Gå til innhold

La Traviatas dagbok


Fibonacci

Anbefalte innlegg

:ler:

Ja, det hadde vært noe! Han lærer sikkert å si "PC" snart, for hver gang en av oss sitter ved PC´en så skal han bort og drive på han også. Hamrer løs på tastaturet eller skal fikle med harddisken...

Nå er Brage i barnehagen, og jeg skal hente ham igjen i 3-tida. Det går veldig fint med tilvenningen! Når vi kommer inn dit begynner han å smile med en gang og skal storme inn med fulle ytterklær. Yndlingsleken er en stor stasjonær bil med ratt, speil, gir og diverse spaker. Der sitter han og storkoser seg. Og da jeg gikk sa han hadet til meg, og det var ingen tårer eller noenting!

Nå skal jeg ha litt lunsj og kjøre noe mer klesvask, og så skal jeg rett og slett kule´n litt på sofaen for jeg er sååå trøtt i dag (intet nytt fra vestfronten) ;)

God torsdag til dere som er innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for koselig hilsen i dagboka mi :klem: Ha en fin dag og kos deg på sofaen!! Den skal jeg også innta ganske snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det søndagsengel!

I kveld fikk både jeg og mannen kjenne utvendige spark! :hoppe:

Det er en fantastisk følelse! Nå er jeg bare enda mer spent på hvem det er som bor der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det søndagsengel!

I kveld fikk både jeg og mannen kjenne utvendige spark! :hoppe:

Det er en fantastisk følelse! Nå er jeg bare enda mer spent på hvem det er som bor der inne!

:grine2: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh så gøy med spark - og iallefall når mannen får kjenne og. Er jo typisk det at hver gang de legger hånden på magen så er det totalt stopp :ler:

Håper dere får en super helg alle sammen!!!

Og håper du snart får høre noe om UL. Det er jo det som er så spennende å gå på!!!

GOD HELG!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søndagsengel? og Glossy! :klem:

Nå er Brage levert i barnehagen, og skal være der fram til kl. 3 i ettermiddag.

Imens har jeg masse ting å gjøre i huset:

- Skifte sengetøy

- Støvsuge

- Vaske gulvene

- Vaske badene

Best å komme i gang snart!

:husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Oi oi oi som tiden går. Syns ikke det er sååå lenge siden du fant ut at du ventet en til men jeg må si ukene flyr. Morro at mannen fikk kjenne spark fra den lille også da.

Tror du fortsatt at du venter :babyjente: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå......Så koselig med spark da!! Det må være helt surrealistisk å kjenne noen sparker fra seg inni magen!!

Kos deg masse i helga! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi76 og Skytte: :klem:

Ja, det er veldig rart å kjenne liv fra babyen, foreløpig er det bare sånne små koselige dult, og det er helt greit for meg, for Brage var så fæl til å sparke i ribbeina og spenne skikkelig fra ned mot hofta, og det var maks ubehagelig!

Nå har jeg gjort unna husarbeidet for i dag. Og jaggu satte jeg ikke i gang med å bake scones i stad også! Fikk så lyst på... :sikle:

Hvis jeg orker tar jeg meg kanskje en tur på biblioteket etterpå, før jeg henter Brage i barnehagen. Kunne tenke meg å låne noen lydbøker!

GOD HELG JENTER! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: så fantastisk med spark fra den lille inni der :grine2: Får alltid lyst til å gå gravid igjen når jeg leser slikt! Det er jo så utrolig deilig å kjenne de livstegnende der.

Her er formen dårlig så det blir bare innom med et hei og en klem dette :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Herlig lesning!!! :hjerter_rundt:

Synes tiden går så innmari fort nå...du har jo fått den skjønne magen allerede!!

Godt å lese at du føler deg bedre da..ikke noe kjekt å gå rundt så kvalm og uvel hele tiden! Du er jo skikkelig aktiv for tiden!

Scones...jeg fikk jammen lyst på jeg også! Men jeg orker ikke bake noe..i dag skal jeg sløve og vente på å bli servert! Biffmiddag i dag..feire litt! :sjarmor:

Håper du får en flott helg vennen!!

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Charmina, iingvild, April og Madden: :klem:

I dag har jeg ikke vært i form i det hele tatt! Starta egentlig i går kveld, da ble jeg kvalm og hadde en del vondt i magen. Sov litt dårlig, og våkna i dag med vondt i både mage og rygg, samt den verste hodepinen...

Har også vært svimmel og kvalm. Ikke mye tess nei! :riste:

Men jeg har kjent enda mer liv utenpå magen! :tommelsmil:

Og nå skal jeg se om jeg klarer å få i meg noe mat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for kos og spor, Peony og iss! :klem:

Jeg er bedre i dag. Driver og rydder, kjører klesvask og mye annet fint. Men har tenkt meg en tur ut etterpå!

Vi tok litt bilder av Brage i stad, som kommer straks jeg har fått forminska dem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har lenge sett på avatarbildene av Brage, og nå må jeg bare innom her og si at du har en fantastisk nydelig sønn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...