Gå til innhold

La Traviatas dagbok


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Innom og holder liv i denne dagboka som vanlig! regner jo med at du kommer tilbake her etter at gulljenta har sett dagens lys ;)

Håper du har det bra og at du får en toppers dag.

Her bøtter det ned ute!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Charmina: :klem: Du er så god! :kose:

Jeg lurte på om jeg skulle starte en helt ny dagbok etter at lillesøster har kommet! Eller så fortsetter jeg bare her inne, med ny tittel! :tommel:

Beklager at jeg er så dårlig til å skrive her, men det blir for mye med to dagbøker dessverre... :rodme:

Her er det faktisk sol nå, og jeg sitter her med vond hals og hoster og harker litt. Brage er feberfri og er i barnehagen i dag! :tommel:

Jeg er 34 uker på vei nå, og merker at det blir tyngre og tyngre. Mye vondt i ryggen, en del nedpress og til tider mye kynnere (men siden jeg er sykmeldt denne uka har det roet seg veldig, så jeg tror det lønner seg for meg å ikke stresse for mye).

På tirsdag har min kjære mann bursdag, og vi skal feire det på søndag, med litt familie på kaffe og kake-besøk! :-D

Må leite etter en god oppskrift på suksesskake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det blir mye med to dagbøker! På slutten av graviditeten var jeg også mest i graviditetsdagboka mi. Det var jo stort sett det som sto i hodet på meg, og som jeg ville skrive om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden
:klem: Skjønner godt at det blir trøbbel med flere dagbøker....Det blir helt sikkert lettere å oppdatere når du har bare en å forholde deg til! Jeg klarer snart ikke å følge med selv lenger jeg.... :ler: og jeg har bare en dagbok!! :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og holder liv i gamle boka jeg som vanlig! Føler et viss ansvar der :ler:

Føler meg litt hjemme her liksom..................... :sjenert:

Og snart kommer jo det nye underet ut av magen :hjerter_rundt:

Stor klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madden og Charmina: :klem::kyss:

Tuuusen takk for at dere holder dagboka mi i live!

Som jeg har nevnt før, kommer jeg nok til å starte en ny generell dagbok når lillesøster har kommet!

Nærmer meg termin nå, og kort oppsummert føler jeg meg veeeldig tung, treg og hoven, er skikkelig klar for å føde nå!

Hun kan godt vente til oppussinga her hjemme er ferdig, men etter det er det fritt fram!

Gleder meg sånn til å holde lillejenta i armene :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppussinga utendørs er nesten ferdig! Det går i hvert fall an å bruke trappa ned til veien nå, istedetfor å gå rundt naboens hage!

Skal en tur på IKEA i morgen, vi trenger flere BENNO CD/DVD-hyller, og så skal Brage få klesskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger inn et Brage-bilde til! :sjarmor:

Robin Hood-hatten fra karnevalet i barnehagen er fortsatt like stas å ha på seg!

Han ville helst ha den på seg når han skulle legge seg også! :ler:

gallery_4867_73_14097.jpg

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk takk søndagsengel og Charmina! :klem:

Godgutten min har jammen blitt stor! Jeg synes ikke det er lenge siden jeg hadde ham på brystet for første gang etter at han ble født jeg :hjerter_rundt:

Og nå skal han snart bli storebror! :grine2:

Skikkelig møkkavær nå, det regner i strie strømmer! Håper på bedre vær i morgen på St.Hansaften!

Mannen har forresten "bestilt" fødsel i morgen. For da blir det tre stykker i familien som har bursdag den 23.! Mannen min 23. mai, Brage 23. oktober og kanskje lillesøster 23. juni??

Men jeg har ikke så mange "fødetegn" akkurat nå. Skikkelige menssmerter, men that´s it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

For en skjønning La Traviata! Han er til å spise opp godgutten!!! :hjerter_rundt:

Ikke lenge igjen til lillesøster gjør sin entre heller nå! Spennende dager fremover..jeg følger med!!!

Dere holder på med oppussing dere også ja! Det er herlig når det er din egen eiendom..Ikke så givende å pusse opp leide objekter liksom!

Håper det ikke blir så lenge igjen å vente nå vennen!!

Ha en flott uke!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...