Gå til innhold

Kvinner


Steinar40

Anbefalte innlegg

Min erfaring er at kvinner har vanskelig for å klare å bestemme seg selv.

Hva kommer dette av egentlig?

Indre usikkerhet? Liten viljestyrke? For mye styrt av følelser og/eller dårlig samvittighet?

Det er faktisk veldig plagsomt. Det er nemlig umulig å stole på mennesker som ikke kan stå for det de sier.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kombinasjon av alle disse vil jeg si. Varierende fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D_flatmajor

Jeg er helt enig i at det er umulig å stole på mennesker som ikke kan stå for det de sier, og at det er plagsomt. Likevel er jeg ikke med på at dette gjelder kvinner mer enn menn.

Kanskje du burde revurdere hvor du leter etter kvinner?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at noen mennesker har vanskelig for å bestemme seg, uavhengig av kjønn.

Og årsakene er sikkert alle du lister opp, pluss enda flere. Det finnes ikke et universalt svar som stemmer for alle.

Og det er klart, hvis noen gjentatte ganger viser at de ikke står for det de sier, så er det vanskelig å stole på dem. Da må man bare ta dem for det de er, og selv bestemme om det er noe man kan leve med eller ikke.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at kvinner har vanskelig for å klare å bestemme seg selv.

Hva kommer dette av egentlig?

Indre usikkerhet? Liten viljestyrke? For mye styrt av følelser og/eller dårlig samvittighet?

Det er faktisk veldig plagsomt. Det er nemlig umulig å stole på mennesker som ikke kan stå for det de sier.

Hvorfor spør du om dette egentlig - og på KG?

Selvsagt er det vanskelig å stole på mennesker som ikke kan bestemme seg - men det gjelder menn like mye som kvinner og det er gjerne individbasert hvem som er hvordan. Ikke kjønnsbestemt.

Ferdig snakka.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en generell tråd. Som handler om kvinner generelt sett, og om svake mennesker.

Endret av MissStiles
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket spesifikt behov har du for å starte denne generaliserende tråden da?

Ble litt inspirert av den diskusjonen som kom opp i en annen tråd her som en moderator stengte i dag.

Altså at mannfolk vet at nei ikke nødvendigvis betyr NEI når det gjelder kvinner. Og derfor maser de.

Samme inntrykk har også jeg. Og derfor lurer jeg på ulike grunner til hvorfor det kan være slik.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt inspirert av den diskusjonen som kom opp i en annen tråd her som en moderator stengte i dag.

Altså at mannfolk vet at nei ikke nødvendigvis betyr NEI når det gjelder kvinner. Og derfor maser de.

Samme inntrykk har også jeg. Og derfor lurer jeg på ulike grunner til hvorfor det kan være slik.

Og det slo deg som lurt å pakke det inn i bæsj før du serverte oss det?

Hvorfor kan du ikke bare stille det spørsmålet hvis det er det du lurer på; "hvorfor er det slik at noen kvinner gir etter for masing?" - i stedet for å pakke det inn i usaklige generaliseringer? Tenner du på å provosere kvinnfolk?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det slo deg som lurt å pakke det inn i bæsj før du serverte oss det?

Hvorfor kan du ikke bare stille det spørsmålet hvis det er det du lurer på; "hvorfor er det slik at noen kvinner gir etter for masing?" - i stedet for å pakke det inn i usaklige generaliseringer? Tenner du på å provosere kvinnfolk?

Det er nok heller det at jeg ikke gidder å være politisk korrekt her alltid :smoke: hehe

Men mye av essensen i problemstillingen ligger jo faktisk i det du sier her; altså "hvorfor er det slik at noen kvinner gir etter for masing?"

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok heller det at jeg ikke gidder å være politisk korrekt her alltid :smoke: hehe

Men mye av essensen i problemstillingen ligger jo faktisk i det du sier her; altså "hvorfor er det slik at noen kvinner gir etter for masing?"

Hvorfor er det slik at noen mannfolk gir etter for masing?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig et spørsmål du trenger å spørre? "Hvorfor er det slik at noen kvinner gir etter for masing"?

Har et annet spørsmål du kan tygge på, jeg: hvorfor er det slik at noen gutter går med dongeribukser?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det slik at noen mannfolk maser om det samme igjen og igjen og igjen og aldri hører på de svarene de faktisk får, egentlig? Hører de dårlig eller kan de rett og slett ikke kommunisere? Eller er de bare dumme stabeist?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det slik at noen mannfolk gir etter for masing?

Svake mennesker.

Imidlertid vil det også avhenge av hvilken konkret type masing du tenker på. Det finnes nemlig mange ulike typer av mas.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er det slik at noen mannfolk maser om det samme igjen og igjen og igjen og aldri hører på de svarene de faktisk får, egentlig? Hører de dårlig eller kan de rett og slett ikke kommunisere? Eller er de bare dumme stabeist?

Du må være konkret. Ellers er det umulig å svare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig et spørsmål du trenger å spørre? "Hvorfor er det slik at noen kvinner gir etter for masing"?

Ja.

Har et annet spørsmål du kan tygge på, jeg: hvorfor er det slik at noen gutter går med dongeribukser?

Ikke et like interessant spørsmål i mine øyne, og dessuten vet jeg svaret :smoke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Vel - har du erfaring med masende kvinner?

Jeg går utifra ja, siden du har startet denne tråden.

Og siden du har erfaring med masende kvinner, så burde du vite svaret inderlig godt; FORDI DERE GIR ETTER!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...