Gå til innhold

La Traviatas dagbok


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Tusen takk Soul og iingvild! :klem:

Tror den energiklemmen virka iingvild, for i kveld er jeg ikke så verst! :)

Brage derimot er ikke så blid i kveld, men det er nok jekslene som plager ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei søndagsengel! :klem:

Jeg er fortsatt kvalm, men har ikke kasta opp i dag! Så kanskje de demper kvalmen litt disse tablettene?

Jeg savner ikke akkurat doskåla for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peony: :klem:

Hadde et lite "tilbakefall" i dag, brakk meg veldig da jeg skulle inn på kjøkkenet. Men da begynte det å bli noen timer siden siste Postafen var inntatt!

Nå bør jeg vel snart begynne å tenke på Bergensturen vår og planlegge hva vi må ha med oss. Drar i morgen ettermiddag, og det følger jo en del med når man har en 13 måneder gammel gutt! Heldigvis har broren min og de endel utstyr fra sine barn (bilsete, reiseseng osv.) så vi slipper å ta med alt det i hvert fall!

Når jeg tenker meg om trenger vi vel bare klær, toalett/stellesaker, reisetrille og noe å sove i og litt leker?

Videokamera og digitalkamera hører også med!

Ønsker dere som er innom en flott torsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg ikke så verst når jeg sto opp og begynte å røre på meg! Kjempegodt. Fikk noen brekninger da jeg smurte mat til Brage, han er hjemme med meg i dag, siden vi drar ganske tidlig i ettermiddag.

Holder på å pakke det siste nå, og er egentlig ganske sliten, så jeg håper det ikke er noe jeg har glemt. Kunne vært godt med en liten hvil nå mens Brage sover...

I natt fikk jeg ikke sove, lå bare og vred meg. Kanskje litt reisefeber..? :ler:

Vi skal jo ikke så langt heller, men det er rart med det. Ikke så ofte vi er ute og flyr!

Må dra hjemmefra i 3-tida, for å ha god tid til flyet. Nå gjenstår det bare å pakke stellesaker til Brage, og resten av toalettsakene mine.

Tok noen bilder av ham i dag! :)

Skal legge dem ut etterpå, bare jeg får dem inn på PC´en!

Ønsker dere alle en riktig god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer noen bilder! :)

Her er han ute og går tur med legoboksen sin!

gallery_4867_73_28571.jpg

Vel inne på kjøkkenet reiser han seg opp...

gallery_4867_73_2686.jpg

..og plasserer legoboksen der den hører hjemme! :ler:

gallery_4867_73_34570.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Brage er til å spiiiiise opp!!! :hjerter_rundt:

Håper dere får noen flotte dager i Bergen vennen! Blir spennende det! Tenk du får møte Charmina!! Jeg vil også være med! :) Vi får ta det en annen gang!

Godt å høre at postafen hjelper deg! Hadde god effekt av det jeg også, det og et annet preparat som også inneholder antihistaminer...sånn for allergiens skyld!

men nå snakker jeg meg bort igjen! Ville bare ønske deg en flott tur!!

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener, Søndagsengel, Peony, Lille Ballerina, Madden, monja og iingvild! :klem:

Vi har hatt det kjempefint i Bergen! :tommelsmil:

De ble sååå glade for å høre om nestemann! :hoppe:

Brage koste seg også og lekte masse med kusinene sine og koste med tante og onkel.

Har vært på tur, besøkt julemarked og kikka på det nye huset deres som de flytter inn i over nyttår. Stilig!

Og ikke minst sittet og skravla uti de små nattetimer. Har funnet den perfekte julegave til foreldrene våre! Vi skal spleise på en weekendtur til Praha til dem! :hoppe:

De trenger et lite "dytt" for å komme seg ut og reise litt mer. Jeg vet at de har lyst til noe sånt, men det blir liksom aldri noe av! Så nå skal jeg lete etter flybilletter og hotell sånn at prisen blir overkommelig for oss tre søskenene og ektefeller/samboere å legge sammen til.

Åååååh, jeg tror det blir den ultimate julegave! Gleder meg til å se fjesene deres! :hoppe::nisseblunk:

Her er det KALDT i kveld, og vi fyrer for harde livet. Ikke noe særlig snø her i Drøbak, men på Gardermoen lå det litt. Jeg synes det kunne vært koselig med litt snø snart jeg, i adventstida og ikke minst til jul!

Skal opp på loftet nå og lete etter adventsstaken vår. Kan jo like gjerne ta med all julepynten ned, så kan vi pynte litt framover. Er ikke lenge til jul nå! :nisse:

Ha en fin kveld alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott ide da!! Jeg gleder meg til mine søsken er såpass voksne at det går an å spleise på skikkelige gaver til foreldrene våre...der er bakdelen med å være eldst og ha søsken som er MYE yngre! jeg kunne jo vært mamma'n deres!! :ler:

Kjekt å høre at du hadde det så bra i Bergen!

Den magen din er jo bare så skjønn allerede! Den poppet raskt denne gangen altså! :hjerter: Herlig!!

Ha en flott mandag snuppa!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Madden: :klem::kyss:

Søkte masse på turer til både Praha, Riga og Tallinn i går, men det ser ut til at det blir litt for dyrt for oss... :sur:

Kanskje vi skulle sende dem på et hotellopphold i Norge istedet? :klø:

Må konferere litt med søsknene våre, og kanskje dra inn flere familiemedlemmer...

Det snør, det snør, tiddelibom :nisse:

Og her sitter jeg, kvalm og j**lig, og gruer meg til å ta ut bilen og kjøre og kjøpe mer Postafen og hente Brage senere i dag. Nåja, det blir jo julesteming med denne snøen, og det blir mye lysere ute med en gang. Bare det ikke blir så mye at jeg må måke for å komme meg ut her! :overrasket:

Ønsker dere alle en fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min :klem:

Det var så leit at det skar seg for oss å møtes denne gangen! Men som du sa så blir det jo flere Bergensturer ikke sant? Hadde dere det fint på den messen i Fana da? Tenk jeg har ennå ikke kommet meg opp der........og da bor jeg jo ikke så langt unna heller :sjenert:

Det var da en flott julegave dere hadde funnet på. Kan tenke meg det er noen foreldre som blir glade da ja! Sånt er jo bare så gøy!

Og jeg må si som Madden jeg - du har fått en kjempefin mage allerede altså.Blir spennende å se hvor stor den blir denne gangen da!Tenk om det er flere en en inni der ;)

Og du - de bildene av Brage var jo bare kjempefine. Han er blitt så stor. Og ikke minst er han jo så søøøøøt :hjerter:

Ha en fin mandag vennen min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppis!!!

Må jammen meg si at den magen din skyter fart. Men så utrolig søt den er...... *smelt*

Ikke noe gøy å høre om kvalmen din, men sånn er det med disse jentene :ler: De liker å plage mammaene sine leeenge før de kommer til verden. Vet akkuratt hvordan du har det. Gikk selv kvalm i over 3 mnd. For et herk - men det er jo SÅ verdt det etter 9 mnd ;)

koselig å lese at dere hadde det koselig i Bergen. Er en fin by bare være holder seg - hi hi

Ha en super mandag snuppa, og jeg krysser fingrene for at du slipper unna kvalmen snart...

:klem:

Endret av Glossy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...