Gå til innhold

La Traviatas dagbok


Fibonacci

Anbefalte innlegg

:gave: JULEGAVELISTE 2005: :gave:

Mannen: Bok (Historien om Europa) og klær (?)

Brage: Akebrett, leker og morgenkåpe

Mine foreldre: Presskanne til kaffe, fotografbilde av Brage, fotokalender

Svigers: Spleiser på teatertur til Oslo med svigerinne og svoger. De skal også få fotografbilde av Brage og fotokalender

Broren min og samboeren hans: Gavekort på Glasmagasinet (de ønsker seg det av oss)

Niese T: Badehåndkle med navn på og bok/lydbok

Niese M: Badehåndkle med navn på og puslespill

Søsteren min og samboeren: DVD??? Annet?

Svoger og svigerinne: ???

Niese D: ??

Nevø O:??

Brages oldemor: Fotografbilde av Brage

Tante og onkel B&J: Vin

Tante og onkel R&K: ??

Kusine L og samboeren: Sengesett

Venninne H: SPA-sett

Venninne S: ??

Venninne F: ??

Venninne S: ??

Venninne B: ??

Er ganske blank på venninnegaver i år! Noen gode forslag?

I tillegg skal vi lage noen gaver med Brages håndavtrykk eller fingermaling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj der var det masse fine julegaver! Ikke så lett å finne på venninde gaver nei. Sliter alltid med det selv jeg! Har kjøpt litt kunstglass, sminke, sjal og slikt i år.

Og fotografier av ungene til beste og oldeforeldre er jo alltid en vinner!

Håper helgen har vært kjempefin!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina og Heidi76! :klem:

Ja, det var kjempekoselig. Racletten var veldig god, og vi spiste altfor mye! :ler:

Jeg ble kvalm senere på kvelden... :kvalm:

Forloveren min og samboeren hennes hadde med seg en magnumflaske med rødvin som de delte med de andre, men det tok faktisk litt tid før noen lurte på hvorfor jeg ikke skulle ha noe!

Nei, sa jeg, jeg drikker ikke for tiden. Å, er det fordi du fortsatt ammer det da? Nei, aldeles ikke! smilte jeg lurt....

Men det er en liten en til på vei! :-D

Forloveren min ble hoppende glad, og ikke så lite rørt, og det ble utrolig mye babysnakk hele resten av kvelden! :ler:

De andre syntes det var veldig koselig å høre de også. Det er jo ikke offisielt ennå så de fikk streng beskjed om å holde tett fram til jul... ;)

Tett i nesa i dag, og var skikkelig kvalm i dag morges...

Fikk studert doskåla temmelig inngående. Æsjameg.

Men vi skal se Harry Potter i kveld! :danse:

GLEDER MEG!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å fortelle om den lille som er på vei! Og gøy at forloveren din ble så glad :) Håper du snart blir kvitt kvalmen!Kos dere på Harry Potter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :klem:

Innom og leser på min faste runde med "må-lese-fast" dagbokrunde :-D Er så koselig å følge med deg og din familie. Ikke få ganger jeg hae sittet å humret over ting som har skjedd, og på den koselig måten du skriver på :hjerte:

Håper du har en fin søndag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagsengel, Peony og Lille Ballerina: :kose:

Nå måtte vi faktisk vekke Brage fra formiddagsluren sin, for at det ikke skal bli noe tull med legginga i kveld! Han har snart sovet i 4 timer!!! :overrasket:

Foreldreen mine kommer bort etterpå og skal være barnevakter mens vi koser oss med Harry Potter! :-D

Er slapp, svimmel og kvalm... Håper jeg blir bedre til i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen var helt utrolig bra! :hoppe: :-D

Veldig bra lagd, bra skuespillere, de hadde kutta en del fra boka, men det måtte vel til for at ikke filmen skulle bli 5 timer lang! :ler:

En kjempefin kveld, det ble seint og nå er jeg stuptrøtt!

Natta! :vinke:

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere kosa dere på kino. Har bare lest de 4 første Harry Potter bøkene jeg da og ikke sett noen av filmene så jeg tror ikke jeg kommer til å se den siste filmen på kino heller.

Ha en fin dag.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LB: :klem: Jo, den er veldig trist på slutten. Hadde noen tårer på lur... Har en følelse av at de neste filmene blir enda mørkere også... ikke mye barnefilmer lengre!

Heidi76: :klem: Du burde lese de andre bøkene også, og leie filmene, for de er veldig bra! Dvs de blir bedre og bedre, hittil har treer´n vært min favorittfilm (mørkere, men også morsommere) men etter i går seiler nok fireren opp som en ny nr.1!

Vi så forresten traileren til Narnia før filmen i går. Ååååh, den gleder jeg meg til! :hoppe:

I dag er formen min veldig så som så. Har nok en gang hengt over doen, og klarer bare såvidt å få i meg en clementin her. Hvordan klarer det lille frøet mitt å overleve på dette her spør jeg meg selv..?

Ønsker alle som er innom en god mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg har planer om å lese de andre også men har ikke noe hastverk. Kjøpte de 4 første samlet i flotte innbundne bøker hos Haugen så jeg håper litt at de andre kanskje kommer ut i samme stil....hvis du skjønner... :ler:

Endret av Heidi76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne sett alle de kostymene dine Lille Ballerina, de høres veldig fine ut! :Nikke:

Tror ikke jeg skal skrive så mye om dagen min hittil, den kan vel kort oppsummeres sånn: :kvalm: :kvalm: :kvalm:

Skal til legen etterpå, må prøve å få i meg noe mat snart, ellers svimer jeg vel av på veien bort dit... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Bra at dere koste dere når dere så Harry Potter, jeg skal se den i kveld, og gleder meg masse.

Håper du snart føler deg bedre!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Ballerina: :klem: Sist gang var det verst fra uke 10 til uke 15, så jeg må nok belage meg på noen uker til med dette her...

iingvild: :klem: Kos deg med Harry Potter i kveld! :)

Har vært hos legen, blitt sykmeldt i 3 uker til og fått klarsignal til å prøve Postafen mot kvalmen. Har tatt den første tabletten og håper den virker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Hei, koste meg masse, selv om det var en smule skummelt! ;) Kjæresten advarte meg mot at jeg kanskje burde hatt han vedsiden av meg. Og han som grein på nesa av Harry Potter for et 1/2 år siden! ;) hehe...

Håper det blir tre uker som du får masse energi og at kvalmen blir borte!!

Sender nå en energi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...