Gjest Purple Haze Skrevet 20. desember 2011 #1741 Skrevet 20. desember 2011 Kvinnefolk konkurrerer om oppmerksomheten ifra mannfolk. Det er åpenbart og sier seg selv. Det gjør det virkelig ikke. Du er jo totalt blåst.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #1742 Skrevet 20. desember 2011 Okei, jeg mener faktisk at han må være dum egentlig. Men det er heldigvis ikke mitt problem! Hvorfor er han dum? Fordi han tror at jeg er så glad i ham at jeg ikke puler en jeg leser jus med?
Gjest KateW Skrevet 20. desember 2011 #1743 Skrevet 20. desember 2011 Kvinnefolk konkurrerer om oppmerksomheten ifra mannfolk. Det er åpenbart og sier seg selv. Jeg konkurrerer ikke om oppmerksomhet fra mannfolk, det trenger jeg ikke. Jeg driver med helt andre ting når jeg er sammen med venner, 1
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1744 Skrevet 20. desember 2011 Snakk for deg selv. Må si at menneskesynet ditt, og spesielt synet på kvinner, gjør meg rett og slett uvel. Du er virkelig usympatisk og nedlatende. Jeg har noen veldig gode venninner som jeg har kjent i over 30 år. Vi konkurrerer overhodet ikke. Vi stiller opp for hverandre i godt og vondt, støtter hverandre og er veldig glade i hverandre. Sånn er nemlig ekte vennskap. Jada, det funker sikkert greit nok så lenge dere alle har hver deres partner. Derimot blir det betydelig verre når det ikke er sånn lenger. Det viser seg nemlig at det ikke er like interessant å invitere ei singel venninne i nærheten av egne partnere
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1745 Skrevet 20. desember 2011 Akkurat, men det er smart. Dersom du får deg en partner, så oppfør deg sånn som du forespeiler her, og vips, så er hun utro med en kollega. Merker jeg nesten gleder meg til det skjer. Kan du rasjonalisere hvorfor hun skulle gjøre det? Det er nemlig helt psykt.
QueenPenelope Skrevet 20. desember 2011 #1746 Skrevet 20. desember 2011 Og min forskning viser altså ikke det samme. Den er ikke representativ, og konklusjoner kan således ikke baseres på den forskningen Okei, jeg mener faktisk at han må være dum egentlig. Men det er heldigvis ikke mitt problem! Den som virkelig er dum, er den som ikke evner å ha tillit til en partner som aldri har gjort noe for å miste den tilliten. For i det øyeblikk tillit ikke finnes, har samlivet tapt.
Gjest KateW Skrevet 20. desember 2011 #1747 Skrevet 20. desember 2011 Jada, det funker sikkert greit nok så lenge dere alle har hver deres partner. Derimot blir det betydelig verre når det ikke er sånn lenger. Det viser seg nemlig at det ikke er like interessant å invitere ei singel venninne i nærheten av egne partnere ?????
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1748 Skrevet 20. desember 2011 Hvorfor er han dum? Fordi han tror at jeg er så glad i ham at jeg ikke puler en jeg leser jus med? Han burde ha muligheten i bakhodet. Men det kan det jo selvfølgelig godt hende at han har også. For alt hva jeg vet.
Gjest KateW Skrevet 20. desember 2011 #1749 Skrevet 20. desember 2011 Kan du rasjonalisere hvorfor hun skulle gjøre det? Det er nemlig helt psykt. Fordi du nekter henne å omgås menn.
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1750 Skrevet 20. desember 2011 Jeg konkurrerer ikke om oppmerksomhet fra mannfolk, det trenger jeg ikke. Jeg driver med helt andre ting når jeg er sammen med venner, Ja, du slipper jo som sagt alt dette i sammen med kompisser.
QueenPenelope Skrevet 20. desember 2011 #1751 Skrevet 20. desember 2011 Kan du rasjonalisere hvorfor hun skulle gjøre det? Det er nemlig helt psykt. Ikke psykt, men helt vanlig og naturlig adferd. Den som er fanget i et bur, vil prøve å komme seg ut, alle midler "tillatt". Rever tygger av seg foten for å komme seg ut av revesaksa. Folk som er fanget og gjennomkontrollert i et forhold, vil også gjøre opprør - og da gjerne via utroskap. Elementær kunnskap, dette. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #1752 Skrevet 20. desember 2011 Han burde ha muligheten i bakhodet. Men det kan det jo selvfølgelig godt hende at han har også. For alt hva jeg vet. Nope, når man elsker noen og har tillitt til hverandre i forholdet, så puler man ikke kjekke lesepartnere.
Bachata Skrevet 20. desember 2011 #1753 Skrevet 20. desember 2011 Okei, jeg mener faktisk at han må være dum egentlig. Men det er heldigvis ikke mitt problem! og dette er hvorfor jeg mener du må være enten totalt uten sosiale antenner, eller direkte ond. Men heldigvis er det ikke mitt problem! 2
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1754 Skrevet 20. desember 2011 Fordi du nekter henne å omgås menn. Og problemet er da? At hun er avhengig av å omgås menn?
Gjest KateW Skrevet 20. desember 2011 #1755 Skrevet 20. desember 2011 Ja, du slipper jo som sagt alt dette i sammen med kompisser. Jeg er sammen med VENNER. Jeg velger ikke venner basert på kjønn. 1
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1756 Skrevet 20. desember 2011 Ikke psykt, men helt vanlig og naturlig adferd. Den som er fanget i et bur, vil prøve å komme seg ut, alle midler "tillatt". Rever tygger av seg foten for å komme seg ut av revesaksa. Folk som er fanget og gjennomkontrollert i et forhold, vil også gjøre opprør - og da gjerne via utroskap. Elementær kunnskap, dette. Hvorfor ikke bare stikke av da? Hva er rasjonelt med utroskap?
Gjest Eurodice Skrevet 20. desember 2011 #1757 Skrevet 20. desember 2011 Steinar, er du full eller dopet i kveld? Du skriver så mange fjollete innlegg at man må virkelig lure på om du er det eller om du er "psyk" som er et ord du har funnet opp.
Gjest KateW Skrevet 20. desember 2011 #1758 Skrevet 20. desember 2011 Og problemet er da? At hun er avhengig av å omgås menn? Problemet er at du får henne til å føle seg kontrollert, seksuelt usikker, du får henne til å føle at du ikke stoler på henne, og det er SLIKE kvinner som er utro! 1
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1759 Skrevet 20. desember 2011 Jeg er sammen med VENNER. Jeg velger ikke venner basert på kjønn. Det virker sånn på meg. Altså at du velger mannlige kompisser.
Gjest Purple Haze Skrevet 20. desember 2011 #1760 Skrevet 20. desember 2011 Jada, det funker sikkert greit nok så lenge dere alle har hver deres partner. Derimot blir det betydelig verre når det ikke er sånn lenger. Det viser seg nemlig at det ikke er like interessant å invitere ei singel venninne i nærheten av egne partnere Tror du virkelig, at i løpet av 30 år, så har alle i venninneflokken hatt partner samtidig og til en hver tid? Og her blir alle invitert uansett sivilstatus. Vi er nemlig så gode venner at vi ønsker å være sammen, uavhengig av sivilstatus. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå