Gå til innhold

La Traviatas dagbok


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Charmina og Peony: Tusen takk! :klem:

Brage er syk i dag stakkar, forkjøla og feber så det holder. Og barnehagen er stengt, for styreren er fortsatt slått ut med omgangssyke!

I går fikk vi sett på fotografbildene av Brage! De var kjempefine alle sammen! Vi fikk de i et album, og etterpå skal jeg scanne noen av dem og legge ut her. Må jo vise fram godgutten min litt til da vet dere!

Vi har også bestilt julekort med et av bildene som motiv. De var veldig stilige, med god plass til å skrive hilsen på!

Pinnekjøttet er i hus, og på lørdag kjøper mannen inn drikkevarer til julaften. Dermed kan vi stryke i hvert fall ett punkt på lista over gjøremål før jul...

Det gikk bra med operasjonen til tanta mi :)

Hun virket pigg etterpå, sa onkelen min i hvert fall!

Det er fortsatt winterwonderland utenfor her... vi har bestemt oss for å bruke akebrettet med en gang vi, og har kjøpt noe annet til Brage til jul. Bare han blir frisk nok før snøen forsvinner nå...

Ønsker dere alle en god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Sender en sykt god klem til Brage. Ikke moro å være syk. Håper han kommer seg på beina raskt. Å ake er jo super gøy.... ;)

Håper hele den lille familien får en kjempe fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere iingvild og Heidi76! :klem:

Brage var potte tett i nesa i kveld. Nesesprayen var jammen ikke særlig effektiv, tror vi må få tak i en annen type! Han klarte ikke å puste med smokk i munnen, heldigvis roet han seg for kvelden uten smokken.

Mannen min er jammen søt og snill, nå står han og baker til bursdagsfeiringa mi i morgen! :hjerte:

Og han kom hjem fra jobb med 4 DVD´er så jeg bare kunne velge og vrake hvilken jeg vil se i kveld. Det var "Lost in Translation", "The Doors", "Intet nytt fra vestfronten" og et liveshow med Rowan Atkinson som skal være råmorsomt. Tenker det blir den jeg! Trenger å le litt!

I morgen får vi besøk av svigers på formiddagen, de skal levere julegaver og hilse på siden vi ikke rakk noe besøk til mannens hjemby før jul. Men 1. juledag skal vi jo dit, på jule"lunsj" som varer hele dagen!

Men det er litt hyggelig å få julegavene på selve julaften da. Og så er det selvsagt kos å se dem! :tommelsmil:

I morgen kveld blir det bursdag med familien min, mannen skal på julebord men vi får vel hygge oss uten ham...

Håper Brage er bedre til i morgen. Han hadde over 38 i feber før vi la ham, så det kan nok ta litt tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det i dag du har bursdag vennen min?

Jeg mener da iallefall det?

GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN VENNEN MIN

(og om det er feil får du tilgi meg da)

:bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag:

Håper du har hatt det fint

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: :klem: :klem:

Tusen takk Charmina, jeg tar imot gratulasjonene jeg, selv om bursdagen er først på mandag! :)

Har feira den i dag da. Koselig, men er litt sliten nå. Mannen er på julebord og Brage er fortsatt syk. Han har hatt så dårlig matlyst i dag, og er så utrolig mye roligere enn han pleier. Han har feber og hoster så det skraller... Stakkars vennen min! :grine:

Holder på å scanne inn fotografbilder av Brage! Hvis jeg får det til uten hjelp av data-nerden min så legger jeg dem ut i kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer fotografbildene!

Vi skal forstørre opp ett for å ha på veggen. Vil gjerne høre hvilket dere liker best! :)

Her kommer bilde nr. 1, med hjemmestrikket bunad:

gallery_4867_73_39633.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir jo nydelig på julekortene da! For en skjønning!Jeg smeltet jo helt jeg!Også falt jeg veldig for bilde nr 7,2 og 3 :hjerter_rundt:

Men alle var jo fine da ;) Utrolig koselig med sånne bilder, og så kjekt at vi fikk se dem!Synes det er så koselig å se på de bildene som vi tok av henrik når han var på den alderen.Nå er han jo blitt så stor, og det går jo bare så fort! :grine2: Men det deilige er at det er like kjekt når de er blitt så store også. :hjerte:

Hadde en lignende bunad til henrik, er det du som har strikket Brage sin?

Klem fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å guri sånn en skjønn gutt :hjerter:

Det blir ikke lett å velge her nei, men jeg elsker bilde nummer 1 :hjerte:

Og bilde nummer 2, 4 og 7......skikkelig sjarmør.

Du kan være stolt av hjerteknuseren der ja.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann monja! :klem:

Posta likt vi! Jeg er veldig svak for både bunadbildene og snekkerbuksebildene. Har lyst på nr. 2 på veggen kanskje...?

Men det er vanskelig å velge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva du mener. Vi endte opp med et bilde i snekkerbukse som vi har bestilt for å ha på veggen. Syntes kanskje det passa seg bedre med et mer hverdagslig bilde der. Men det var vanskelig ja.

Lykke til med valget.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp :enig_anim: nr 2 er nydelig ja ;)

Nå skal jeg legge meg selv om jeg hører Martine ligger nde og joddler værre nedi senga si :ler:

.................og mannen er sovna på sofen :sove:

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...