Gå til innhold

La Traviatas dagbok


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Så utrolig skjønn Brage er :hjerte:

Sånn stol har Torstein og, men den er blå da. Veldig populær :Nikke:

Åh, spark på utsiden :hjerte:

Begynner jo nesten å grine jeg :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brage er bare så nydelig altså!!! :grine2: Det er litt ekstra koselig å se på bilder av de nydelige guttene deres (Brage og Monjas Torstein) nå som jeg vet at vi får en gutt selv :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle godjentene mine! :klem:

Ååååh, i dag fikk jeg endelig høre hjertelyden hos legen! :grine2:

Det var så herlig! Og rørende... Skikkelig rask helikopterlyd, frekvensen var på 148, tyder på jente kanskje? ;)

Legen skulle ordne UL til meg i nærmeste framtid. Og jeg er fortsatt sykmeldt, formen min er ikke den beste, og bekkenet er vondt (men tydeligvis ikke så vondt at jeg kunne få henvisning til fysioterapi...)

Tenk at det bor en liten baby inni magen min da... *snufs*

Nå som jeg både kjenner bevegelser og har hørt hjertelyden blir alt så mye mer virkelig!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Så fint å lese La Traviata! Håper du kommer fort til ultralyd nå så du får vite hva som er inni der ;) Det er jo så spennende.

Det er så fantastisk å høre de hjerte lydene. :hjerte:

Tenk at skjønne lille Brage blir storebror snart :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener Peony og Charmina! :klem:

Peony: Ja, det var bare én hjertelyd å høre i hvert fall, og livmoren min er akkurat så stor som den skal være! Jeg må si jeg har vært litt nervøs for det med tvillinger og liksom psyka meg opp til å få en sjokk-melding, men det var det ingen grunn til! Ikke det at to små gull ville vært katastrofe altså... det hadde antakelig vært kjempekos! :)

Æsj, jeg blir så kvalm og trøtt om kveldene nå for tida. Trodde jeg skulle begynne å føle meg bedre nå jeg...

Brage har feber, helt oppe i 39, så i morgen får han være hjemme sammen med meg. Stakkaren var helt gåen i kveld, han lå og holdt på å sovne på stellebordet!

Men utpå kvelden våkna han igjen og sto i senga og babla en hel masse rart. "Hadet" og "pappa" og masse snåle ord, han holdt en hel forelesning der nede! :ler:

Raringen min! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du ble glad for at det bare var én, det ble jeg også når vi var på tidlig UL. Man blir jo ikke lei seg om man venter tvillinger, men jeg synes nå det er mye greiere med én om gangen!

Stakkars lille feberBrage! Håper en dag hjemme med mamma gjør han godt og at han snart er sitt gamle seg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soul og Peony: :klem:

Brage har mindre feber i dag (rundt 38), men han har vært så slapp og trøtt! I formiddag ville han bare ligge inntil meg i dobbeltsenga og slumre. Nå er han litt mer oppegående og har spist lunsj.

Formen min er ikke så verst i dag, sikkert fordi jeg tok det så med ro i går! Og det har jeg tenkt til å fortsette med i dag. Har en ny episode av Frustrerte fruer liggende klar her, og bortsett fra en klesvask som trenger å settes i gang så skal jeg gjøre fint lite husarbeid.

God tirsdag til dere som er innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg sliten, Brage er så utrolig klengete og sutrete i dag, fullt forståelig siden han er syk, men nå tærer det litt på humøret mitt.

Har fått time til ultralyd den 19. januar, men selvfølgelig har mannen et viktig møte på jobben akkurat på det tidspunktet... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går lagde jeg makaronigrateng igjen. Denne gangen ble det bogskinke og bacon med purre, løk og hvitøk. Bacon satte en skikkelig god smak på retten så det kan anbefales. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra, nå har jeg endelig skjønt hvordan jeg siterer flere ganger i samme innlegg! Ikke treig i det hele tatt nei! :ler:

I går lagde jeg makaronigrateng igjen. Denne gangen ble det bogskinke og bacon med purre, løk og hvitøk. Bacon satte en skikkelig god smak på retten så det kan anbefales. :sikle:

Åh, det hørtes kjempegodt ut! Det er lenge siden jeg har laget gratengen min nå. Men nå har vi satt opp nye middagslister, og neste uke står den for tur! :tommelsmil:

Så kjipt at mannen skal i møte... Hva gjør dere? Mannen dropper møtet, du endrer på timen, eller du går alene?

Vi prøver å endre på timen, hvis mulig :forvirret:

Det var visst ikke mulig å vri seg unna det møtet, men en ting er sikkert; jeg drar ikke alene!

I dag føles alt så tungt og litt trist... jeg er sååå sliten og føler meg helt innestengt i huset! Men hva kan man gjøre når lillegutten er syk?

Ikke orker jeg gjøre flinke husmor-ting og rydde og ordne heller :grine:

Han må bli hjemme i morgen også. Men håper han blir bra snart, det er nok en forkjølelse for han er veldig snørrete. Men feberen er ikke fullt så høy lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Håper lille Bragegutt er i litt bedre form i dag da. Og så er det jo bare å håpe at dere får endret UL-timen da. Men da er det vel kanskje trolig at dere må vente litt lenger før der får eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...