Gå til innhold

Tok ham på fersken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28

Nå tror jeg du har misforstått litt. Det jeg mente var at det var et feilgrep å lyve om hva som hadde skjedd overfor kompisens kjæreste. Det var utrolig sjofelt gjort, men mennesker gjør av og til egoistiske og stygge ting når de blir trengt opp i et hjørne, og i dette tilfellet angret de seg i løpet av relativt kort tid, og kom frem med sannheten. At de løy om det som skjedde, betyr ikke nødvendigvis at de dermed er noen jævla svin. Det er i hvert fall min mening.

Når det gjelder selve utroskapet, skjønner jeg at dette mest sannsynlig betyr slutten på ekteskapet til TS.

Åja sånn ja. da er jeg med. men det andre han gjorde mener jeg gjør han til en drittsekk likevel. han var jo tross alt utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop28

Dette må vel være noe av det verste man kan oppleve i et forhold. Han har taklet dette dårlig - men jeg er ikke i tvil om at han også har hatt store kvaler mht sin seksuelle legning, og har derfor holdt det skjult. Det er mange mennesker som ikke tør vedkjenne seg denne seksuelle legningen, men de er ikke dårlige mennesker av den grunn. Jeg tror vi som ikke opplever dette skal være forsiktige med å dømme eller fortelle hva vi selv ville ha gjort.

Jeg tror ikke dette betyr at han ikke har elsket deg og jeg skjønner at dette må være en stor sorg. Din raushet og blikk for den totale situasjon er sannsynligvis gull verdt akkurat nå. Håper du har en vennlig skulder å gråte på når det topper seg.

Er du teit? Skal han få gråte på hennes skullder? for hva da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du teit? Skal han få gråte på hennes skullder? for hva da???

Det er godt mulig jeg er veldig teit, BettyBoop28. Men om du leser det jeg skrev så skjønner du også at jeg håper at TS har en skulder å gråte på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Det er godt mulig jeg er veldig teit, BettyBoop28. Men om du leser det jeg skrev så skjønner du også at jeg håper at TS har en skulder å gråte på.

OGSÅ? Så du syns synd på mannen hennes OGSÅ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OGSÅ? Så du syns synd på mannen hennes OGSÅ?

Nå må du lese det jeg skriver. Jeg forsøker å si at jeg håper TS har en skulder å gråte på. Jeg kan godt si det en gang til:

Jeg håper TS har en skulder å gråte på.

Må jeg skrive det flere ganger BettyBoop28?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Nå må du lese det jeg skriver. Jeg forsøker å si at jeg håper TS har en skulder å gråte på. Jeg kan godt si det en gang til:

Jeg håper TS har en skulder å gråte på.

Må jeg skrive det flere ganger BettyBoop28?

Du sa at du håpet hun OGSÅ hadde en skulder å gråte på. et er ordet også jeg reagerer på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa at du håpet hun OGSÅ hadde en skulder å gråte på. et er ordet også jeg reagerer på nå.

Nå er du utrolig vrang.

Og hva så om noen synes synd på mannen? Selv om han har tatt noen dårlige valg, så har han det ikke enkelt han heller. Man kan ha sympati for begge parter i denne saken, selv om man sannsynligvis får absolutt mest sympati for TS.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt mulig jeg er veldig teit, BettyBoop28. Men om du leser det jeg skrev så skjønner du også at jeg håper at TS har en skulder å gråte på.

BettyBoop. Ordet OGSÅ hadde ingenting med mannen til TS å gjøre. Jeg skriver at om du leser det jeg skriver så skjønner DU OGSÅ at jeg håper TS har en skulder å gråte på. Hvorfor vrir og vrenger du på dette?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa at du håpet hun OGSÅ hadde en skulder å gråte på. et er ordet også jeg reagerer på nå.

Jeg forstår hva du mener, men selv om mannen har vært tidenes idiot og vel så det så betyr ikke det at han ikke synes dette er trist osv. Om han får gråte på TS sin skulder er jo strengt tatt opp til henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop28

Jeg forstår hva du mener, men selv om mannen har vært tidenes idiot og vel så det så betyr ikke det at han ikke synes dette er trist osv. Om han får gråte på TS sin skulder er jo strengt tatt opp til henne ;)

Hva så??? Han er et rasshøl. Han har vært utro. han hadde ikke fått sympati om det var en dame han pulte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så??? Han er et rasshøl. Han har vært utro. han hadde ikke fått sympati om det var en dame han pulte på.

Forstår du ikke at det ikke er kun utroskap det er snakk om? Det er snakk om at han kommer ut med en annen legning - noe som er utrolig skremmende for de aller fleste. I tillegg har han helt sikkert utrolig dårlig samvittighet over sin kone og sin "venns" kone. Jeg tviler på at han ønsket å såre noen av dem. Selvfølgelig var det feil av han å holde dette skjult, og selvfølgelig trenger du ikke å ha sympati med han. Men det blir helt feil av deg å bli sur for at andre har sympati med han.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa at du håpet hun OGSÅ hadde en skulder å gråte på. et er ordet også jeg reagerer på nå.

Du fremstår ikke så veldig intelligent, BettyBoop.

Havbris skrev: "Men om du leser det jeg skrev så skjønner du også at jeg håper at TS har en skulder å gråte på."

Dette kan umulig tolkes som at Havbris mener at mannen til TS også trenger en skulder å gråte på. Da ville det stått "så skjønner du kanskje at jeg håper at OGSÅ TS har en skulder etc".

Vil anbefale deg å lese andres innlegg et par ganger slik at du også forstår det du leser, i stedet for å fly i taket med en gang :fnise:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BettyBoop. Ordet OGSÅ hadde ingenting med mannen til TS å gjøre. Jeg skriver at om du leser det jeg skriver så skjønner DU OGSÅ at jeg håper TS har en skulder å gråte på. Hvorfor vrir og vrenger du på dette?

Fordi noen mennesker bare ser det de vil se, og leser det de vil lese ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...