Gå til innhold

La Traviatas dagbok


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Jeg er kjent for å kle meg ut til premierer, alt fra Ringenes Herre til Harry Potter og Star Wars. Jeg er veldig opptatt av film, og prøver å få med meg det meste, selv om at jeg er litt sær når det gjelder favorittfilmer :-D

Du skulle sett kostymet mitt til Ringenes Herre. Det er skikkelig fint det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På side to?????? Nei det kan vi ikke ha noe av. Håper du har en fin søndag. Her er det snart kveld. Kjenner jeg skal legge meg tidlig i dag.

Natta!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, takk for at du reddet meg fra side 2 Glossy! :klem:

Sånn blir det når man er litt lat en dag... ;)

Og så har jeg jo den andre dagboka også! Har en tendens til å skrive litt mer der dessverre... men skal skjerpe meg altså! :Nikke:

I dag var det jo farsdag og mannen fikk DVD av meg og Brage og så var vi på besøk hos mine foreldre nå i ettermiddag og hadde med litt god sjokolade. Brage koste seg som alltid sammen med mormoren og bestefaren sin! Han var ganske morsom der han sto ved peisovnen og snakket med vedkubbene, og når han krabbet rundt i full fart med moren min etter seg mens han hvinte av fryd! :ler:

Han tok et par skritt også, flinke gutten!

Selv har jeg vært skikkelig slapp i dag. Ikke noe særlig form, hverken jeg eller magen :tristbla:

Lurer på når jeg skal klare å spise normalt igjen jeg.

Men jeg er i hvert fall ikke syk lenger! Bare akk så gravid og trøtt og sliten...

Nå har jeg snart lest ut Mehlum-boka! Den er spennende nå på slutten. Skal ta resten på senga etterpå.

Og nå sitter jeg og hører på "Den hule mannen" på Radioteatret. Skummelt! :redd:

I morgen er det mandag og det er alltid tungt å komme i gang med ny uke. Håper jeg klarer å få i meg litt mat om morgenen, ellers blir alt bare pyton. Velvel, kanskje nok klaging fra meg nå! :ler:

Natta! :vinke::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Charmina, Lille Ballerina og Hedi76! :klem:

Enig i at Mehlum-boka ikke var den aller beste Heidi, idéen bak var god, men den minnet meg kanskje litt for mye om noen tidligere bøker han har skrevet? Spennende var den absolutt, jeg har jo lest den ut på bare 3 dager!

I dag er jeg bare så kvalm at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har en så vond smak i munnen som ikke vil bort; føler at jeg må kaste opp innimellom, men brekker meg bare. Kjempevondt i magen hadde jeg i natt og i dag morges, så nå har jeg blitt sykmeldt, og det er litt deilig må jeg innrømme. Selv om jeg aller helst skulle vært frisk og rask og i full sving på jobben.

Nå må jeg vel fortelle det til sjefen og kollegene mine, gruer meg litt til det altså. Men men!

Orker ikke sitte her så mye lengre nå.

:kvalm:

Ønsker dere en god mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om jeg føler med deg vennen! Jeg gikk rundt med den ekle smaken i munnen hele døgnet! Åh blir nesten uvell bare av å tenke på det jeg! Var du sånn med Brage også? Kanskje det ligger ei lita jente inni der og plager deg sånn som Martine gjorde. Jeg var ikke kvalm mer en 1 dag med Henrik men med martine fikk jeg ekstrem svangerskaps kvalme!

Det blir spennende å se vennen min. Håper det kommer seg snart. Bra at du ble sykemeldt da sånn at du bare kan ta det helt med ro. Det er jo umulig å få gjort noe som helst når man er kvalm!

tenker på deg vennen.

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff, er du så kvalm. Nei det er ikke noe særlig nei. Da er det best og slappe av og prøve å komme seg så godt man kan. Skjønner det er litt vanskelig å fortelle på jobben, men skal den magen fortsette å vokse sånn er det vel ikke lenge til det legger sammen to og to ;)

Tusen takk for bursdagshilsen i boka mi. Det er så rart at det har gått ett år allerede. Tenk den lille tulla som lå på brystet mitt for ett år siden!! Helt merkelig å tenke på slik som hun raser rundt i dag :) Masse kos da :hjerte:

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du føler deg bedre vennen min, og at kvalmen slipper taket!

Her er det utrivelig vær i dag også, så nå skal jeg jammen fyre opp i peisen sånn at det iallefall blir kjempetrivelig her inne!

Ha en fin dag!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener alle godjentene mine! :klem::kyss:

Er veldig kvalm fortsatt. Orker ikke å spise noe bortsett fra litt flatbrød! Skal fortelle det til de på jobben snart, de må jo få vite hvorfor jeg er sykmeldt. Ingen vei utenom, og det føles nok deilig når det er unnagjort!

I går bare lå jeg på sofaen. Holdt på å sovne fra finalen i 71 grader nord :rodme:

Gikk og la meg tidlig, men Brage var så urolig så det tok en stund før jeg sovna.

Skal bestille en ekstra time hos legen nå, bare for å sjekke opp litt. Skjønner ikke hvordan dette skal gå når jeg ikke klarer å spise. Både jeg og magen kommer til å skrumpe inn til ingenting! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det høres ut som du har det slik jeg hadde det ja! Jeg gikk jo bare ned i vekt jeg og la jo bare på meg noen få kilo hele svangerskapet! Greit med litt ekstra oppfølging om du kaster opp mye. De må jo sjekke at du har det bra nok og ikke må legges inn for ekstra vesketilførsel. Jeg lå på grensen hele tiden jeg og legen min var litt bekymret innimellom ja!Det finnes kvalmedempende medisiner du kan ta selv om du er gravid. Jeg brukte det og det hjalp iallefall litt! Gikk fra å kaste opp 20 ganger om dagen til bare halvparten iallefall.

Å som jeg føler med deg vennen min!

Ta godt vare på deg selv nå!

Isbiter var også deilig syntes jeg!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars vennen!!! Var plaget med kvalme jeg og. Masse, og gikk ned i vekt. Men legen min sa at jeg kunne ta prostafen som er reisesyketabeletter. De hjalp meg iallefall... Hør med legen din du ;)

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Glossy!

Ja, jeg får høre med legen om jeg kan ta noe mot kvalmen. Kan jo hende dagene mine blir litt lettere! Å ha det sånn som dette er ikke mye stas i hvert fall.

Brage var helt overtrøtt i stad, fikk latteranfall ved middagsbordet! Ganske morsomt! :ler:

Det rare var at det lattermilde humøret varte helt til han skulle i seng. Og da roet han seg så fort han kom i senga, og sovna uten en lyd!

Han er forresten ganske flink med lekene sine nå! Han fikk noen puslespill til bursdagen og de er veldig interessante! Han skjønner at brikkene skal på plass, men klarer ikke putte dem riktig selv. Og putteboksen er bare sååå morsom når han får litt hjelp her og der.

Ellers er det helt store mobiltelefonen til mammaen hans da, og gjett om han hyler når han ikke får lov til å ta den! :grine:

Han har ikke tatt så mange flere skritt alene nå, men driver hele tiden og "kjører" rundt med ulike ting på gulvet her, på to bein. Alt fra gåbil til putteboks til plastikkbokser fra kjøkkenet! Og sååå stolt og fornøyd over seg selv da! :Hehe:

Er ganske uggen i kveld, det sitter langt opp i halsen. Skal legge meg tidlig :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte Brage begynner virkelig å bli stor gutt. Herlig å se på hvor glade de blir når det føler at de virkelig mestrer noe. :tommel:

Håper formen din er bedre i dag vennen.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...