Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg snakker ikke om mannfolk som mishandler dama.

Jeg snakker om mannfolk som bryr seg. Og dermed ikke ønsker at hun skal sette seg selv i dumme situasjoner.

Slik kontroll du snakker om her, regnes som vold. Man skiller mellom fysisk og psykisk vold. Psysisk vold er slik du beskriver at du ønsker å behandle en eventuell partner.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snakker ikke om mannfolk som mishandler dama.

Jeg snakker om mannfolk som bryr seg. Og dermed ikke ønsker at hun skal sette seg selv i dumme situasjoner.

Det finnes mange måter å mishandle på, bortsett fra å direkte slå. Psykisk mishandling foregår daglig, hvor blant annet ekstrem kontroll inngår som et maktmiddel. Kontroll av venner, bekledning, hvor hun er, med hvem, kontroll og sjekk av telefon og pc, osv.

Noe å tenke på, kanskje...

• Liker 3
Skrevet

Hvis jeg hadde hatt mistillit til henne så hadde det ene og alene vært pga hennes oppførsel.

Fordi hun er kvinne.

Skrevet

Hvis jeg hadde hatt mistillit til henne så hadde det ene og alene vært pga hennes oppførsel.

Du har faktisk mistillit til henne allerede - før du i det hele tatt har møtt henne. Er ikke dét psykt, så vet ikke jeg.

• Liker 5
Skrevet

MED KOLLEGER? Men all Steinars forskning viser jo at man KUN er utro med mannlige venner og eventuelle lesepartnere. (Som man snylter på for å få gode karakterer med, og som ikke har noe å bidra med uansett)

:fnise: Ja faktisk .. det er jo nesten ironisk.

Skrevet

Hvordan klarer du å lese slike idiotiske ting ut av det vi skriver? :klo:

Teskje:

Nei, vi sier ikke det. Vi sier bare at:

Med den strategien du har valgt for å unngå å havne på utroskapsstatistikken, er du ganske enkelt nesten garantert å havne der!

Derfor er det vennlige rådet til deg, å revurdere strategien din, og heller satse på et trygt, likeverdig forhold fylt med respekt og tillit, i stedet for kontroll.

Tillit får hun som sagt igjennom sin egen oppførsel.

Skrevet

Du har faktisk mistillit til henne allerede - før du i det hele tatt har møtt henne. Er ikke dét psykt, så vet ikke jeg.

Og pspesielt!

• Liker 1
Skrevet

Slik kontroll du snakker om her, regnes som vold. Man skiller mellom fysisk og psykisk vold. Psysisk vold er slik du beskriver at du ønsker å behandle en eventuell partner.

Så du mener altså alvorlig talt at det psykisk mishandling når ei dame ikke har kompisser?

Skrevet

Tillit får hun som sagt igjennom sin egen oppførsel.

Du har sagt det ved et par anledninger. Problemet er bare at absolutt alt annet du har sagt, peker i retning av at det der er noe du egentlig ikke mener.

Det du skriver der, er hva vi andre lever våre samliv etter. Du skal kontrollere fra første stund, du. og du starter med å hjelpe henne å sortere ut hvilke venner hun kan beholde, og hvilke venner hun må kvitte seg med, om et forhold med deg skal være aktuelt.

Samt sørge for at hun deler hele sin seksuelle historie med deg, slik at du kan vurdere om hun er oppsop eller ikke.

• Liker 2
Skrevet

Fordi hun er kvinne.

Jeg er faktisk ikke interessert i menn.

Skrevet

Nope. Jeg er føre var. Brent barn skyr ilden. Dessuten er jeg fornuftig.

Skrevet

Så du mener altså alvorlig talt at det psykisk mishandling når ei dame ikke har kompisser?

Du har selv sagt at du vil kontrollere hvem hun omgås, interessene hennes, hente henne på julebord, så hun ikke finner på noe tøys, godkjenne klær og utseendet hennes. Blant annet.

• Liker 4
Skrevet

Vi diskuterer langt mer enn kun mannlige venner, og det vet du godt.

Svaret på det er nei. Det er heller ikke psykisk mishandling å diskutere usikkerhet rundt partners venner av motsatt kjønn. Men, avhengig av hvor ekstremt det blir, og hvor dårlig begrunnet det er, så kan det gå under psykisk mishandling å -nekte- dama å beholde venner, uansett kjønn.

Skrevet

Og da går vi i ring, og jeg ber deg lese forrige side en gang til.

Før var-strategien din vil mest sannsynlig ikke fungere.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Fornuftig? Du er ekstrem! Hva er din begrunnelse for å ville ha en dame? Jeg kan ikke skjønne annet enn at det er for å ha noen å herse med og bryte ned.

Endret av Belladonna
  • Liker 2
Skrevet

Du har sagt det ved et par anledninger. Problemet er bare at absolutt alt annet du har sagt, peker i retning av at det der er noe du egentlig ikke mener.

Det du skriver der, er hva vi andre lever våre samliv etter. Du skal kontrollere fra første stund, du. og du starter med å hjelpe henne å sortere ut hvilke venner hun kan beholde, og hvilke venner hun må kvitte seg med, om et forhold med deg skal være aktuelt.

Samt sørge for at hun deler hele sin seksuelle historie med deg, slik at du kan vurdere om hun er oppsop eller ikke.

Ønsker ikke å vite noe mer enn at hun ikke er et felleshøl og oppsop.

Gode verdier og moral. Fornuftig og til å stole på.

Skrevet

Du har selv sagt at du vil kontrollere hvem hun omgås, interessene hennes, hente henne på julebord, så hun ikke finner på noe tøys, godkjenne klær og utseendet hennes. Blant annet.

Jeg vil at hun skal være kompatibel med meg.

Dermed trengs ingen kontroll.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Ønsker ikke å vite noe mer enn at hun ikke er et felleshøl og oppsop.

Slik som alle vi andre kvinner er, vi som lever/har levd i forhold, mange av oss har barn. Vi lever et vanlig hverdagsliv de fleste, men så snart vi har en anledning, stikker vi ut på byen og horer.

Du kan umulig være riktig vel bevart, det er min oppriktige mening.

Endret av Belladonna
Skrevet

Fornuftig? Du er ekstrem! Hva er din begrunnelse for å ville ha en dame? Jeg kan ikke skjønne annet enn at det er for å ha noen å herse med og bryte ned.

Hvorfor skulle jeg ville ha noen å herse med å bryte ned? :klo:

Det har jeg mindre enn ingen interesse av.

Skrevet

Før var-strategien din vil mest sannsynlig ikke fungere.

Fordi at?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...