Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

men det fins jo likevel menn og kvinner som har mye til felles da.. Jeg syns man går glipp av noe dersom man bare skal være venner med halve delen av en befolkning.

Man kan ikke få i både pose og sekk. Som det heter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi kvinner har mye mer til felles. Egentlig.

Dette er helt feil. Tvert i mot skjer det ofte at kvinner flyr i tottene på hverandre, fordi det er mye sjalusi og konflikter når det blir for mye østrogen. Man omgås mennesker utfra trivsel og uavhengig av kjønn.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har faktisk ALDRI innbilt meg at alle menn tenker som meg.

Jeg innbiller meg nemlig at de fleste andre menn ikke tenker i det hele tatt :ler:

Jeg har aldri møtt noen mann som tenker som deg. Verken i jobb, privat, familie, venner, bekjente eller hva det måtte være. Det synes vel du er fantastisk, regner jeg med. Det får deg til å føle deg klokere enn alle andre menn.

Jeg kan i hvert fall love deg at både min nåværende og min eksmann tenker mye, og er mange ganger klokere og mer oppegående enn deg.

• Liker 4
Skrevet

Ja, jeg har fått med meg at de dumme (tro de) har det godt :smoke: hehe

:klo: Ja, kanskje vi er dumme? Som ikke har skjønt at meningen med livet er å sitte alene i en ungkarsbolig hele livet, klage og fortelle sannheter på KG, fått pult én gang og ellers mene at man er så veldig mye bedre enn alle andre?

Skitt det samme med at menneskeheten hadde dødd ut om alle var som deg (ettersom sex er nødvendig for å føre slekten videre) - man har i alle fall sørget for å ikke være medlem av den dumme saueflokken!

:filer:

• Liker 3
Skrevet

Jeg har aldri møtt noen mann som tenker som deg. Verken i jobb, privat, familie, venner, bekjente eller hva det måtte være. Det synes vel du er fantastisk, regner jeg med. Det får deg til å føle deg klokere enn alle andre menn.

Helt enig!

• Liker 1
Skrevet

Dette er helt feil. Tvert i mot skjer det ofte at kvinner flyr i tottene på hverandre, fordi det er mye sjalusi og konflikter når det blir for mye østrogen.

Sånn er livet.

Skrevet

Jeg kan i hvert fall love deg at både min nåværende og min eksmann tenker mye, og er mange ganger klokere og mer oppegående enn deg.

Alle er ulike. Og jeg ser ikke poenget med å sammenlikne meg med noe individ jeg ikke kjenner.

Men du må ikke glemme at jeg skriver akkurat det jeg tenker og mener her.

Noe man stort sett aldri sier IRL. Hvis man ikke kjenner den andre eksepsjonelt godt.

Skrevet

:klo: Ja, kanskje vi er dumme? Som ikke har skjønt at meningen med livet er å sitte alene i en ungkarsbolig hele livet, klage og fortelle sannheter på KG, fått pult én gang og ellers mene at man er så veldig mye bedre enn alle andre?

Skitt det samme med at menneskeheten hadde dødd ut om alle var som deg (ettersom sex er nødvendig for å føre slekten videre) - man har i alle fall sørget for å ikke være medlem av den dumme saueflokken!

:filer:

Det er faktisk et poeng.

Det er nok de mindre intelligente som får (flest) unger, ja.

Skrevet

Skal jeg være helt ærlig så tenker jeg at du burde vurdere dette seriøst for din egen del.

Hva baserer du det på at jeg trenger profesjonell hjelp Steinar?

At jeg gjenkjenner et skadd individ med en meget alternativ virkelighetsoppfating og med kun et teoretisk forhold til uttrykket "emosjoner" og "relasjoner"? I så fall er jeg glad jeg er sjuk :ler:

Forøvrig er det meget interessant å observere hvilken mennesketype denne tråden tiltrekker seg.

Jaha - det ser for meg ut at det er to typer mennesker i denne tråden; Alle andre og deg.

• Liker 4
Gjest Purple Haze
Skrevet

Alle er ulike. Og jeg ser ikke poenget med å sammenlikne meg med noe individ jeg ikke kjenner.

Men du må ikke glemme at jeg skriver akkurat det jeg tenker og mener her.

Noe man stort sett aldri sier IRL. Hvis man ikke kjenner den andre eksepsjonelt godt.

Du skjærer jo alle kvinner over en kam, så hvorfor skal ikke jeg kunne sammenlikne deg med andre? Same shit, different wrapping.

Og det som skremmer meg, er at du faktisk mener det du skriver her. Du er jo fullstendig arkaisk. De aller fleste jeg kjenner, er faktisk temmelig ærlige, spesielt han jeg bor sammen med. Han er litt for ærlig i blant.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det er faktisk et poeng.

Du som påberoper deg å være så ærlig, mener du helt ærlig at du er mer intelligent enn andre?

Skrevet

Jepp. Evolusjonen pleier å luke vekk de beste genene.

• Liker 2
Skrevet

Jeg forventer at hun har kvittet seg med dem.

Altså å drepe dem (eksene)? Det er den eneste måten å være helt sikker på at man aldri noensinne kommer til å treffes igjen.

Skrevet

Du skjærer jo alle kvinner over en kam, så hvorfor skal ikke jeg kunne sammenlikne deg med andre? Same shit, different wrapping.

Og det som skremmer meg, er at du faktisk mener det du skriver her. Du er jo fullstendig arkaisk. De aller fleste jeg kjenner, er faktisk temmelig ærlige, spesielt han jeg bor sammen med. Han er litt for ærlig i blant.

Å? Sier han noe du ikke liker også? :smoke: hehe

Skrevet

Du som påberoper deg å være så ærlig, mener du helt ærlig at du er mer intelligent enn andre?

Jeg er mer intelligent enn mange andre, ja.

Men det finnes sikkert mange som er mer intelligente enn meg på ulike områder også.

Skrevet

Jepp. Evolusjonen pleier å luke vekk de beste genene.

Tydeligvis. Antar at det forklarer hvorfor alle arter dør ut til slutt.

Skrevet

Altså å drepe dem (eksene)? Det er den eneste måten å være helt sikker på at man aldri noensinne kommer til å treffes igjen.

Det jeg snakker om, er faktisk det å ikke ha noen som helst unødvendig kontakt. Og ingenting annet.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Å? Sier han noe du ikke liker også? :smoke: hehe

Ja, men han er såpass smart at han sier det på en sånn måte at det føles helt greit :smoke:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er mer intelligent enn mange andre, ja.

Men det finnes sikkert mange som er mer intelligente enn meg på ulike områder også.

Sikkert? Rom for tvil der, altså? :roll:

I mine øyne er intelligente mennesker en smule ydmyke, og de evner å ta til seg lærdom. Kan ikke si jeg har sett mye av det hos deg. For å være helt ærlig.

• Liker 1
Skrevet

Spør igjen jeg - siden du "glemte" å svare på dette :ler:

Hva baserer du det på at jeg trenger profesjonell hjelp Steinar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...