Gå til innhold

Kvinner


Steinar40

Anbefalte innlegg

Gjest henriett3

Kvinnfolk! :smoke:

Hun kan velge helt selv for min del. Bare det ligger innenfor mine grenser for sømmelighet. Helst også for kledelighet.

Et ødeland klarer ikke å slutte å surre bort penger. Og er dermed ikke til å stole på når det gjelder penger.

Kvinnfolk! :smoke: hehe

Men du greier vel å se at det er en vesentlig stor forskjell på en person som er "svak" som du kaller det og en person som ikke til å stole på?

Så det du sier er altså at personer du ikke kan stole på er svake.

Det høres litt rart ut, ikkesant?

Grunnen til at du sier kvinnfolk er fordi du ikke GREIER å si at det er feil av deg. Det er du som er svak Steinar.

Se kjeppen i ditt eget øye før du ser flisa i andres du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, at jeg betyr noe for henne selvfølgelig. At hun har det bedre når hun er i sammen med meg enn når hun ikke er i sammen med meg.

Og det tror du ikke gjelder absolutt alle andre også? Hvorfor svarer du slikt pjatt når 2shy påstår at du ikke takler en sterk og selvstendig kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt om den gyldne middelvei?

Hva skal jeg med et kvinnfolk som ikke trenger meg?

Så vi kvinner skal slutte å ta høye utdanninger og få oss bra betalt jobber - bare fordi at patetiske mannfolk har behov for at "vi skal trenge dem"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo slik det skal være i et forhold, at man betyr noe. Men å bety noe for noen er ikke det samme som at man er avhengig av deg for å klare seg. Det er en stor forskjell.

Jada, avhengig er ikke bra. For da kan hun ikke ta seg av meg ved behov. Noe som er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du greier vel å se at det er en vesentlig stor forskjell på en person som er "svak" som du kaller det og en person som ikke til å stole på?

Så det du sier er altså at personer du ikke kan stole på er svake.

Det høres litt rart ut, ikkesant?

Nei, det høres ikke rart ut. Folk som ikke er til å stole på er svake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jada, avhengig er ikke bra. For da kan hun ikke ta seg av meg ved behov. Noe som er viktig.

Hva mener du med å ta seg av deg ved behov? Hvilke behov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det tror du ikke gjelder absolutt alle andre også? Hvorfor svarer du slikt pjatt når 2shy påstår at du ikke takler en sterk og selvstendig kvinne?

Sterk er bra. Selvstendig behøver derimot ikke være så bra. Det kommer an på hvor ekstremt det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi kvinner skal slutte å ta høye utdanninger og få oss bra betalt jobber - bare fordi at patetiske mannfolk har behov for at "vi skal trenge dem"?

Som sagt; hva skal jeg med et kvinnfolk som ikke trenger meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med å ta seg av deg ved behov? Hvilke behov?

Mye som kan skje i livet. Ikke minst sykdom. Kvinnfolk som ikke takler sånt er uinteressante selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du en ganske feil oppfatning av ordet svak du.

Egentlig ikke. Alle dårlige egenskaper er svakhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt; hva skal jeg med et kvinnfolk som ikke trenger meg?

Nå finnes det mange andre måter enn økonomiske situasjoner å trenge noen på. Jeg skulle da også trenge mannen min, men det vil være for hans selskap, emosjonelle ting, nærhet, samtaler, ikke til å ha tak over hodet eller å ha mat i kjøleskapet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye som kan skje i livet. Ikke minst sykdom. Kvinnfolk som ikke takler sånt er uinteressante selvfølgelig.

Dette dreier seg om å være omsorgsfull. Alle ønsker en partner som besitter denne egenskapen.

Egentlig ikke. Alle dårlige egenskaper er svakhet.

Fantastisk :skratte:

Det finnes forøvrig ikke en eneste person på denne jord som ikke har en dårlig egenskap. Den dårligste egenskapen som dog finnes, er å ikke innse sine egne dårlige egenskaper. Comprende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå finnes det mange andre måter enn økonomiske situasjoner å trenge noen på. Jeg skulle da også trenge mannen min, men det vil være for hans selskap, emosjonelle ting, nærhet, samtaler, ikke til å ha tak over hodet eller å ha mat i kjøleskapet.

Ja, og jeg kan ikke huske at jeg har sagt noe om at det dreier seg om økonomiske situasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA må du være svak da. For du er jo full av dårlige egenskaper

Å? Hvilke dårlige egenskaper har jeg da? ;)

At jeg ikke tenker å si ha-og-ja til alle damas nykker kanskje? :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette dreier seg om å være omsorgsfull. Alle ønsker en partner som besitter denne egenskapen.

Ja, det gjør de sikkert. Men alle får det ikke. Som jo er dumt.

Fantastisk :skratte:

Det finnes forøvrig ikke en eneste person på denne jord som ikke har en dårlig egenskap. Den dårligste egenskapen som dog finnes, er å ikke innse sine egne dårlige egenskaper. Comprende?

Kan jo spørre deg også da; hvilke er mine dårlige egenskaper tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Trangsynt

- Ikke åpen for nye idéer og tanker

- Skal styre og bestemme over dama

- Utpreget egoist

- Bidrar til utroskap og en usikker tilværelse for barn

- Tillit er et ikke-ord. Du har bestemt deg for at dama ikke er til å stole på før du har møtt henne (altså: Alle er utro horer til det motsatte er bevist)

- Bruker konsekvent negative ord og begrep om kvinner (kvinnfolk, oppsop, horer, svake)

- Ekstremt sexfiksert - og ikke på "den gode" måten

- Evner ikke å kommunisere på en normal måte

- Uklar i formuleringer (henger sammen med manglende evne til kommunikasjon)

Jøss, og jeg har knapt våknet skikkelig! Var visst ikke et vanskelig spørsmål det der.

Dette er dårlige egenskaper, som hver for seg hadde gjort det vanskelig for deg å få en dame. Samlet, gjør det de bortimot umulig.

Edit: glemte et punkt!

Endret av QueenPenelope
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg kan ikke huske at jeg har sagt noe om at det dreier seg om økonomiske situasjoner?

Du har sagt at kvinner skal trenge mannen, og at dette med at kvinner tar seg høy utdannelse og får seg svært bra betalte jobber er en uting og at det vitner om at vi ikke trenger mannen. Så hvis det ikke dreier seg om økonomi i dette tilfelle, hva i alll verden dreier det seg om da? At hun er smartere enn deg?

Ja, det gjør de sikkert. Men alle får det ikke. Som jo er dumt.

Kan jo spørre deg også da; hvilke er mine dårlige egenskaper tror du?

What she says!

Og la meg tilføye: ekstremt konservativ og eier ikke selvtillit. Kontrollerende og føler seg truet av kvinner med egne meninger.

- Trangsynt

- Ikke åpen for nye idéer og tanker

- Skal styre og bestemme over dama

- Utpreget egoist

- Bidrar til utroskap og en usikker tilværelse for barn

- Tillit er et ikke-ord. Du har bestemt deg for at dama ikke er til å stole på før du har møtt henne (altså: Alle er utro horer til det motsatte er bevist)

- Bruker konsekvent negative ord og begrep om kvinner (kvinnfolk, oppsop, horer, svake)

- Ekstremt sexfiksert - og ikke på "den gode" måten

- Evner ikke å kommunisere på en normal måte

- Uklar i formuleringer (henger sammen med manglende evne til kommunikasjon)

Jøss, og jeg har knapt våknet skikkelig! Var visst ikke et vanskelig spørsmål det der.

Dette er dårlige egenskaper, som hver for seg hadde gjort det vanskelig for deg å få en dame. Samlet, gjør det de bortimot umulig.

Edit: glemte et punkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videre kan man tilføre:

Mener empati er en dårlig egenskap man kan ha for mye av.

Er ikke i kontakt med egne følelser, og kan derfor ikke relatere til andres følelser.

Mener kontroll er et nøkkelord for å få et forhold til å fungere.

Mener eierskap og makt er nøkkelord for å få et forhold til å fungere.

Mener kreving og krav er et nøkkelord for å få et forhold til å fungere.

Mener at utroskap er det eneste som kan true et forhold.

Mener at kvinner som inngår forhold akutt begynner å pule alle menn de kjenner, men ikke har vært seksuelt tiltrukket av de siste tredve årene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...