Gå til innhold

La Traviatas dagbok


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Brage holder forresten på å få flere jeksler nå, i undermunnen.

Det er jaggu ikke fred å få om nettene!

:Gjesp:

Og hvis han får ligge mellom oss i dobbeltsenga så ender han opp med å ligge på tvers så vi knapt får plass selv. Eller så skal han ligge og sove oppå hodet mitt... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, der har fått full pakke med sykdom dere da! :troest: Får håpe det verste er overstått nå! :)

Så herlige bilder av Brage, han er så skjønn! :hjerte:

Endret av Kverula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stooore klemmer til søndagsengel?, iingvild og Kverula! :klem:

JA!!

Snart er det helg! Vi reiser bort til svigers hele helga, svigerfar fyller år og det må feires.

Heldigvis har han bredbånd hjemme, så det blir nok ikke helt KG-fri helg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa!

Har kjennskap til det med jeksler for tiden ja! Martine får nå to oppe og to nede. Festlig :overrasket: Stakkars lita det er sikkert ikke noe behagelig! Men vi kan IKKE ta henne opp i senga for hun turner rundt og ender med å gå på hodet ned på gulvet! Slenger seg og er helt vill. Så det har vi bare gitt opp. Synes jo Brage er flink som i det hele tatt holder seg oppi senga jeg :ler:

Så koselig med bursdag i helga da. Vi skal også i selskap på søndag.

Men nå skal jeg finne senga kjenner jeg!

Ha en fin tur da vennen min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener, søndagsengel? og Heidi76! :klem:

Nå er vi hos svigers, kom i går kveld og i dag har svigerfar bursdag så det blir middag kl. 17 og kaker litt senere. Hele familien kommer, og kusine og fetter gleder seg sånn til å leke med Brage!

I natt sov Brage veldig bra faktisk. Men jeg våkna likevel kl. 5 og lurte på hvorfor!?? :klø:

Ellers drømte jeg masse om at jeg var på middagsbesøk hos Heidi76 og mannen hennes, hun serverte kylling i tomatgryte og viste meg rundt i huset! :ler:

Været er kjipt. Men vi skal vel klare å komme oss ut likevel!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nesten så jeg glemmer at du har to dagbøker, er SÅ opptatt av graviditeten at jeg glemmer denne :ler:

Men jeg håper dere har det supert hos svigers!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en super helg fortsatt!

Den gikk jammen fort denne helga også!

Men jeg skal ha vinterferie nå :sjarmor: og gjett om jeg er glad for det!

Kos dere og gi gullungen en stor klem fra meg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nå føler jeg at det tyter boller og annet ut av ørene mine snart :overrasket::ler: Jammen bra det er mandag i morgen for nå må jeg bare gi meg med denne spisingen. Fatter ikke at det skal være så vannskelig å la det være jeg!

Nå skal det bli deilig med en uke vinterferie.

Ha en fin dag i morgen vennen min!

Stor klem fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Charmina: :klem: Spising, det er stort sett det jeg driver med for tida... :rodme:

Har gått opp en del nå, i hvert fall 5 kilo! Og mer blir det...

Jeg har mista mobilen min! :grine:

Har endevendt huset, bilen, kontoret og så å si alle tenkelige steder. Men den er bare søkk vekk! Det hjelper ikke å ringe til den heller, for batteriet er flatt...

Så jeg skal få nytt SIM-kort nå og overta mannens gamle mobil siden han fikk ny på jobben nå. Håper jeg klarer å ta vare på den nå da...

Er sånt rotehue for tiden! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LB! :klem:

Så koselig å se deg!

Jeg vil ikke se ut av vinduet, for der er det fullstendig snøkaos nå! :sur:

Og ikke har jeg mye lyst til å måke snø for å komme meg ut etterpå heller!

I dag lurte jeg på om jeg skulle lage kyllinggryte av et eller annet slag. Har noe kylling som vi må få brukt opp. Får se om jeg finner en oppskrift! :tommel:

Brage er litt av en klatremus for tiden! I går sto han oppå lekegarasjen sin for å komme opp til bokhylla, og var skikkelig stolt av seg selv, men ikke fullt så fornøyd med at han ikke fikk lov!

Han begynner også å få en skummel evne til å ignorere det vi sier og gjøre de helt motsatte... Men det er jo en naturlig ting når han begynner å få mer egenvilje og vil utforske verden på egen hånd!

Ønsker dere alle en god tirsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra i dag snør det ikke og det er iallefall helt bart på veiene! Så da er det håp om ikke annet! Synes synd i dere som har hatt slike mengder snø - det er jo liksom ikke det vi ønsker oss nå da!

Så han er begynt å klatre din lille sjarmør også? martine har begynt litt hun også innimellom og blir bare så dødelig fornærmet når jeg sier hun ikke får lov!

I dag er det charmismannen sin siste dag på jobb så skal han også ta vinterferie. Det blir kjekt!

Ha en stråååålende dag da vennen! Her skinner sola så deilig og det håper jeg den gjør hos deg også!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...