Fønix Skrevet 20. desember 2011 #1721 Skrevet 20. desember 2011 Tja, jeg har selv hatt lesepartnere av det annet kjønn. Og samme kjønn. Felles for dem alle var nok egentlig det at de ikke hadde for mye å bidra med. I likhet med alle oss her inne? 2
Gjest KateW Skrevet 20. desember 2011 #1722 Skrevet 20. desember 2011 Jeg har som sagt sett noe annet. Men samtidig tviler jeg ikke ett sekund på at det vanligste er å være utro i fylla med relativt sett ukjente folk. Nei, som vanlig har jo du egne definisjoner, og baserer alle andre menneskers handlinger basert på dine egne. All forskning viser også at man IKKE er utro med venner, fordi man trenger en viss seksuell tiltrekning for å være utro. Kvinner som ikke føler seg elsket og har lav selvtillit, fordi de har en kontrollerende mann, søker også ofte spenning utenfor forholdet.
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1723 Skrevet 20. desember 2011 Spørsmålet var om jeg burde velge lesepartner basert på kjønn. Tja, det kommer helt an på. Vil være situasjonsbetinget. Så lenge du er singel så er det ikke noe problem. Er du opptatt så bør du tenke deg om en gang til. Men akkurat når det gjelder studier så bør du først og fremst sørge for at du lærer mest mulig selv og ikke bare snylter på de andre.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #1724 Skrevet 20. desember 2011 Tja, det kommer helt an på. Vil være situasjonsbetinget. Så lenge du er singel så er det ikke noe problem. Er du opptatt så bør du tenke deg om en gang til. Men akkurat når det gjelder studier så bør du først og fremst sørge for at du lærer mest mulig selv og ikke bare snylter på de andre. Så man er lesepartner for å snylte på andre? Jeg er i et forhold og har en meget kjekk mannlig lesepartner. Vi er begge over tredve, så det var naturlig og lese sammen grunnet livserfaring og bakgrunn. Vi bidrar begge masse, og har blitt gode venner og omgås også sosialt. Partner har ikke noen problemer emd det.
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1725 Skrevet 20. desember 2011 Har jeg aldri hatt noe behov for, Og hva har det med diskusjonen her å gjøre? Fordi dette er en vesentlig faktor når det gjelder hvorfor du går bedre i sammen med mannfolk.
Gjest KateW Skrevet 20. desember 2011 #1726 Skrevet 20. desember 2011 Fordi dette er en vesentlig faktor når det gjelder hvorfor du går bedre i sammen med mannfolk. Fordi jeg har sjefshøne?
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1727 Skrevet 20. desember 2011 Nei, som vanlig har jo du egne definisjoner, og baserer alle andre menneskers handlinger basert på dine egne. All forskning viser også at man IKKE er utro med venner, fordi man trenger en viss seksuell tiltrekning for å være utro. Kvinner som ikke føler seg elsket og har lav selvtillit, fordi de har en kontrollerende mann, søker også ofte spenning utenfor forholdet. Sjalusi (innenfor rimelighetens grenser) bør sees på som et kompliment og at den andre bryr seg.
Gjest KateW Skrevet 20. desember 2011 #1728 Skrevet 20. desember 2011 (endret) Sjalusi (innenfor rimelighetens grenser) bør sees på som et kompliment og at den andre bryr seg. Det er slike definisjoner psykopater kommer med, "det er sunt å være sjalu". Nå sier jeg IKKE at du er det, men vi er tilbake på tenk over hva du faktisk skriver og hvordan det oppfattes. All forskning viser også at man IKKE er utro med venner, fordi man trenger en viss seksuell tiltrekning for å være utro. Kvinner som ikke føler seg elsket og har lav selvtillit, fordi de har en kontrollerende mann, søker også ofte spenning utenfor forholdet. Endret 20. desember 2011 av KateW 1
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1729 Skrevet 20. desember 2011 Så man er lesepartner for å snylte på andre? Jeg er i et forhold og har en meget kjekk mannlig lesepartner. Vi er begge over tredve, så det var naturlig og lese sammen grunnet livserfaring og bakgrunn. Vi bidrar begge masse, og har blitt gode venner og omgås også sosialt. Partner har ikke noen problemer emd det. Ja, det finnes alltid nok av naive folk.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #1730 Skrevet 20. desember 2011 Ja, det finnes alltid nok av naive folk. Det gjør det sikkert, men hvorfor siterer du mitt innlegg når du skriver det?
Gjest Purple Haze Skrevet 20. desember 2011 #1731 Skrevet 20. desember 2011 Fordi dette er en vesentlig faktor når det gjelder hvorfor du går bedre i sammen med mannfolk. Du fatter bare ikke at drt kan handle om personlighet og interesser? Neida, i din verden er alle kvinner rivaler som kjemper om å være sjefshøna .
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1732 Skrevet 20. desember 2011 Det er slike definisjoner psykopater kommer med, "det er sunt å være sjalu". Nå sier jeg IKKE at du er det, men vi er tilbake på tenk over hva du faktisk skriver og hvordan det oppfattes. All forskning viser også at man IKKE er utro med venner, fordi man trenger en viss seksuell tiltrekning for å være utro. Og min forskning viser altså ikke det samme. Kvinner som ikke føler seg elsket og har lav selvtillit, fordi de har en kontrollerende mann, søker også ofte spenning utenfor forholdet. Mye mulig, men isåfall må de jo være hjernedøde. Noe riktignok en del er.
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1733 Skrevet 20. desember 2011 Det gjør det sikkert, men hvorfor siterer du mitt innlegg når du skriver det? Jeg tenker på din partner.
Gjest KateW Skrevet 20. desember 2011 #1734 Skrevet 20. desember 2011 Og min forskning viser altså ikke det samme. Mye mulig, men isåfall må de jo være hjernedøde. Noe riktignok en del er. Mhm, selvsagt, statistisk sentralbyrå, flere universiteter og andre større forskningssentraler kan ikke måle seg med din personlige seksuelle forskning på en enkelt venninne. 4
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1735 Skrevet 20. desember 2011 Du fatter bare ikke at drt kan handle om personlighet og interesser? Neida, i din verden er alle kvinner rivaler som kjemper om å være sjefshøna . Jepp. Menneskedyret er faktisk ikke noe bedre.
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1736 Skrevet 20. desember 2011 Mhm, selvsagt, statistisk sentralbyrå, flere universiteter og andre større forskningssentraler kan ikke måle seg med din personlige seksuelle forskning på en enkelt venninne. Ikke for meg, nei.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #1737 Skrevet 20. desember 2011 Jeg tenker på din partner. Hvorfor mener du han er naiv?
Gjest Purple Haze Skrevet 20. desember 2011 #1738 Skrevet 20. desember 2011 Jepp. Menneskedyret er faktisk ikke noe bedre. Snakk for deg selv. Må si at menneskesynet ditt, og spesielt synet på kvinner, gjør meg rett og slett uvel. Du er virkelig usympatisk og nedlatende. Jeg har noen veldig gode venninner som jeg har kjent i over 30 år. Vi konkurrerer overhodet ikke. Vi stiller opp for hverandre i godt og vondt, støtter hverandre og er veldig glade i hverandre. Sånn er nemlig ekte vennskap. 2
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1739 Skrevet 20. desember 2011 Hvorfor mener du han er naiv? Okei, jeg mener faktisk at han må være dum egentlig. Men det er heldigvis ikke mitt problem!
Gjest KateW Skrevet 20. desember 2011 #1740 Skrevet 20. desember 2011 Ikke for meg, nei. Akkurat, men det er smart. Dersom du får deg en partner, så oppfør deg sånn som du forespeiler her, og vips, så er hun utro med en kollega. Merker jeg nesten gleder meg til det skjer. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå