Gå til innhold

La Traviatas dagbok


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Så fint at du har hatt en fin morsdag vennen!

Å være mor er jo ganske vidunderlig ikke sant?

Ha en fin arbeidsdag i morgen!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for hilsener og klemmer Charmina og iingvild! :klem:

Brage er i seng, han ville ikke ha mye indisk mat akkurat (ikke noen bombe...) men spiste brødskive istedet.

Han har vært blid som en sol i hele ettermiddag, går rundt og babler og nynner og synger og vinker og klapper.

Klumpen min! Av og til får jeg bare lyst til å klemme ham og holde den klemmen i en evighet! Men det har han ikke tålmodighet til!

Skal straks kose meg med Top Model og Krøniken. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å lese om Brage :klem: Han er så utrolig nydelig. Blir i godt humør bare av å se avataren din :-D

Håper du har en kjempe fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg er så dårlig til å skrive i denne dagboka for tida. Det blir til at jeg skriver mest i graviditetsdagboka! :rodme:

Nå er Brage og mannen på babysvømming, dvs de er vel på vei hjem igjen nå. Skal snart ordne middag til oss, det blir pasta carbonara i dag!

I morgen skal Brage på 15 måneders-kontroll og få vaksine og sånt. Det er jo typisk at vi fikk time midt i sovetida hans da, kl. ett!

Han sover vanligvis fra halv tolv til to... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst klart å bli sjuk... :syk:

Ligget med feber i dag, skikkelig slått ut!

Hoster, nyser og snufser. Og så verker det i kroppen, aller mest i ryggen. Den var ikke god i natt...

Satser på at det går fort over. Får bare prøve å fortsatt ta det med ro!

God lørdagskveld til dere som er innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo så herlig den gutten :hjerter:

Og tenk at det skal komme en liten sånn med fletter og :hjerte:

Huff, så leit at du er blitt syk igjen :troest:

Kanskje det er influensa'en som har slått deg ut?

God bedring :klem:

*iler ut før jeg blir smitta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt syk, og ligger for det meste rett ut.

Kjeeedelig!!! :sur:

Har lest ut "Eremittkrepsene" nå. Jeg må si at jeg likte "Berlinerpoplene" bedre. Nå har jeg begynt på "Sirkelens ende" av Tom Egeland (som sies å være det norske svaret på "Da Vinci koden").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen er bedre i dag da. :troest:

Ellers er det mange som sier at Berlingerpoplene er bedre enn Eremittkrepsene....så jeg er spent på hva jeg vil synes selv.

Fiiiiiine Brage-bilder!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsener Heidi76 og April! :klem:

Formen min er heldigvis bedre i dag! :tommel:

Men Brage har hatt noe veldig diaré siden i går kveld...

Håper det ikke er omgangssyke, de sa i barnehagen på fredag at det gikk nå! Brage er i god form da, ikke noe feber og blid som sola, men det kan jo komme plutselig også.

Har fått rydda og vaska litt hjemme i dag. Og fulgt med på OL med et halvt øye. Tenkte å vaske badene også, men bekkenet mitt er litt vondt i dag så jeg får stoppe hvis det blir for ille.

Kjempenydelig vær ute! :-D

Kanskje vi går en tur på akebrett etterpå! Eller bare leker litt i snøen.

Mannen kommer litt seint hjem i dag, men han sa at han kunne være hjemme med B i morgen hvis han fortsatt har diaré, så jeg får kommet meg på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Her har vi hatt omgangssyke, jeg med spying og Brage med diaré... han er bra nå, men jeg er veeeldig rar i magen fortsatt.

Ellers er det ikke så mye nytt tror jeg...

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Så det har vært sykdom hos deg også snuppa! Her synes jeg ikke det går i annet til tider! jammen bra at våren nermer seg nå ;)

Jeg har så mye problemer inne på KG for tiden :klø: det jeg skriver forsvinner bare og ofte kommer jeg ikke inn i dagbøkene engang! Merkelig! men nå gikk det bra da -enn så lenge! Håper jeg får posta dette!

Koselig bilde av Brage som drikker vann. Han er blitt så stor jo.Og gjett om du kommer til å synes han er kjempestor når du kommer hjem fra klinikken med den lille. Husker når jeg kom hjem med Martine- skulle ta dyna på Henrik og syntes alt var blitt så stort på han særlig hendene hans :ler: Og det hører jeg mange sier når de har fått nr 2 så er nr 1 plutselig en kjempe.

Her skinner sola i dag så når ungene våkner er det ut på lekeplassen litt!

Ha en fin dag vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...