Gå til innhold

La Traviatas dagbok


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Charmina, Glossy og Lille Ballerina: :klem:

Å, for et styr vi hadde i stad! Skulle ha foreldresamtale i barnehagen, og det hadde gått helt i glemmeboka selvfølgelig. Jeg kom på det 10 minutter før vi skulle være der, og mannen hadde ikke kommet hjem ennå! Tenkte at jeg bare fikk ta med meg Brage, men så kom mannen hjem i siste øyeblikk og dro dit istedet.

Jeg begynner å bli kraftig forkjøla her! :sur:

Potte tett og vondt i halsen, hodepine og slapp i kroppen. Litt varm er jeg også. Synes ikke det er lenge siden sist jeg var forkjøla jeg! Skal jeg ha det sånn hele tida eller? :grine:

Nå skal jeg krype innunder teppet og kose meg med America´s Next Top Model. Er superkvalm og drikker Bonaqua med cranberry/grapefruit for å stagge det litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må få deg noen andre tbl tror jeg vennen. De reisesyketablettene hjalp ikke på meg så jeg måtte få noen andre som var på resept istedenfor. Men tror du jeg husker hva de het da? Men jeg kan finne det ut om du ønsker det! De hjalp iallefall meg til å orke å holde ut!Stakkars jeg har så vondt av deg vennen min!

Ta vare på deg selv nå!

Stor klem fra Charmina! :klem:

her holder vi på å snø vekk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener alle sammen! :klem:

Jeg tror jeg må få noe annet enn Postafen ja, Charmina. Skal ringe dit i morgen. I går kasta jeg opp masse, og i dag brekker jeg meg veldig mye. Klarer ikke engang å ordne mat til Brage uten å måtte løpe ut på do! :grine:

Brage gikk 31 skritt i barnehagen i dag! :klappe:

Han har gått rimelig langt her hjemme også, helt fra trappegrinda på stua og ut på kjøkkenet og bort til kjøkkenbenken.

Her begynner det å bli fart i gutten!

Nå må jeg gå! Ha en fin kveld dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :klem:

Huff så dumt at du er så dårlig. Håper du kan få noe hos legen som hjelper mot kvalmen din. Leser jo at du har så snill mann da som hjelper til masse så du kan hvile ut og slappe av. Det er bra!

Så gøy at Brage går så masse!!! De er jo så herlige da, stabber og går på skjelvende ben :ler: Maren går masse hun også, men det er bare når vi "oppfordrer" henne til det, da kan hun gå ganske så langt og så stolt som hun er! Herlig

Ha en fin tirsdagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje:) : :klem: Ja, er det ikke herlig når de begynner å stabbe bortover med armene rett ut! :grine2: *smeeelt*

April: :klem: Forkjølelsen har ikke blitt verre i hvert fall. Kvalmen er fortsatt verst! Takk for hilsen kjære du :)

Har vært så kvalm i kveld, og har skikkelig hodepine. Skal legge meg straks, og håper det går over til i morgen!

God natta! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan sikkert være lurt å få noen andre tabletter mot kvalmen ja! Sånn som du beskriver at du har det, høres jo ikke ut som noe man holder ut med i lengden :troest:

Kjempegøy at Brage har blitt så flink til å gå :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, Heidi76 og søndagsengel? ! :klem:

I dag er jeg litt bedre! :)

Har klart å spise litt knekkebrød uten å måtte løpe på do en eneste gang. Håper det holder seg sånn ut dagen i hvert fall!

Det er fin julestemning ute. Hvitt på bakken og på trærne, og blå himmel og sol! Kaldt også, får pakke meg godt inn når jeg skal ut og hente Brage. Er fortsatt snufsete og har vondt i halsen.

Ha en fin onsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen min er fortsatt bra den! :-D

Har spist masse i kveld (i forhold til ellers i hvert fall..) og sett på LOST og pakka inn masse julekalenderting til Brage. I morgen får han en liten lekebåt, og så blir det litt leker, Ole Brumm-kjeks og litt annet småplukk utover i uka. Kanskje vi tar en pepperkakebakedag på søndag..?

Uka flyr så fort, selv om jeg bare er hjemme og ikke orker å gjøre noe! :rodme:

Men i dag har jeg vært ganske bra, og det er deilig å få unna litt ting også. Ikke minst å slippe den forferdelige kvalmen og å henge over doen i tide og utide.

Hormonene mine var skikkelig på tur i stad, det fikk mannen merke... :sjenert:

Er ikke så ofte jeg blir sånn, men mannen min blir alltid like sur over det, selv om han vet godt hvorfor jeg er sånn....

På tide å køye snart? :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min :klem:

Håper du fortsatt har det litt bra og ikke er så kvalm. Kanskje det er i ferd med å snu nå? Håper virkelig det!

Ble Brage glad for båten da? Henrik var helt i fyr og flamme da han så alle pakkene på kalenderen. Og han blir jo så glad for alt han får.

Oj så flink Brage er blitt til å gå nå! Martine prøver ikke engang, jeg tror hun synes hun har det helt utmerket der nede på gulvet jeg!

Her er snøen snart regnet vekk, kjedelig! Blir liksom ikke den samme gode stemningen med sort våt asfalt nei!

Ønsker deg en kjempefin dag, og fortsatt god bedring!

Ps :magen din er kjempefin! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charmina: :klem: Ja, Brage likte båten han fikk, den lekte han med resten av morgenen før han skulle i barnehagen! Her er det fortsatt snø, og det er koselig.

Ilderen vår døde i går... :cry:

Det kom litt brått på oss, jeg tutet fælt og mannen var kjempelei seg. Mannen skulle gå ned til ham om kvelden som han pleier, og da lå han død i huset sitt. Han har jo vært slapp en stund, og mest sovet når mannen han vært nede hos ham, men bare de aller siste dagene har han spist dårlig, og mannen har ikke sagt noe til meg om det for ikke å uroe meg. Han hadde tenkt å se det an og bestille en time hos dyrlegen hvis det ble verre, men det rakk vi altså ikke.

Føler meg som verdens verste ildermamma... :grine:

Jeg har hatt så liten tid til ham etter at Brage ble født, og så er det det at jeg er allergisk mot ham (fant jeg ut etter at vi hadde hatt ham i mange år og jeg hadde vært konstant forkjøla..).

Men det var ikke sånn han skulle gå bort, vi skulle vært der hos ham og tatt farvel med ham, men sånn ble det altså ikke. Ååååh, stakkars ildergutten vår, jeg håper han ikke det altfor vondt, den tanken plager meg skikkelig.

Han ble 7,5 år, og det er mye for en ilder. Vi har hatt mange fine stunder, men det siste året har han nok ikke fått den samme oppmerksomheten som før. Brage har fått hilse på ham noen ganger, og har vært veldig begeistret for ham, men vi har ikke turt å ha dem så mye sammen i samme rom.

Vet ikke om det er pga det som skjedde i går, men i dag er jeg litt verre av kvalmen igjen. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:troest: Det var trist å høre om ilderen. Han levde jo ett langt ilderliv, også får vi bare håpe og tro at han ikke hadde vondt før han døde. Trist når dyra blir borte. :tristbla:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Sender en stor trøsteklem!! :klem: Det er trist å miste et kjæledyr.

Mange tanker til deg. Kos deg med Brage som er blitt kjempe flink til å gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener og klemmer, Heidi76, iingvild og Lille Ballerina! :klem:

Har vært veldig trist i dag... tenkt mye på ildergutten vår. Mannen har ikke vært seg selv han heller. Men vi fikk jo beholde ham i veldig mange år, og sånn som det så ut da vi fant ham, så tror jeg han bare sovnet stille inn i går natt en gang. Så jeg håper han ikke hadde det vondt før det skjedde.

Kjenner igjen mange av følelsene fra da katten vår måtte avlives... det er ikke noe særlig. Man blir så glad i disse dyra, og det blir så tomt etter dem :tristbla:

Nå må jeg legge meg... God natt! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...