Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tja, jeg har selv hatt lesepartnere av det annet kjønn. Og samme kjønn.

Felles for dem alle var nok egentlig det at de ikke hadde for mye å bidra med.

I likhet med alle oss her inne?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har som sagt sett noe annet.

Men samtidig tviler jeg ikke ett sekund på at det vanligste er å være utro i fylla med relativt sett ukjente folk.

Nei, som vanlig har jo du egne definisjoner, og baserer alle andre menneskers handlinger basert på dine egne.

All forskning viser også at man IKKE er utro med venner, fordi man trenger en viss seksuell tiltrekning for å være utro.

Kvinner som ikke føler seg elsket og har lav selvtillit, fordi de har en kontrollerende mann, søker også ofte spenning utenfor forholdet.

Skrevet

Spørsmålet var om jeg burde velge lesepartner basert på kjønn.

Tja, det kommer helt an på. Vil være situasjonsbetinget.

Så lenge du er singel så er det ikke noe problem. Er du opptatt så bør du tenke deg om en gang til.

Men akkurat når det gjelder studier så bør du først og fremst sørge for at du lærer mest mulig selv og ikke bare snylter på de andre.

Skrevet

Tja, det kommer helt an på. Vil være situasjonsbetinget.

Så lenge du er singel så er det ikke noe problem. Er du opptatt så bør du tenke deg om en gang til.

Men akkurat når det gjelder studier så bør du først og fremst sørge for at du lærer mest mulig selv og ikke bare snylter på de andre.

Så man er lesepartner for å snylte på andre? Jeg er i et forhold og har en meget kjekk mannlig lesepartner. Vi er begge over tredve, så det var naturlig og lese sammen grunnet livserfaring og bakgrunn. Vi bidrar begge masse, og har blitt gode venner og omgås også sosialt. Partner har ikke noen problemer emd det.

Skrevet

Har jeg aldri hatt noe behov for, Og hva har det med diskusjonen her å gjøre?

Fordi dette er en vesentlig faktor når det gjelder hvorfor du går bedre i sammen med mannfolk.

Skrevet

Fordi dette er en vesentlig faktor når det gjelder hvorfor du går bedre i sammen med mannfolk.

Fordi jeg har sjefshøne? :klo:

Skrevet

Nei, som vanlig har jo du egne definisjoner, og baserer alle andre menneskers handlinger basert på dine egne.

All forskning viser også at man IKKE er utro med venner, fordi man trenger en viss seksuell tiltrekning for å være utro.

Kvinner som ikke føler seg elsket og har lav selvtillit, fordi de har en kontrollerende mann, søker også ofte spenning utenfor forholdet.

Sjalusi (innenfor rimelighetens grenser) bør sees på som et kompliment og at den andre bryr seg.

Skrevet (endret)

Sjalusi (innenfor rimelighetens grenser) bør sees på som et kompliment og at den andre bryr seg.

Det er slike definisjoner psykopater kommer med, "det er sunt å være sjalu". Nå sier jeg IKKE at du er det, men vi er tilbake på tenk over hva du faktisk skriver og hvordan det oppfattes.

Endret av KateW
  • Liker 1
Skrevet

Så man er lesepartner for å snylte på andre? Jeg er i et forhold og har en meget kjekk mannlig lesepartner. Vi er begge over tredve, så det var naturlig og lese sammen grunnet livserfaring og bakgrunn. Vi bidrar begge masse, og har blitt gode venner og omgås også sosialt. Partner har ikke noen problemer emd det.

Ja, det finnes alltid nok av naive folk.

Skrevet

Ja, det finnes alltid nok av naive folk.

Det gjør det sikkert, men hvorfor siterer du mitt innlegg når du skriver det?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Du fatter bare ikke at drt kan handle om personlighet og interesser? Neida, i din verden er alle kvinner rivaler som kjemper om å være sjefshøna :roll:.

Skrevet

Det er slike definisjoner psykopater kommer med, "det er sunt å være sjalu". Nå sier jeg IKKE at du er det, men vi er tilbake på tenk over hva du faktisk skriver og hvordan det oppfattes.

Og min forskning viser altså ikke det samme.

Mye mulig, men isåfall må de jo være hjernedøde. Noe riktignok en del er.

Skrevet

Det gjør det sikkert, men hvorfor siterer du mitt innlegg når du skriver det?

Jeg tenker på din partner.

Skrevet

Og min forskning viser altså ikke det samme.

Mye mulig, men isåfall må de jo være hjernedøde. Noe riktignok en del er.

Mhm, selvsagt, statistisk sentralbyrå, flere universiteter og andre større forskningssentraler kan ikke måle seg med din personlige seksuelle forskning på en enkelt venninne.

• Liker 4
Skrevet

Du fatter bare ikke at drt kan handle om personlighet og interesser? Neida, i din verden er alle kvinner rivaler som kjemper om å være sjefshøna :roll:.

Jepp. Menneskedyret er faktisk ikke noe bedre.

Skrevet

Mhm, selvsagt, statistisk sentralbyrå, flere universiteter og andre større forskningssentraler kan ikke måle seg med din personlige seksuelle forskning på en enkelt venninne.

Ikke for meg, nei.

Skrevet

Jeg tenker på din partner.

Hvorfor mener du han er naiv?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jepp. Menneskedyret er faktisk ikke noe bedre.

Snakk for deg selv. Må si at menneskesynet ditt, og spesielt synet på kvinner, gjør meg rett og slett uvel. Du er virkelig usympatisk og nedlatende.

Jeg har noen veldig gode venninner som jeg har kjent i over 30 år. Vi konkurrerer overhodet ikke. Vi stiller opp for hverandre i godt og vondt, støtter hverandre og er veldig glade i hverandre. Sånn er nemlig ekte vennskap.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor mener du han er naiv?

Okei, jeg mener faktisk at han må være dum egentlig.

Men det er heldigvis ikke mitt problem! :smoke:

Skrevet

Ikke for meg, nei.

Akkurat, men det er smart. Dersom du får deg en partner, så oppfør deg sånn som du forespeiler her, og vips, så er hun utro med en kollega. Merker jeg nesten gleder meg til det skjer.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...