Gå til innhold

La Traviatas dagbok


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ellers kanskje ikke.... Vi planlegger en tur til Praha rundt bryllupsdagen og da kan jeg jo ikke være her inne å få oppdaterin. Så lillemor må nok komme før eller etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, Charmina, søndagsengel?, Lille Ballerina og Glossy! :klem:

3. juli har moren min bursdag også Glossy! Jeg håper jeg slipper å gå helt over i juli egentlig, hadde håpet å få ha litt tid hjemme med nyfødten før vi skal ha sommerferie med masse slekt rundt oss!

Nå har vi spist deilig biff med bearnaise og ovnsstekte poteter, og sett på Gullfisken. Etterpå blir det nok en DVD!

Hadde så vondt i hodet tidligere i dag, men etter en liten ettermiddagslur forsvant det heldigvis!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har mannen og Brage dratt ut på en liten skitur. Det er skikkelig kaldt, -9 grader, så brage ble kledd på etter alle kunstens regler. Ull, fleece, dress, luer og votter og tykke ullsokker nedi skoene. Han så ut som (og gikk som) Michelin-mannen stakkar!

Jeg er så kvalm i dag! Blir helt dårlig av å gå inn på kjøkkenet! :sur:

Lurer på om det kommer til å være sånn mye lengre jeg...

Er ikke kvalm hver dag, men det gir seg ikke heller. Spes. hvis jeg stresser og gjør masse, blir jeg dårlig.

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så kjedlig med kvalme. Og disse jentene er verst ;) Jeg gikk med konstant kvalme i 4 mnd. Men DA gav det seg og gikk heller over i konstant halsbrann :ler:

Du er jo kommet så langt nå at det er på tide at det gir seg. Håper iallefall det.

Legg deg på sofaen å kvil deg til guttene kommer hjem fra tur du. Det fortjener du!!

Håper dere får en super søndag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

søndagsengel? og Glossy: :klem:

Ja, jeg tror jeg skal slappe av litt nå. Har fått i meg litt mat og det hjelper på kvalmen. Og jeg tar fortsatt Postafen ved behov, men jeg synes ikke alltid det hjelper så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Hei. Håper du blir bedre om ikke så lenge.

Kjempe koslig at det blir ei jente da. Lillesøstere har det topp, det kan jeg skrive under på. Alltid storebror som gjør ugang! ;)

Ha en fortsatt koslig søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi76 og iingvild: :klem:

Ja, jeg er storesøster selv så jeg kan tenke meg at lillesøstre har det mer moro!

Nå er Brage vel i seng, mannen sløver på sofaen og jeg surfer på KG! Etterpå blir det vel film og broderi på meg tenker jeg.

Er bedre av kvalmen nå heldigvis. Har sovet i dag også... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Å kvalme er bare noe dri....!!! Nå må du slippe det der snart! men tulla mi plaget meg jo hele svangerskapet så man kan aldri vite da! Men krysser fingrene for at det gir seg snart!Ellers kunne du kanskje prøvd de tbl som jeg nevnte for deg? De hjalp iallefall meg til å ha det levelig om ikke annet!

Koste gullet seg ute på ski da? Henrik har vært masse ute på akebrett i dag, skjønner ikke at han orker jeg så surt som det har vært her i dag, men unger bryr seg heldigvis ikke om sånt! Og jeg er jo glad han er en sånn som ikke bare vil sitte inne hele tiden! Og utenfor har han laget verdens fineste snømann med gulrot nese og det hele. Koselig!

Ha en fin mandag vennen min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina! :klem:

Joda, Brage likte seg i pulken! Han sovna oppi der ganske fort, men de gikk ikke så lang tur, bare en time ca.

Nå har jeg levert Brage i barnehagen, og han gråt så fælt... :grine:

Det er ikke så lett å bare gå alltid...

Skal jobbe litt hjemmefra i dag. Lese artikler og gjøre litteratursøk på nettet.

Og så har jeg planer om litt husarbeid også :husarbeid:

Sitter og hoster og harker og er tett i nesa. Igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en fin jobbedag hjemme. Hoster og harker her også - kjedelig! Tror jeg skal hive innpå litt hostesaft ja!

Brage har det nok supert i barnehagen!

Klem fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei dere! :klem:

Nå fikk jeg akkurat en kjempetrist beskjed... :grine:

Tanta til mannen min døde i natt. Kusinene hans har mista mammaen sin, og 3 små barn har mistet bestemoren sin... Og mannen hennes sitter alene igjen. Det er så trist!

Hun ble lagt inn på sykehuset i romjula med nyresvikt, men ifølge det vi hørte da så gikk det bedre, og hun skulle egentlig kommet hjem igjen. Så hva som egentlig har skjedd vet vi ikke ennå.

Det blir nok begravelse neste uke. Åh, som jeg gruer meg!

Den ene datteren hennes er gravid og skal ha barn i april. Tenker ekstra mye på henne akkurat nå. Tenk om det var meg... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener Heidi76 og søndagsengel? :klem:

Nå har vi fått vite litt mer om tanta til mannen. Hun døde på natta på sykehuset, og de oppdaget det ikke før på morgenen... synes det er så fælt. Familien fikk beskjed i morges, mannen hennes var allerede på jobben. Det har vært en tung dag for den nærmeste familien hennes. Og de vet ikke hvorfor hun døde! Men hun hadde dårlige nyrer, lever og galleblære, og det var en svulst på leveren. Huff, jeg blir så deppa av dette. Når mennesker i foreldre-generasjonen går bort begynner man å tanke på sine egne foreldre. Jeg vet jo at de ikke kommer til å være her for evig. Men tanken på at de en dag skal dø er bare så uutholdelig! :grine:

Jeg er veldig knyttet til mine foreldre, og hvis min mor hadde blitt revet bort sånn, mens jeg er gravid og alt, så ville jeg bare knekt helt sammen tror jeg.

Men nok av tunge tanker.

Livet må gå videre. Og jeg tror mannen og barna hennes kommer til å ta godt vare på hverandre framover.

Ellers: er forkjøla, og har feber :syk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...