Gå til innhold

La Traviatas dagbok


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Ja, jeg må kose meg litt mellom de kjedelige gjøremålene vettu! :tommel:

Lista er unnagjort og snart skal vi hente Bragegutten i barnehagen. Nå er det HELG!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så effektiv du har vært da! Min fredag har ikke akkurat vært like strukturert og produktiv... :ler:

Taco hørtes bare sååååå godt ut! Jeg hadde tenkt å lage meg middag i dag, men har ikke ork til det...så da blir det vel skiver i kveld også! :sjenert: Sender du over litt tacorester hvis det blir noe igjen?! :ler: Du kan få potetgull i retur, for jeg hadde bare sååååå lyst på det da jeg sto i butikken..men da jeg kom hjem så gikk pakken bakerst i skapet og fristet ikke i det hele tatt! :klø: Merkelig fenomen!

Uansett.. Ha en flott fredagskveld og en fin helg!

:klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener, Heidi76, iingvild og Madden! :klem:

Lørdag formiddag, strålende sol, Brage sover formiddagsdupp og mannen maler barnerom.

Det var så godt med taco i går kveld! Fikk du det jeg sendte over Madden? ;)

Og så broderte jeg en del. Har lyst til å sitte mye med det i dag også, men må først få unna litt husarbeid.

:husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Håper husarbeidet går fort så du kan sette deg ned og nyte litt håndharbeid!! :)

Kos deg med helg.

Hvordan blir barnerommet seende ut etter at det er malt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått! :ler:

Veggene er malt strie, gulvet er opprinnelig linoleumsbelagt, men vi skal legge parkett over. Så hele gulvet er dekket med sånn parkettunderlag, ikke lekkert akkurat nå! Men jeg skal legge ut bilde av rommet når det blir ferdig.

Irriterer meg at jeg glemte å ta et bilde avrommet FØR vi startet oppussinga! :klaske:

Har ikke fått brodert et eneste sting hittil i dag, lille mannen holder nemlig på å få tenner (tror vi). Masse hyl og skrik som ikke ligner ham. Jeg merker at jeg nok er den minst tålmodige av meg og mannen... :rodme:

Men når han bare henger i buksene mine og griner og vil opp, og bekkenet mitt gjør så vondt at jeg bare vil grine, samtidig som det koker over på komfyren, blir jeg litt..... eehhh... stressa.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den heter Waikiki, det er en slags mellomblå farge, ikke av de aller lyseste, med litt lilla i tror jeg.

Fargekoden er 4083 (Lady maling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Jeg har så lyst til å male rommet til Torstein blått. Litt mer guttete. Nå er det helt lyst og det er så kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann monja og Heidi76! :klem:

I dag har jeg vært på jobben. Det gikk greit, og jeg føler at jeg er mer klar til å ta fatt enn jeg var for to uker siden! Skal ha fri i morgen (skal på jordmortime og i begravelse), og jobbe onsdag og torsdag.

Fredag skal vi ut og feire at vi har vært sammen i 10 år! :hjerte:

Tanna til Brage har kommet litt mer fram nå, han er ikke fullt så sutrete! Sov i hele natt, etter å ha våkna kl. 10 og kl. 12. Dentinox er redningen!

Og så å gå og tygge på isbiter! Det fant han ut av seg selv da jeg drakk isvann i stad! :ler:

Nå har jeg begynt å lese i Berlinerpoplene av Anne B. Ragde. Har ikkekommet så langt, men den virker veldig bra så langt. Har lyst til å lese masse i kveld, men må jo få med meg Krøniken også.

Ønsker alle som er innom en fin mandagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen min :klem:

Endelig orker jeg innom nettet igjen. Har jo bare lagt på sofaen om dagene og vært helt utkjørt. Men nå går alt så meget bedre (bank i bordet). Nå får det jammen være nok sykdom på en stund synes jeg!

Stakkars Brage som har balt med en tann da. Martine har ikke fått noen flere på lenge nå, og broren mister jo bare alle sine :ler: Det er så kos å se på bildet av Brage i avataren din - skjønningen :hjerte: Og om noen mnd har du jammen to hjerteknusere. Vidunderlig å tenke på ikke sant? Det er nesten vemodig å tenke på at jeg ikke sakl oppleve flere fødsler, men på en annen side er det litt godt at man er ferdig også og at man er så heldig å ha 2 velskapte unger! Det er jeg bare så takknemmelig for.

Nei nå får jeg gi meg. Håper du har det fint vennen min!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Heidi76, søndagsengel? og Charmina! :klem:

Begravelsen gikk fint, det var en flott seremoni med veldig personlig tale og et hav av vakre blomster i kirken. Etterpå var det mottagelse med snitter, kaffe og kake, og mannen hennes holdt en lang og gripende tale.

Er litt bekymra for helsa til "svigermormoren" min også. Hun har vært så mye sengeliggende i det siste, og nå har hun fått en brist i ryggen og trenger hjelp til å komme seg ut av senga og gå på do og sånt. Hun har egen leilighet på et bo- og servicesenter, men det spørs om hun ikke trenger mer hjelp enn hun får der framover.

Ellers i dag har jeg vært hos jordmoren, og det gikk fint. Snakka en del om fødsel, det er så deilig å være hos henne for hun har så god tid og er så trivelig og positiv. Hun jobber jo i Fredrikstad der jeg skal føde også, så det kan godt hende det er hun som er på vakt når minstejenta kommer! :)

Nå har jeg vondt i hodet og er sliten etter en lang dag med mye farting. I morgen er det jobb også, så det er vel best å komme seg i seng snart!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann iingvild! :klem:

Brage er syk igjen, med forkjølelse og feber :sur:

Vi er hjemme i dag, og nå sover han mens jeg har hengt opp klesvask, skrubba kjøkkenbord og barnestol (ja, her snakker vi intens skrubbing!), tatt oppvasken og spist lunsj.

Har litt vondt i bekkenet i dag, det har vært sånn siden i går ettermiddag egentlig. I morgen blir det mer jobbing på meg, så får mannen være hjemme med Brage.

Og tenk; i dag er det 10 år siden jeg og mannen i mitt liv ble sammen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ut i morgen kveld! :hoppe:

Først skal vi spise ute (kanskje på Oriental?) og så er det forestilling. Mange av vennene våre skal også se showet, så det tegner til å bli en ordentlig festkveld!

Håper Brage blir bedre til i morgen, han skal jo overnatte hos foreldrene mine og det er dumt hvis han er kjempedårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...