Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Joda, mange klarer sikkert å innbille seg selv at verden er ideell.

Og jeg er forsåvidt enig med deg i at det er noe galt når man må sette ultimatum.

Men prinsippet er egentlig ikke noe annerledes enn når man skal oppdra unger. Det er ikke alle som forstår saker og ting før man setter det helt på spissen. Synd men sant.

Og når det gjelder urimelige grenser så ville jeg f.eks sagt at det å bare få se på fotball 1 gang i måneden er helt urimelig :smoke:

Da måtte du hatt virkelig gode argumenter for det.

Jeg sa at verden er så ideell man selv gjør den til. Det er litt som at gresset ikke er grønnere på den andre siden av gjerdet, men grønnest der man vanner det selv.

Nå er fotball bare et latterlig eksempel på ørten ting. Ikke heng deg opp i uviktige detaljer.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sa at verden er så ideell man selv gjør den til. Det er litt som at gresset ikke er grønnere på den andre siden av gjerdet, men grønnest der man vanner det selv.

Nå er fotball bare et latterlig eksempel på ørten ting. Ikke heng deg opp i uviktige detaljer.

For meg er ikke fotball uviktig. Jeg liker å se på fotball, selv om jeg ikke er noen fanatiker.

Skrevet

For meg er ikke fotball uviktig. Jeg liker å se på fotball, selv om jeg ikke er noen fanatiker.

Fotball var et hypotetisk tema og hadde derfor ingen viktighet i selve budskapet. Hjelpeseg.

• Liker 2
Skrevet

Fotball var et hypotetisk tema og hadde derfor ingen viktighet i selve budskapet. Hjelpeseg.

Og det budskapet er da at kvinnfolk skal kunne gjøre akkurat som de selv vil? :smoke:

Skrevet

Jeg bare fremførte en påstand :smoke:

Og da er det opp til deg å tilbakevise den hvis den er feil ;)

Sant nok. På samme måte som at det er opp til deg å tilbakevise det når Suzy fremfører en påstand om at du kunne hatt nytte av å ta en prat med fastlegen din?

Jeg syns det er så fiffig at du svarer på alt annet enn dette. Var det ubehagelig for deg igjen dette?

Skrevet

Jeg syns det er så fiffig at du svarer på alt annet enn dette. Var det ubehagelig for deg igjen dette?

Jeg syns det er usaklig. Og hvor lagt kommer man egentlig med at du ber meg å ta en prat med fastlegen min, og jeg ber deg å ta en prat med fastlegen din? :klo:

Skrevet

Og det budskapet er da at kvinnfolk skal kunne gjøre akkurat som de selv vil? :smoke:

Herregud, er du 8 år??

Det der :smoke: tegnet ditt begynner å bli mektig irriterende. Nei takke meg til å bruke tiden på hyggelige ting med familien resten av julen fremfor pisspreiket ditt, Steinar.

Skrevet

Jeg syns det er usaklig. Og hvor lagt kommer man egentlig med at du ber meg å ta en prat med fastlegen min, og jeg ber deg å ta en prat med fastlegen din? :klo:

Steinar, vi mener alle at du bør ta en prat med fastlegen din. Det burde fortelle deg noe.

Skrevet (endret)

Du syns det er usaklig?

Det er min (og et par andres påstand) at du hadde hatt godt av å få litt profesjonell hjelp for å komme litt videre og kanskje få noen redskaper til å takle de komplekse normene og samspillskodene ute i samfunnet - og ifølge deg så er det helt opp til deg å tilbakevise enhver påstand - jeg begrunner den i det minste.

Tilbakevis i veg :nigo:

Endret av Suzy
  • Liker 1
Gjest henriett3
Skrevet

Du syns det er usaklig?

Det er min (og et par andres påstand) at du hdde hatt godt av å få litt profesjonell hjelp for å komme litt videre og kanskje få noen redskaper til å takle de komplekse normene og samspillskodene ute i samfunnet - og ifølge deg så er det helt opp til deg å tilbakevise enhver påstand - jeg begrunner i den i det minste.

Jeg støtter deg :) La oss se hvor mange som støtter steinar

Skrevet

Du syns det er usaklig?

Det er min (og et par andres påstand) at du hadde hatt godt av å få litt profesjonell hjelp for å komme litt videre og kanskje få noen redskaper til å takle de komplekse normene og samspillskodene ute i samfunnet - og ifølge deg så er det helt opp til deg å tilbakevise enhver påstand - jeg begrunner den i det minste.

Hvis du innbiller deg at en fastlege har noe å bidra med så er du helt ute på feil jorde!

Bombe! :ler:

Skrevet

Herregud, er du 8 år??

Det der :smoke: tegnet ditt begynner å bli mektig irriterende. Nei takke meg til å bruke tiden på hyggelige ting med familien resten av julen fremfor pisspreiket ditt, Steinar.

Okei, jeg forstår at du ikke klarer å svare på et enkelt spørsmål fordi at jeg har helt rett i min antagelse :smoke:

Skrevet

Hvis du innbiller deg at en fastlege har noe å bidra med så er du helt ute på feil jorde!

Bombe! :ler:

Du må til fastlegen din først for å få henvisning videre, skjønner du.

Skrevet

Du må til fastlegen din først for å få henvisning videre, skjønner du.

Ja, du snakker om syk ordning. Men en effektiv måte å suge penger ut av folk på.

Gjest henriett3
Skrevet

Ja, du snakker om syk ordning. Men en effektiv måte å suge penger ut av folk på.

Du har jo aldri vært hos fastlegen, så du vet vel ikke hva det koster da?

Jeg betalte 50 kroner forrige gang.. sykt dyrt må jeg si altså!! (det var sarkasme om du ikke skjønte det)

Skrevet

Du har jo aldri vært hos fastlegen, så du vet vel ikke hva det koster da?

Jeg betalte 50 kroner forrige gang.. sykt dyrt må jeg si altså!! (det var sarkasme om du ikke skjønte det)

Og hvor mye tror du fastlegen får av staten (oss) i tillegg?

Gjest Eurodice
Skrevet

Fastlegen min har jeg faktisk aldri vært hos. Håper for Guds skyld at det fortsetter sånn også! *bank-i-bordet*

Du trenger ikke gå veien om fastlegen din. Det er bare å dra til nærmeste psykiatriske sykehus, så blir du lagt inn med en gang etter en kort samtale. Du er jo åpenbart ikke bare en kverulant, men sterkt psykisk forstyrret med alle dine absurde meninger og uttalelser om kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Du trenger ikke gå veien om fastlegen din. Det er bare å dra til nærmeste psykiatriske sykehus, så blir du lagt inn med en gang etter en kort samtale. Du er jo åpenbart ikke bare en kverulant, men sterkt psykisk forstyrret med alle dine absurde meninger og uttalelser om kvinner.

Ja, man må jo være psykisk forstyrret hvis man våger å kritisere kvinner :ler:

Skrevet

Ja, man må jo være psykisk forstyrret hvis man våger å kritisere kvinner :ler:

Nei, ikke så lenge kritikken er plassert der den hører hjemme, har rot i virkeligheten, og med alle nødvendige nyanser som alltid hører med når det er snakk om individer.

:gave: Riktig god jul til alle mine med-debattanter! :gave:

Skrevet

Nei, ikke så lenge kritikken er plassert der den hører hjemme, har rot i virkeligheten, og med alle nødvendige nyanser som alltid hører med når det er snakk om individer.

:gave: Riktig god jul til alle mine med-debattanter! :gave:

Jeg kritiserer i hovedsak ingen individer her.

Og jeg antar at julehilsen ikke gjelder meg, men uansett; fortsatt God Jul! :nissegutt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...