Gå til innhold

La Traviatas dagbok


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Litt deilig innimellom med noen dager for seg selv men jammen er det nå deilig når mennen er hjemme igjen eller hva?

Kjempekjedelig når bilen ikke virker som den skal også.Men sånn er det jo innimellom da. De varer liksom ikke evig uten problemer desverre.

Klokka er elleve og jeg er bare så trøtt allerede. Ikke lenge før jeg skal finne senga nei kjenner jeg!

Håper bekkenet ditt ikke blir værre nå, jeg plages ennå med mitt. Men nå bare på den ene siden. merker det på lange turer og bratte bakker. Men skal ikke klage.

Håper du har hatt en koselig kveld snuppeluppa mi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er våren kommet der nå?

Her er alt som heter snø regnet vekk iallefall og om et par dager er vi jo i april vennen :hoppe:

Håper du og dine har det fint! Er gullungen blitt helt frisk igjen?

Ha en super onsdag - her er det fotballtrening og krydderparty som står på programmet i dag!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har postet i dagboka mi gjennom tidene? Litt artig liste... :Hehe:

Charmina 274

Heidi76 146

Sandra 115

Silje:) 92

Glossy 82

monja 68

Madden 63

iingvild 59

Susanna 58

Peony 56

Lille Ballerina 48

søndagsengel? 43

hanni 43

Soul 35

April 32

-TeddyToria- 30

la Flaca 29

Mayamor 14

lillen 13

iss 12

meta 12

Markblomsten 11

sirka 10

Kipa 8

Moonchild 8

Fru Biscuit 6

Leanora 5

magnhild 5

Lilletrollet 5

Oktavia 4

Hulderjenta 4

Windy 4

jolie 4

Mrs. Potter 3

Skytte 3

lille mor 3

Chiquita 3

GadgetGirl 2

murmeldyret 2

Anonymous 2

Kverula 2

Bamseline 2

Mitzi 2

Rosin 2

apriljente 2

Cielo 2

Holly Hobbie 2

Pludre 2

Siam 2

Kelsey 2

~Capricorn~ 1

Ithaca 1

Linn3c 1

bizzy 1

IdaH 1

Rannva 1

Xavia 1

Eliza 1

*Emma* 1

Arwen 1

Lia 1

reddelinnea 1

kamus 1

Jinx 1

linck 1

shy 1

lillesky 1

fluesopp 1

pondusa 1

Kaprifol 1

Vimsevips 1

KalloRilla 1

Trulselinemor 1

Madeleine 1

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Gosh, har vært aktiv her inne også jeg. :ler:

Men må innrømme at det blir sjeldnere og sjeldnere jeg er innom denne dagboka, det er jo liksom i den andre alt skjer for tiden.

Men når jeg først er her så vil jeg ønske deg og dine en riktig god påskeferie.

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Heidi76, og takk for hilsen! :klem:

På tide å oppdatere litt her igjen! Det blir sjeldnere og sjeldnere nå for tida, jeg skal innrømme det. Men denne dagboka får nok nytt liv etter at gravid-dagboka har gjort jobben sin!

Nå har jeg hatt påskeferie siden forrige fredag. Kjempedeilig! :-D

Fra lørdag til mandag var vi på tur med Kiel-ferga, i anledning svigermors 60-årsdag. Hun spanderte på hele familien, barn, svigerbarn og barnebarn! Vi koste oss veldig ombord på båten, og jeg hadde time til aromamassasje på Spa, noe som var helt himmelsk!

Nå har vi noen dager hjemme før vi skal dra på hytta til foreldrene mine. Søsteren min skal også være med, hun har ikke sett Brage siden jul, og gleder seg veldig! Håper på litt bra vær, så vi kan sitte masse ute på terrassen. Har tenkt å bare lese, strikke og kose meg foruten å være mamma for Brage da.

På langfredag er jeg 29 uker på vei, ogtiden flyr så fort! Magen er stooor nå... og større skal den bli! Lillesøster er veldig aktiv og begynner å bli sterk også. Er spent på neste kontroll, om hun har lagt seg med hodet ned, for det føles litt sånn noen ganger. Har kynnere og nedpress, og bekkenet er skikkelig ille av og til.

Men det er faktisk ikke så lenge igjen, så jeg holder ut!

I påsken har vi forresten planer om å kjøpe søskenvogn i Sverige! Hytta ligger like ved grensa ;)

Ellers er det ikke så mange innkjøp å gjøre denne gangen merker jeg! Vi har jo det meste fra før. Noen rosa klær har det jo blitt da :hjerte:

GOD PÅSKE! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei godjenta mi :klem:

Jeg må si jeg er litt stolt av å ligg på toppen i postete innlegg lista di altså :sjarmor::sjarmor::sjarmor::ler: Kanskje jeg skulle tatt en sjekk i min også :)

Å tenk det at nå er det jammen ikke lenge igjen til du er tobarnsmamma La Traviata. Gjett om du har masse å glede deg til da! Også kommer det ut en vidunderlig liten frøken. Blir spennende å se om hun ligner på broren sin da. Martine var jo prikk lik Henrik når hun kom, det var bare håret som var annerledes.Han hadde jo masse sort hår mens hun bare hadde noen helt lyse dun på hodet sitt.

Å kjøpe vogn i Sverige er sikkert lurt ja for det er vel billigere der en her.Og ellers er det jo greit at dere har så masse utstyr fra Brage da.Men det blir jo kos å handle litt jenteklær også da. de har jo så utrolig masse fint.

Ha en fin siste dag av påsken da.

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til Charmina og søndagsengel! :klem:

Har hatt en fin påske, og kom hjem i formiddag. Har fått tak i søskenvogn, og er kjempefornøyd! :-D

Nå er det tilbake til hverdagen igjen snart... og neste uke skal jeg til Danmark for å jobbe. Får litt hetta av tanken noen ganger, selv om det blir spennende også! Kommer til å savne Brage og mannen noe forferdelig! :tristbla:

Nå skal vi ordne litt lasagne til middag :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Skjønner godt at du gruer deg til å reise fra mann og Brage i hele 2 uker. Men det er sikkert verdt det for det høres ut som ett spennende prosjekt du holder på å jobbe med, ikke sant?

Hvor i DK skal du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Heidi76! :klem:

Ja, det blir spennende, og hun kollegaen min som har vært der og jobba før skryter masse av stedet og menneskene.

Det ligger et sted mellom Viborg og Randers... tar fly til Århus og buss derfra. Er svært lite kjent med området selv, men Viborg skal visst være en fin by! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende med reise da! Og selv om du kommer til å savne dem så har du sikkert litt godt av å komme vekk litt også. Bare nyte litt tid helt for deg selv nå før nestemann kommer. Da får du jo det travelt nok. Var oppe hos naboen i går og så på den nye gutten deres som da var akkurat en uke. Noe så vidunderlig. Jeg blir like mo i knærne hver gang jeg ser en sånn liten en jeg!

men her er det stopp altså :ler: så jeg får heller kose masse hver gang jeg kommer over en sånn liten tass.

Ha en fin dag vennen

Stor klem fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden

Håper du har det fint i dejlige Danmark!

Innom med en goood :klem: og :vinke: til deg! :)

Du...åssen fikk du frem den oversikten over innlegg i dagboka egentlig?! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hello i Danmark :klem:

Håper du har kost deg masse med mann og barn i helgen vennen min!

Hvor lenge blir du der borte?

Stor klem fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere holder liv i dagboka mi Charmina og Madden! :klem:

Jeg kommer hjem på lørdag! :hoppe:

Danmark er fint det, men sjefen her nede er ganske håpløs, og vi vet aldri hva som skjer fra dag til dag. Dvs. nå vet vi at mine forsøk må vente, så jeg drar altså hjem og så skal noen andre kjøre det for meg om en 4 ukers tid. Jeg er jo overlykkelig over å komme hjem til mine kjære (og til senga mi), og synes at jeg har lært mye her også. Har kjørt noen tester som har blitt bra, og nå skal jeg prøve å lære meg hvordan data-analysen fungerer… jeg som bare er en ”lab-rotte” og ingen statistiker!

Vi koste oss masse i helga for resten. Det var så godt å se mannen og Brage igjen. Og nå er det bare 3 dager til jeg kommer hjem! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du...åssen fikk du frem den oversikten over innlegg i dagboka egentlig?! :sjenert:

Du går inn på underforumet der dagboka di ligger (graviditetsdagbok M-Å) og klikker på tallet som viser antall innlegg i dagboka. Da kommer det opp en fin liste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...