Gå til innhold

La Traviatas dagbok


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Store klemmer til Peony, iingvild, Lille Ballerina og Charmina! :klem:

Brage hadde 38 i feber nå i kveld. Han var skikkelig trøtt og sigen! Og veldig kosete, sånn som han blir når han er syk.

Hjertet mitt smelter like mye hver gang han kommer mot meg og slår armene om halsen min og skal gi meg en laaang klem... :hjerter_rundt:

I kveld har vi sett på Fanny og Alexander på DVD. Jeg elsker den serien, og synes den hører med til jula! Den har sine veldig dystre partier, men den er jo briljant laget med utrolige skuespillere og bilder man bare kan nyte.

Har følt meg litt småsvimmel og rar i dag. Litt mere kvalm også, men vi får håpe det går over. Og snart snør vi inne her! Mannen kribler etter å komme seg ut på ski i helga, og det skal vel la seg gjøre med all den snøen som er meldt! :overrasket:

Akkurat nå ergrer det oss litt at pulken vi skal få låne ikke befinner seg hos oss ennå... :sur:

Men med en syk Bragegutt hadde det vel ikke blitt aktuelt uansett akkurat nå.

Ellers driver jeg og strikker ullsokker til Brage i deilig babyull. Føttene hans har nemlig vokst i det siste! :ler:

Når jeg er ferdig med dem skal jeg jammen strikke to par små sokker til de to tvillingguttene som ventes i mannens familie! De kan jo komme når som helst! Men de kan godt vente til over nyttår da.

Nå får jeg finne fram kart og kompass og prøve å finne senga mi... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann søndagsengel? og Glossy! :klem:

Nå står vi på her og forbereder oss til i kveld, vi får gjester og skal lage middag (jeg står for desserten, som blir créme brulée!).

Da vil jeg gjerne takke for det gamle året og ønske alle kjære KG-venner et kjempefint nytt år 2006!

:vinke::klem::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy New Year!

Håper du får en flott kveld, og at år 2006 blir alt du har drømt om! Jeg skal danse meg inn i det nye året! :-D Håper det blir mange av de gode øyeblikkene, og at det blir fler smil enn tårer!

Mange klemmer fra Lille Ballerina :klem:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere, Lille Ballerina og søndagsengel! :klem:

Da var det blitt 2006, og vi er over i året da jeg skal bli mamma igjen... :)

Vi hadde det kjempekoselig i går kveld! Middagen var veldig god, og desserten bra den også, men neste gang jeg lager creme brulee skal jeg ha litt mindre sukker på og sette den på nest øverste rille i ovnen, for på aller øverste ble sukkeret veldig fort brent! :rodme:

Vi var ute og så på rakettene rundt midnatt, alle naboene i gata var samla for å skyte opp raketter, og etterpå ble vi invitert over til noen naboer. De andre dro over, og jeg ble igjen hos Brage for jeg var så trøtt!

I dag har vi spist en deilig frokost, og nå er gjestene dratt og mannen stukket ut på en liten skitur. Jeg pusler rundt i huset, og som vanlig klarer jeg å utsette den kjedelige oppvasken lengst mulig! :sjenert:

I ettermiddag skal vi på middag hos tanta og onkelen min. Håper vi ikke får altfor tung mat, for jeg er litt "metta" på julemat nå...

Nå starter hverdagen igjen hvert øyeblikk... med barnehagetilvenning, tilbake på jobb (antakelig i 50 % stilling) neste uke der igjen, og litt uti januar blir det ultralyd!!! :hoppe:

Brage er i bedre form nå, men hoster og snørrer fortsatt. Selv hoster jeg faktisk mindre nå, og det er deilig!

God 1. nyttårsdag til dere som er innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Heidi76! :klem:

Nå har jeg drevet og ringt hit og dit og styra litt rundt den ordinære UL´en min. Sykehuset hadde ikke mottatt papirene som legen min sendte inn i november en gang... og nå haster det litt med å få time til UL, for om rundt 2 uker er jeg 18 uker på vei! Blir så frustrert over sånne ting jeg, for det er jo legens ansvar å sørge for at jeg får UL, men nå føler jeg at jeg må ordne opp sjøl liksom :tunge1:

Ellers har jeg og Brage en stille dag. Det er planleggingsdag i barnehagen, men i morgen starter tilvenningen, og jeg holder på å finne fram alle klærne han må ha med seg, og merke det nye vi har fått.

Har også hengt opp klesvask og bretta tøy, men jeg er sååå trøtt i dag at nå skal jeg bare dumpe ned på sofaen og lese avisen. Brage sover nemlig fortsatt!

I ettermiddag skal vi på pinnekjøttmiddag til foreldrene mine! :sikle:

Siste smak av jul før hverdagen setter inn igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå starter hverdagen for alvor. Har hatt min første arbeidsdag i dag. Rart å begynne på igjen, men deilig å komme i system og!

Håper dagen med tilvennin går bra!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min :klem:

Godt nyttår til deg og dine. Og for dere blir det jo et kjempespennende år da. Tenk dere blir tobarns foreldre. Og tro meg det er like vidunderlig å få nummer to. faktisk synes jeg det er mere avslappende denne gangen. Sikkert fordi jeg er så mye tryggere på det jeg gjør, for jeg vet jo at jeg har klart det før.Også vet man jo at barnet overlever selv om det ikke blir badet hver kveld, allt det tar i ikke er kokt og alle klærne ikker strøket :ler:

Her er hele jula ryddet vekk, det skjedde i går og jeg synes det er deilig jeg! Liker godt når den kommer men også bra at den drar igjen. Godt å komme inn i normalen igjen på en måte.

Blir spennende på ultralyden da, jeg må si det kribbler i magen min etter å høre hva som befinner seg inni der!

Ha en fin dag snuppeluppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere Soul, Glossy, Charmina og Vimspvips! :klem:

I dag var 2. dag av barnehagetilvenningen, Det går bra, og i morgen skal han være der lengre, og sove der også.

Har så vondt i bekkenet mitt nå om dagen, særlig på høyre side, det går liksom nedover i beinet også. I går kveld gjorde det så vondt å bevege seg at tårene bare spratt... :grine:

Må få fysioterapi fortere enn svint! Og UL´en har jeg heller ikke hørt noe om! Blir så utålmodig! :sur:

Nå er det på tide å rydde vekk jula her i huset! Veldig koselig med julepynt, men jo lengre man venter med å ta treet, jo verre blir det med dryssing og sånt.

Men de fine julestjernene mine må jo få stå litt til, og amaryllis´en min har jo ikke blomstra ferdig ennå, så litt jul blir hengende igjen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at barnehagetilvenningen går bra! :) Håper du får fysioterapi så fort som mulig ja! Og at du blir innkalt til ul snart. Ul er jo alltid spennende! Vil dere vite kjønnet? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Supert at det går fint i barnehagen. Håper Martine får plass til høsten igjen, men det er vel heller tvilsomt tenker jeg! Og da aner jeg ikke helt hva jeg skal finne på!

Magen din er bare utrolig fin vennen min!

Klem fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener, søndagsengel? og Charmina! :klem:

Jeg har verdensrekord i trøtthet om dagen. Vil liksom bare sove hele tida... :sove:

Jeg er liksom enten halvdød av trøtthet eller en skikkelig hormonbombe! Vet ikke hva som er verst jeg!

Nå er jula rydda bort fra huset! Juletreet ble slakta og etterlot seg et hav av barnåler på stua, men det er også borte nå!!! Deilig! :tommelsmil:

Brage sa et nytt ord i går! Det var "ball"! :ler:

Disse ordene kan han nå:

Mamma

Pappa

Hei

Hadet

Nam-nam

Takk-takk

Der

Opp

Ball

Synes han er flink jeg! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...