Gjest KateW Skrevet 20. desember 2011 #1761 Skrevet 20. desember 2011 Det virker sånn på meg. Altså at du velger mannlige kompisser. Jeg velger kompiser basert på interesser, og ikke kjønn. Når du ber meg komme med eksempler, kommer jeg med eksempler på interesser hvor jeg har MANNLIGE kompiser. 1
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1762 Skrevet 20. desember 2011 Nope, når man elsker noen og har tillitt til hverandre i forholdet, så puler man ikke kjekke lesepartnere. Og når forholdet ikke er like rosenrødt? Er det greit å ha kjekke kompisser da?
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1763 Skrevet 20. desember 2011 Problemet er at du får henne til å føle seg kontrollert, seksuelt usikker, du får henne til å føle at du ikke stoler på henne, og det er SLIKE kvinner som er utro! Høres helt psykt ut. Hvorfor går hun ikke bare i stedet?
QueenPenelope Skrevet 20. desember 2011 #1764 Skrevet 20. desember 2011 Hvorfor ikke bare stikke av da? Hva er rasjonelt med utroskap? Ingen har sagt at det er rasjonelt. Det er ikke rasjonelt å skulle godkjenne damas venninner, eller bestemme hva slags klær hun har på seg, heller. Det er det helt vanlig at folk over 6 år bestemmer selv. What she said: Problemet er at du får henne til å føle seg kontrollert, seksuelt usikker, du får henne til å føle at du ikke stoler på henne, og det er SLIKE kvinner som er utro!
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #1765 Skrevet 20. desember 2011 Og når forholdet ikke er like rosenrødt? Er det greit å ha kjekke kompisser da? For alt du vet har vi vært sammen siden 1994. Man baserer ikke tillit til partner på at det er rosenrødt, men på gjensidig respekt og kjærlighet. 1
Gjest KateW Skrevet 20. desember 2011 #1766 Skrevet 20. desember 2011 Høres helt psykt ut. Hvorfor går hun ikke bare i stedet? Fordi hun er for kontrollert til det.
QueenPenelope Skrevet 20. desember 2011 #1767 Skrevet 20. desember 2011 Høres helt psykt ut. Hvorfor går hun ikke bare i stedet? Fordi hun er psykisk nedkjørt av kontroll og stadig mistillit. Kommer da en mann og viser henne positiv oppmerksomhet, er det fort gjort å la seg forføre, og endelig få en bekreftelse. Etterpå går hun nok. Et menneske som får positiv oppmerksomhet hjemme, opplever å få tillit av partner, har ikke den samme usikkerheten som så lett kan føre til utroskap. 4
Gjest KateW Skrevet 20. desember 2011 #1768 Skrevet 20. desember 2011 Fordi hun er psykisk nedkjørt av kontroll og stadig mistillit. Kommer da en mann og viser henne positiv oppmerksomhet, er det fort gjort å la seg forføre, og endelig få en bekreftelse. Etterpå går hun nok. Et menneske som får positiv oppmerksomhet hjemme, opplever å få tillit av partner, har ikke den samme usikkerheten som så lett kan føre til utroskap. Smask, QP! Loving you:) 1
QueenPenelope Skrevet 20. desember 2011 #1771 Skrevet 20. desember 2011 Og Steinar - det er nå du bør følge med og ta til deg det som sies, fordi det kan faktisk hjelpe deg om du noen gang skulle snuble over en annen dame. Ellers blir det bare "same conclusion, different procedure". Hun drar - du blir alene.
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1772 Skrevet 20. desember 2011 Tror du virkelig, at i løpet av 30 år, så har alle i venninneflokken hatt partner samtidig og til en hver tid? Og her blir alle invitert uansett sivilstatus. Vi er nemlig så gode venner at vi ønsker å være sammen, uavhengig av sivilstatus. Joda, så lenge det ikke blir for one-on-one med partner Jeg vet faktisk akkurat hvordan prinsippene fungerer, Purple. Så lenge har jeg altså levd.
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1773 Skrevet 20. desember 2011 Fordi hun er for kontrollert til det. Tror du virkelig på at alle kjærringer som er utro er kontrollerte av sin partner??? Herregud!
Gjest KateW Skrevet 20. desember 2011 #1774 Skrevet 20. desember 2011 Tror du virkelig på at alle kjærringer som er utro er kontrollerte av sin partner??? Herregud! Nei, jeg snakket om en eventuell partner du ville få. Hennes grunn til å være utro, ville være ditt enorme kontrollbehov, og din mistilitt til henne ene og alene fordi hun er kvinne. 5
LilleBille Skrevet 20. desember 2011 #1775 Skrevet 20. desember 2011 Jada, det funker sikkert greit nok så lenge dere alle har hver deres partner. Derimot blir det betydelig verre når det ikke er sånn lenger. Det viser seg nemlig at det ikke er like interessant å invitere ei singel venninne i nærheten av egne partnere Du har tydeligvis sære venner. I min omgangskrets inviteres single venninner/venner sammen med par - og det har gått fint i utallige år. Ingen har stukket av med noens partnere - og så vidt vi vet har ingen hatt seg med noen av disse heller. Riktignok har noen av mannfolkene stått i med kolleger etc. men det er vel uinteressant i denne sammenhengen. 2
QueenPenelope Skrevet 20. desember 2011 #1776 Skrevet 20. desember 2011 Tror du virkelig på at alle kjærringer som er utro er kontrollerte av sin partner??? Herregud! Hvordan klarer du å lese slike idiotiske ting ut av det vi skriver? Teskje: Nei, vi sier ikke det. Vi sier bare at: Med den strategien du har valgt for å unngå å havne på utroskapsstatistikken, er du ganske enkelt nesten garantert å havne der! Derfor er det vennlige rådet til deg, å revurdere strategien din, og heller satse på et trygt, likeverdig forhold fylt med respekt og tillit, i stedet for kontroll. 4
2shy Skrevet 20. desember 2011 #1777 Skrevet 20. desember 2011 Nei, jeg snakket om en eventuell partner du ville få. Hennes grunn til å være utro, ville være ditt enorme kontrollbehov, og din mistilitt til henne ene og alene fordi hun er kvinne. Amen, Amen, og litt Halleluja på toppen! 1
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1778 Skrevet 20. desember 2011 Fordi hun er psykisk nedkjørt av kontroll og stadig mistillit. Kommer da en mann og viser henne positiv oppmerksomhet, er det fort gjort å la seg forføre, og endelig få en bekreftelse. Etterpå går hun nok. Et menneske som får positiv oppmerksomhet hjemme, opplever å få tillit av partner, har ikke den samme usikkerheten som så lett kan føre til utroskap. Jeg snakker ikke om mannfolk som mishandler dama. Jeg snakker om mannfolk som bryr seg. Og dermed ikke ønsker at hun skal sette seg selv i dumme situasjoner.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #1779 Skrevet 20. desember 2011 Du har tydeligvis sære venner. I min omgangskrets inviteres single venninner/venner sammen med par - og det har gått fint i utallige år. Ingen har stukket av med noens partnere - og så vidt vi vet har ingen hatt seg med noen av disse heller. Riktignok har noen av mannfolkene stått i med kolleger etc. men det er vel uinteressant i denne sammenhengen. MED KOLLEGER? Men all Steinars forskning viser jo at man KUN er utro med mannlige venner og eventuelle lesepartnere. (Som man snylter på for å få gode karakterer med, og som ikke har noe å bidra med uansett) 1
Steinar40 Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1780 Skrevet 20. desember 2011 Nei, jeg snakket om en eventuell partner du ville få. Hennes grunn til å være utro, ville være ditt enorme kontrollbehov, og din mistilitt til henne ene og alene fordi hun er kvinne. Hvis jeg hadde hatt mistillit til henne så hadde det ene og alene vært pga hennes oppførsel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå