreste, og jeg går ut i fra at det er det de vil fortsette å være.

Noen er sinna, noen gråter, noen har stengt av alt av følelser, og jeg veksler mellom alle.

TS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen. Takk for lykkeønskninger og for at dere bryr dere!

Vi har hatt en opprivende dag her hjemme. Mannen er homofil, min manns bestevenn er homofil, og min manns bestevenn er visst også min manns kjæreste, og jeg går ut i fra at det er det de vil fortsette å være.

Noen er sinna, noen gråter, noen har stengt av alt av følelser, og jeg veksler mellom alle.

TS.

Så utrolig lei meg på dine vegne. Håper du har mulighet til å få noen profesjonelle å snakke med nå, noen som ikke er følelsesmessig innblandet og noen som kan hjelpe deg å sortere følelser og tanker. Ta vare på deg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...