Gå til innhold

Tok ham på fersken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan jo hende mannen er bifil?

Nei, det passer ikke inn i KG's svart-hvitt-verden. Enten er han en god, trofast mann, eller så er han en utro djevel. Er han god står man trofast ved hans side gjennom gode og onde dager gjennom hele livet, men er han utro en gang så dumper man drittsekken, spesielt om han er utro med en mann. Forhold er enten harmoniske eller bedritne, og de er en av delene hele tiden, aldri noen bølgedaler og variasjoner. Har det skjedd noe dårlig i forholdet kan det aldri bli bra igjen.

Mannen kan altså ikke ha vært bifil, vært glad i sin kone eller hatt lyst på henne på noe punkt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Nei, det passer ikke inn i KG's svart-hvitt-verden. Enten er han en god, trofast mann, eller så er han en utro djevel. Er han god står man trofast ved hans side gjennom gode og onde dager gjennom hele livet, men er han utro en gang så dumper man drittsekken, spesielt om han er utro med en mann. Forhold er enten harmoniske eller bedritne, og de er en av delene hele tiden, aldri noen bølgedaler og variasjoner. Har det skjedd noe dårlig i forholdet kan det aldri bli bra igjen.

Mannen kan altså ikke ha vært bifil, vært glad i sin kone eller hatt lyst på henne på noe punkt.

Aner jeg en liten tone sarkasme/ironi? ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Nei, det passer ikke inn i KG's svart-hvitt-verden. Enten er han en god, trofast mann, eller så er han en utro djevel. Er han god står man trofast ved hans side gjennom gode og onde dager gjennom hele livet, men er han utro en gang så dumper man drittsekken, spesielt om han er utro med en mann. Forhold er enten harmoniske eller bedritne, og de er en av delene hele tiden, aldri noen bølgedaler og variasjoner. Har det skjedd noe dårlig i forholdet kan det aldri bli bra igjen.

Mannen kan altså ikke ha vært bifil, vært glad i sin kone eller hatt lyst på henne på noe punkt.

:klo:

i hvilket eller hvilkne innlegg har ts fremstått sånn??

det er så absolutt ikke jeg har opptatte henne ihvertfall!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

njaaa...njoooo.. men det er jo mange som ikke helt er klar over sin egen legning før det plutselig går opp for dem i voksen alder.

jeg vil tro at om en vet fullstendig at han er homofil, så kommer han seg vel ut av forholdet, men kanskje mannen til ts ikke helt har vært klar over det før enn i voksen alder.

...men, etter hva man føler ang akkuratt dette temaet, synes jeg kommer ann på så mye.

jeg bare tok utgangspunkt i min ene egne erfaring!

Mulig det, men nå har vel han og ts ikke vært sammen siden de var barn, og han må jo ha visst det en stund siden han har hatt et forhold til en mann bak ryggen hennes. Gudene vet hvor lenge det har holdt på. hadde jeg vært ts hadde jeg trodd jeg ble brukt som et skalkesjul.

Endret av BettyBoop28
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Nei, det passer ikke inn i KG's svart-hvitt-verden. Enten er han en god, trofast mann, eller så er han en utro djevel. Er han god står man trofast ved hans side gjennom gode og onde dager gjennom hele livet, men er han utro en gang så dumper man drittsekken, spesielt om han er utro med en mann. Forhold er enten harmoniske eller bedritne, og de er en av delene hele tiden, aldri noen bølgedaler og variasjoner. Har det skjedd noe dårlig i forholdet kan det aldri bli bra igjen.

Mannen kan altså ikke ha vært bifil, vært glad i sin kone eller hatt lyst på henne på noe punkt.

Mulig det, men han er jo forelska i denne mannlige elskeren da. Forstod det sånn at det ikke bare var en liten fling. Man kan ikke forvente å kunne bli i et forhold med to stykker samtidig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HAR lest hele tråden, og jeg mener akkurat det jeg skrev! Jeg vet at de har innrømt det, men respekten min var allerede forsvunnet med de første løgnene!

Hvis DU hadde giddet å lese hele tråden, så ser du at det tok tid før sannheten kom fram! Null respekt!

Jeg har lest hele tråden, jeg også, og mener i motsetning til deg at det ikke tok lang tid før sannheten kom fram. Det var ikke snakk om flere dager, men timer. Alle lyver fra tid til annen, spesielt når man blir trengt opp i et hjørne, som i denne saken. Jeg sier på ingen måte at det dermed er greit, men jeg klarer å se forbi enkelte feilgrep dersom personen angrer og gjør opp for seg. Du må gjerne mene som du vil, men jeg er glad for at ikke alle ser så svart-hvitt på ting som deg :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klo:

i hvilket eller hvilkne innlegg har ts fremstått sånn??

det er så absolutt ikke jeg har opptatte henne ihvertfall!

LOL! Jeg skrev ikke at det var TS jeg hadde oppfattet slik. Jeg skrev KG, og KG vil jeg påstå preges av de som skriver mest her inne ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

LOL! Jeg skrev ikke at det var TS jeg hadde oppfattet slik. Jeg skrev KG, og KG vil jeg påstå preges av de som skriver mest her inne ;)

aaah :fnise: det er en grunn til at jeg har krav på å få alle eksamener opplest for meg, fordi jeg som oftest misforstår hva andre skriver :ler:

jeg skjønner hva du mener nå som jeg leste det et par ganger til :ler:

og ja, jeg er enig da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en situasjon. Du har min fulle empati TS. :klemmer:

Jeg håper dere går til samlivsterapi selv om dere bestemmer dere for å ikke fortsette i forholdet. Men det kan kanskje hjelpe dere til å ha en god tone, få pratet skikkelig ut på en konstruktiv måte og lage en "fred" mellom dere med tanke på barnet dere har sammen.

:klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg har lest hele tråden, jeg også, og mener i motsetning til deg at det ikke tok lang tid før sannheten kom fram. Det var ikke snakk om flere dager, men timer. Alle lyver fra tid til annen, spesielt når man blir trengt opp i et hjørne, som i denne saken. Jeg sier på ingen måte at det dermed er greit, men jeg klarer å se forbi enkelte feilgrep dersom personen angrer og gjør opp for seg. Du må gjerne mene som du vil, men jeg er glad for at ikke alle ser så svart-hvitt på ting som deg :)

Du kan umulig ha lest hele tråden om du tror det var et lite feilgrep å ha et helt forhold bak dama sin rygg. Tror du han kommer til å ende dette forholdet nå som er det er kommet ut i lyset? nei. Nå kan han komme ut av skapet han og bli offentloig sammen med han her kompisen nå, og da er det hasta la vista TS enten han dumper henne eller hun dumper han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det passer ikke inn i KG's svart-hvitt-verden. Enten er han en god, trofast mann, eller så er han en utro djevel. Er han god står man trofast ved hans side gjennom gode og onde dager gjennom hele livet, men er han utro en gang så dumper man drittsekken, spesielt om han er utro med en mann. Forhold er enten harmoniske eller bedritne, og de er en av delene hele tiden, aldri noen bølgedaler og variasjoner. Har det skjedd noe dårlig i forholdet kan det aldri bli bra igjen.

Mannen kan altså ikke ha vært bifil, vært glad i sin kone eller hatt lyst på henne på noe punkt.

Dama kan elske meg og alikevel være utro - den er grei.. Forandrer ikke at utroskap er god grunn til a dumpe dama (eller typen). Hu behøver ikke repetere men sjangsen er faen meg større om hu først har gjort det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er homofil, noe som naturligvis betyr at vårt ekteskap er over. Dette er ikke en "fling", det er en mann som har hatt et forhold til en annen mann i flere år.

Jeg tviler ikke på at mannen min elsker meg, og jeg ser hvor mye dette smerter ham, så jeg er faktisk ikke særlig sinna. Skuffet, trist og lei meg for hvordan ting ble, ja, men ikke sinna. Han har hatt det fryktelig vondt, og taklet det på helt feil måte, men likevel elsker jeg ham av hele mitt hjerte fortsatt.

Vi tror vi skal klare samarbeidet rundt barnet vårt godt. Han er en flott pappa, homofil eller ei.

TS

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Han er homofil, noe som naturligvis betyr at vårt ekteskap er over. Dette er ikke en "fling", det er en mann som har hatt et forhold til en annen mann i flere år.

Jeg tviler ikke på at mannen min elsker meg, og jeg ser hvor mye dette smerter ham, så jeg er faktisk ikke særlig sinna. Skuffet, trist og lei meg for hvordan ting ble, ja, men ikke sinna. Han har hatt det fryktelig vondt, og taklet det på helt feil måte, men likevel elsker jeg ham av hele mitt hjerte fortsatt.

Vi tror vi skal klare samarbeidet rundt barnet vårt godt. Han er en flott pappa, homofil eller ei.

TS

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er homofil, noe som naturligvis betyr at vårt ekteskap er over. Dette er ikke en "fling", det er en mann som har hatt et forhold til en annen mann i flere år.

Jeg tviler ikke på at mannen min elsker meg, og jeg ser hvor mye dette smerter ham, så jeg er faktisk ikke særlig sinna. Skuffet, trist og lei meg for hvordan ting ble, ja, men ikke sinna. Han har hatt det fryktelig vondt, og taklet det på helt feil måte, men likevel elsker jeg ham av hele mitt hjerte fortsatt.

Vi tror vi skal klare samarbeidet rundt barnet vårt godt. Han er en flott pappa, homofil eller ei.

TS

Du er et flott menneske, TS! Jeg vedder på at mange, mange, har masse å lære av deg.

Lykke til videre!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Han er homofil, noe som naturligvis betyr at vårt ekteskap er over. Dette er ikke en "fling", det er en mann som har hatt et forhold til en annen mann i flere år.

Jeg tviler ikke på at mannen min elsker meg, og jeg ser hvor mye dette smerter ham, så jeg er faktisk ikke særlig sinna. Skuffet, trist og lei meg for hvordan ting ble, ja, men ikke sinna. Han har hatt det fryktelig vondt, og taklet det på helt feil måte, men likevel elsker jeg ham av hele mitt hjerte fortsatt.

Vi tror vi skal klare samarbeidet rundt barnet vårt godt. Han er en flott pappa, homofil eller ei.

TS

Du er et flott menneske TS :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er et flott menneske, TS! Jeg vedder på at mange, mange, har masse å lære av deg.

Lykke til videre!

Enig i dette!

Dette skal nok gå bra, TS. Høres ut som om dere kan komme frem til en akseptabel løsning, og med tid og stunder klarer du å gå videre i livet med liv og lyst igjen. Dette kommer du styrket ut av. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er homofil, noe som naturligvis betyr at vårt ekteskap er over. Dette er ikke en "fling", det er en mann som har hatt et forhold til en annen mann i flere år.

Jeg tviler ikke på at mannen min elsker meg, og jeg ser hvor mye dette smerter ham, så jeg er faktisk ikke særlig sinna. Skuffet, trist og lei meg for hvordan ting ble, ja, men ikke sinna. Han har hatt det fryktelig vondt, og taklet det på helt feil måte, men likevel elsker jeg ham av hele mitt hjerte fortsatt.

Vi tror vi skal klare samarbeidet rundt barnet vårt godt. Han er en flott pappa, homofil eller ei.

TS

Dette må vel være noe av det verste man kan oppleve i et forhold. Han har taklet dette dårlig - men jeg er ikke i tvil om at han også har hatt store kvaler mht sin seksuelle legning, og har derfor holdt det skjult. Det er mange mennesker som ikke tør vedkjenne seg denne seksuelle legningen, men de er ikke dårlige mennesker av den grunn. Jeg tror vi som ikke opplever dette skal være forsiktige med å dømme eller fortelle hva vi selv ville ha gjort.

Jeg tror ikke dette betyr at han ikke har elsket deg og jeg skjønner at dette må være en stor sorg. Din raushet og blikk for den totale situasjon er sannsynligvis gull verdt akkurat nå. Håper du har en vennlig skulder å gråte på når det topper seg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor klem til deg TS :klemmer: Dette er en helt forferdelig situasjon, jeg har ikke ord. Synes dog du virker som en utrolig reflektert og moden person, aldri i verden om jeg hadde klart å holde hodet så kaldt som det du har gjort! All ære til deg for det! Du er utrolig sterk, det må du ta til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan umulig ha lest hele tråden om du tror det var et lite feilgrep å ha et helt forhold bak dama sin rygg. Tror du han kommer til å ende dette forholdet nå som er det er kommet ut i lyset? nei. Nå kan han komme ut av skapet han og bli offentloig sammen med han her kompisen nå, og da er det hasta la vista TS enten han dumper henne eller hun dumper han.

Nå tror jeg du har misforstått litt. Det jeg mente var at det var et feilgrep å lyve om hva som hadde skjedd overfor kompisens kjæreste. Det var utrolig sjofelt gjort, men mennesker gjør av og til egoistiske og stygge ting når de blir trengt opp i et hjørne, og i dette tilfellet angret de seg i løpet av relativt kort tid, og kom frem med sannheten. At de løy om det som skjedde, betyr ikke nødvendigvis at de dermed er noen jævla svin. Det er i hvert fall min mening.

Når det gjelder selve utroskapet, skjønner jeg at dette mest sannsynlig betyr slutten på ekteskapet til TS.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jo være århundredes julebombe for familiene deres.

Vet du hvordan det går med det andre paret, å hva det blir til med dem?

Jeg synes du takler dette utrolig bra, å midt i dette sier du også at han er en god far og et godt menneske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...