Gå til innhold

La Traviatas dagbok


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Vet ikke, Markblomsten. Jeg håper at vi får før jeg runder 19 uker i hvert fall. Siden det er mannen som skaper problemer her, så tilbød han seg å ringe sykehuset selv og høre. Jeg skulle få noe i posten fra sykehuset, og der står det sikkert hvem man kan ringe til for å endre på timen.

Begynner å bli forkjøla jeg også! Brage er bedre, og er sitt vanlige energiske jeg, mens jeg bare er slapp og trøtt, med vondt i halsen og tett nese.

Hvorfor må denne årstida være så j***** full av forkjølelse og drit????

:sur:

Vil ha sommer, med lyse varme kvelder, lukten av grønt gress og liten baby i armene. Sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil ha sommer, med lyse varme kvelder, lukten av grønt gress og liten baby i armene. Sukk!

Heidi vil også ha sommer med lyse, varme kvelder :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh for noen herlige bilder av Brage. Og må jammen si at den magen din vokser som bare det. Jeg hadde ikke anntydning til mage nesten da jeg var på UL :ler: Min kom veeeldig seint.

Håper mannen klarer å fikse det med ul, for det er jo så herlig å gå begge to. Lille nurket i magen..... smelt!

Håper du får en super uke vennen!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til sømdagsengel?, Heidi76 og Glossy! :klem:

Er fortsatt forkjøla, halsen kjennes ut som en kaktus, og kroppen henger liksom ikke med på hva jeg gjør. Brage har ikke feber lengre, men er ganske så slapp og trøtt, så han har vært hjemme med meg i dag også.

Og så har jeg blitt "filletante" (eller hva det heter) i dag!! :hoppe:

Kusina til mannen min fikk sine to tvillinggutter i formiddag! Alt står bra til! Jubel og glede!!!

Håper å snart få se bilde av de to bebissene. Og kommer sikkert ikke til å bli mer babysyk av å se dem heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser dere en hoppende lilla smiley der Brage pleier å være nå?

Det er bare noe jeg tester ut for Heidi76 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere en hoppende lilla smiley der Brage pleier å være nå?

Det er bare noe jeg tester ut for Heidi76 ;)

Puh... nå har jeg lett overalt etter en forklaring på hvorfor gamle-Heidi-smileyen hadde erstattet Bragegutten - det var nesten litt spooky!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh... nå har jeg lett overalt etter en forklaring på hvorfor gamle-Heidi-smileyen hadde erstattet Bragegutten - det var nesten litt spooky!

:ler:

Sorry, var ikke meningen å skremme deg! ;)

Brage er tilbake! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg straks hente Brage i barnehagen igjen. Han har vært der siden kl 9 i dag morges. Og jeg har bare ligget og sovet i mellomtiden, som det murmeldyret jeg er... :sove:

Er sånn delvis syk med forkjølelsen. Orker ikke mye i hvert fall!

Til helga resier vi bort, men jeg kommer helt sikkert inn hit søndag kveld! :vinke:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener, Heidi76, April og Glossy! :klem:

Ja, det blir kjempespennende med UL. Jeg tror det er jente, og mannen min tror gutt! Hvem får rett tro??

Det var ikke mulig å få en annen time til ultralyd, så mannen driver og bearbeider sjefen til å slippe unna det møtet som er samtidig. Håper det går... Har jo sånn lyst til å ha ham med! Og han vil jo slett ikke gå glipp av det selv heller!

Jeg kom forresten på et guttenavn som jeg liker ganske godt. Nemlig Vetle!

Av jentenavn tror jeg Ylva er min favoritt. Men jeg tenker fortsatt på Karen, og dessuten har jeg kommet på et til: Live! (ikke uttalt på engelsk altså...)

Men jeg tror ikke navnedebatten her hjemme hos oss blir avsluttet før babyen er født gitt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Får håpe mannen får blitt med på UL'en da!

Navn er ikke lett nei, men jeg tror nok at min smak ikke er så ulik din. Liker kjempegodt både Ylva, Live og Vetle jeg. De er alle navn med ltt særpreg, samtidig som de er korte og enkle. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg står ikke ut sånne lange kronglete navn á la Ari og Märtha!

Korte, enkle navn med særpreg er heldigvis både mannens og min smak.

I familien min har alle vi tre søsknene tre-bokstavers navn, med et mellomnavn etter da. Men det er ikke så mange tre-bokstavers navn å velge mellom! Så vi sier maks 5 bokstaver vi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det var noen fine navn du har på listen din. Liker både Live, Ylva og Vetle kjempegodt jeg. :tommel:

Hvis jeg noen gang får en datter så drømmer jeg om å kalle henne Liv-Marie etter begge mine bestemødre. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg også liker Live... Kjempe søtt, og ikke minst passer det;

Brage og Live. Helt topp :-D

Håper mannen klarer å fikse seg fra da. Er jo kjedelig for han å gå glipp av!

Ha en fin lørdag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, Heidi76 og Glossy! :klem:

Nå er vi hjemme etter å ha tilbrakt helga hos svigers. Feira bursdagen til niesa vår på lørdag, og det var full fart, Brage spiste kaker til han nesten sprakk!

Han er bedre igjen nå, hoster ikke så mye lenger, og han har ikke kastet opp noe mer.

I dag fikk jeg sove lenge, og så gikk jeg tur med svigermor mens mannen og svigerfar sløva foran sporten på TV´en. Men vi gikk nok litt for langt, for jeg fikk så forferdelig vondt i bekkenet. Lysken og nedover beinet... :sur:

Brage hadde det forøvrig kjempefint sammen med kusina og fetteren sin. Kusinen hans er veldig flink til å leke med ham og passe på ham, og fetteren er kjempeglad i ham og dessuten veldig påpasselig og sørger for at alle leker med små deler blir ryddet bort fra gulvet!

Vi har blitt spurt om å være faddere for de to tvillingguttene til mannens kusine! :hoppe:

Jeg synes det var kjempekoselig å bli spurt. Kommer til å spørre dem også om å være faddere når nestemann skal døpes! :tommelsmil:

Denne uka som kommer skal jeg prøve å komme tilbake i jobb igjen. Skal jobbe 20 %, dvs to halve dager, det burde gå greit! Jeg er litt kvalm av og til, men mest om kveldene nå for tida. Bekkenet mitt kan jo sette en stopper for det, men vi får bare se.

Tar en liten dagbokrunde jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med de siste tilskuddene i familien :blomst:

De er sikkert skjønne gutter.

Høres ut som en trivelig helg. Håper uka blir fin og.

Og at du klarer å jobbe litt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...