Gå til innhold

La Traviatas dagbok


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig å bli spurt om å være fadder. Synes det er litt av en tillitserklæring jeg....

Høres ut som en super tur dere hadde, men må¨være forsiktig med bekkenet ;)

Hadde det selv som gravid og det var veldig frustrerende av og til ja. Måtte jo ta hennsyn hele tiden.

Men har ikke kjent noe til det etterpå, så håper ikke du gjør det heller.

Sikkert kjekt å komme seg litt ut i arbeid igjen. Masse lykke til!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Takk for koselig innlegg i dagboka mi! Som jeg har sagt før, så er det veldig fint å høre hvordan noen som har vært gravide før meg har opplevd ting! Jeg ønsker deg en fin uke! Håper det går bra å begynne å jobbe litt igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ylva og Vetle er kjempefine navn, og særlig sammen med Brage! Barnehagebestisen min het Ylva, så kanskje jeg er litt farget av det, da :sjenert:

Så kjempekoselig at du skal være fadder for tvillingguttene! Er de eneggede, forresten? Og desto koseligere når dere har tenkt til å ha de for nestemann også!

Lykke til på jobb denne uken, blir sikkert deilig å møte kollegaer igjen, og så får du bare passe på å ta det rolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monja, iingvild, Glossy, søndagsengel? og Peony: :klem:

Vi forsov oss i dag! Brage våkna kl. halv 10... men det var deilig å få sove ut da! Skal ikke på jobb før tirsdag + onsdag.

Leverte Brage i barnehagen uten å dette på den glatte hålka, og dro og handla litt mat, pluss noe blomster til å erstatte de halvveis visna julestjernene.

Nå har jeg sendt litt mail i forbindelse med jobben, og skal straks ha meg litt lunsj.

Etterpå er planen å kjøre klesvask, ta noen telefoner og dra på posten og hente mammatøyet som jeg bestilte for noen uker siden! :danse:

Ha en god mandag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingene er forresten to-eggede Peony, de er visst ganske forskjellige! Vi skal være fadder for han minste, som ligner mest på faren sin! Det var en halv kilos forskjell i fødselsvektene, og 2 cm forskjell på lengdene.

Forøvrig går det bra med dem begge to, så lenge den ene får ha noe å sutte på når den andre får mat! De har ikke begynt med smokk riktig ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å blir spurt om å være fadder. Jeg er fadder til nevøen min men ser han dessverre alt for sjelden. :tristbla:

Passet klærne da?

Lykke til på jobb denne uken.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*spor*

Er bare innom og oppdaterer meg!

Håper mannen får fri altså, skulle bare mangle... Bra formen er bedre, du får ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glossy, Heidi76, iss og iingvild: :klem:

Var tilbake på jobben i dag, bare 4 timer, men det var faktisk mer enn nok. Ble så kvalm, og nå er jeg ganske sliten. Det stinka på kontoret vårt, og nede på lab´en var det ikke stort bedre. Urk... :kvalm:

Det var veldig koselig å se igjen kollegaene mine, og godt å komme i gang igjen også, men jeg skal ta det pent nå i begynnelsen.

Mammaklærne bestilte jeg fra mammahuset.no Glossy, de passet bra, men buksa er kanskje litt stor ennå. Men fine klær er det :)

Mannen fikk fri til å bli med på UL også! Så nå gleder vi oss som unger på julaften til torsdag kl. 14...

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg også halv dag på jobben, men fikk gjort så lite føler jeg. PC´en min streika, det stinka på kontoret, IT-ansvarlig var umulig å få tak i og jeg brukte masse tid på å finne frem de riktige papirene som jeg skulle se på (men det at jeg har en rotete pult er jo min egen skyld...) :rodme:

Det har snødd masse i dag, og det er koselig når det er hvitt ute. Men jeg tror ikke det kommer til å vare særlig lenge! Jeg er lei av å fryse, så jeg lengter egentlig bare til varmere og lysere årstider.

Brage hadde vært blid som en sol i barnehagen i dag! Det var så godt å høre, for i går hadde han bare vært sutrete og klengete, og i morges da jeg gikk gråt han! :grine:

Nå er han på babysvømming sammen med pappaen sin, mens jeg koser meg alene hjemme og skal lage middag til de kommer hjem igjen. I dag blir det tomatsuppe! I morgen tenkte jeg å lage makaronigratengen min igjen, det er lenge siden sist. Og akkurat nå sitter jeg her og har lyst på kake...

Dere skal se at jeg baker en bare for å tilfredsstille suget! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Helt vanlig, tradisjonell sjokoladekake! :)

Her er oppskriften:

2 egg

250 g (2 3/4 dl) sukker

150 g margarin

250 g (4 dl) hvetemel

3 ss kakao

2 ts vaniljesukker

2 ts bakepulver

1,5 dl melk

Pisk eggedosis av egg og sukker. Smelt margarinen, avkjøl og hell oppi eggedosisen.

Sikt i alt det tørre. Ha i melk og rør deigen jevn. Hell den i en godt smurt, rund form. Stek kaken ved 180 grader i 45-60 min.

Glasur:

100 g melis

3 ss kakao

1 ts vaniljesukker

2-3 ss vann

Sikt det tørre, tilsett vann og rør til glasuren blir jevn og blank.

(jeg har egentlig en annen og bedre glasuroppskrift, men den fant jeg ikke i farten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å jeg som trudde jeg så deg på Ikea i dag.

så en liten guttepjokk som liknet veldig på brage (på det bilde du har i avataren) og moren hans så ut til å være gravid.

så ta tenkte jeg at kanskje det var deg

(men siden brage og pappan hans var på svømming da så går jo ikke det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...