Gå til innhold

La Traviatas dagbok


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Du går inn på underforumet der dagboka di ligger (graviditetsdagbok M-Å) og klikker på tallet som viser antall innlegg i dagboka. Da kommer det opp en fin liste! :)

Og det sier du nå

:sur: :grine2: :grine2:

................................gjett hvem som satt og talte i sin egen da :overrasket:

:flau::flau::flau::flau::flau::flau::flau::flau::flau::flau::flau::flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og det sier du nå

:sur:  :grine2:  :grine2:

................................gjett hvem som satt og talte i sin egen da :overrasket:

:flau:  :flau:  :flau:  :flau:  :flau:  :flau:  :flau:  :flau:  :flau:  :flau:  :flau:  :flau:

:overrasket:

:ler:

Oh my god! Litt av en jobb det der Charmina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen drar jeg hjem til gamlelandet! :hoppe:

Må stå opp i 4-tida i natt og ta taxi til flyplassen... :sjokkert:

Men i halv 12-tida i morgen er jeg på norsk jord! :danse:

God helg til dere som er innom! :klem: :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hjemme igjen! :tommelsmil:

Det ble en meget tidlig morgen på meg... og med mellomlanding i København og bare korte flyturer fikk jeg ikke slappet av så mye på turen heller!

Det er kjempegodt å være hjemme - og jeg har fått masse klemmer fra Brage hele dagen. Nå er han i seng, og mannen står på kjøkkenet og kokkelerer! Det er biff på menyen (litt godt stekt til meg da...) :sikle:

I bunken med post lå det et nytt spørreskjema fra Mor & Barn undersøkelsen, som jeg holder på å fylle ut! Masse spørsmål både om meg og Brage. Og så fulgte det med en sånn lengdemåler til å henge på veggen, så kan vi skrive hvor høy Brage (og lillesøster) er fra år til år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen søndagsengel! :klem:

Det er så deilig å bare være hjemme og stulle og stelle en hel dag. Og med så fint vær attpåtil! :hoppe:

Vi starter grillsesongen i dag! Må bare få bært ut hagemøblene og vasket dem litt.

I dag har jeg fått gjort mye synes jeg:

- Kjørt klesvask

- skifta på sengene

- pakket ut av bagasjen min

- rydda i papirer og tidsskifter

- lagt på nye duker og løpere, pynta med nye lys

- satt i gang den første vasken med rosa babytøy! :hjerte:

Mannen har:

- rydda og shina kjøkkenet

- støvsugd

- kosta terrassen

- skal vaske gulvene

- skal så frø til krydderplanter

Selv har jeg tenkt meg en tur på hagesenteret for å kjøpe stemorsblomster å ha i krukker ved inngangspartiet.

Riktig god søndag til dere som er innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grilling og kos på terrassen :)

Brage hjelper til!

gallery_4867_73_49804.jpg

Her har han fått vann på mølla :ler:

gallery_4867_73_39409.jpg

Fin med den nye capsen:

gallery_4867_73_11842.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi bestemt oss for årets utendørs-prosjekter:

- Rense og olje terrassene

- Male gjerdene rundt terrassene

- Bygge ny trapp opp til inngangspartiet (denne jobben setter vi bort. Det var et firma her på fredag og så på det, og de skal gi oss et prisoverslag på tirsdag).

Og så prøver vi å ikke gi Brage smokken på dagtid lengre. Det er ikke bare enkelt :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hel dag uten bruk av smokk! :tommel:

Han får den bare når han skal sove. Det går ganske greit!

I går kveld var mannen kjempeflink og olja terrassemøblene våre. Og nå i kveld er han ute og slåss mot ugresset!

Og så har det dukket opp en busk som vi ikke kan huske å ha sett før. Jeg mener det er "ugress" (i hvert fall ikke noe vi vil ha i hagen) mens mannen syntes det så ut som en rosebusk! Vi får la den vokse og se hvem som har rett! :ler:

I kveld skal jeg legge meg tidlig og lese i "Bienes hemmelige liv". Begynte på den i Danmark, og liker den veldig godt så langt.

I Danmark leste jeg også ut "Pompeii". Den var veldig fascinerende, men samtidig skremmende og fæl. Ikke akkurat ideelt lesestoff for en som er gravid må jeg nok si. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Å så masse deilige bilder! Han er jo bare så deilig.

tenker det var godt å komme hjem igjen ja - Borte bra men hjemme best uansett ikke sant?

Jeg har også svart på det der skjemaet og fikk med den høydemåleren. Jammen mange spørsmål å svare på gitt!

Håper det blir flere late dager i sola.

Dette er en deilig tid gitt!

Klem fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Store klemmer til Charmina og søndagsengel som holder liv i dagboken min! :klem: :klem: :klem:

Nye ord fra Brage (han har begynt å herme veldig nå):

Rydde

Mere (når han vil ha mer mat!)

Bleie

Og så har han begynt å svare så tydelig "ja" og "nei" når vi spør ham om ting. Det er ganske morsomt til tider!

Ønsker alle en flott 17. mai-feiring i morgen! :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Glemmer helt bort denne boken jeg.... :sjenert:

Soooorrryyyyyy.

Men det er liksom i den andre at det skjer om dagen da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA FOR NORGE

:flagg: :flagg: :flagg:

Lister meg innom for å gratulere her også; ønsker deg og dine en flott nasjonaldag!

Herlige bilder av Brage-gullet! :hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsener Heidi76 og TT! :klem:

Det har vært en rolig 17. mai for vår del. Har vært på lunsj hos noen venner, og ellers bare kosa oss hjemme.

Brage hoster masse, og er slapp, så vi droppa å dra ut og se på barnetoget. Og været var jo ikke akkurat fristende heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...