Gjest KateW Skrevet 18. desember 2011 #1481 Skrevet 18. desember 2011 Det fascinerende, Steinar, er at du fortsatt tror at du sitter på sannheten, når alle andre vet det er du som tar feil. Alle, menn som kvinner er uenige i synspunktene du forfekter. Og fortsatt sitter du på din høye hest og belærer folk som har vært i velfungerende forhold, folk som har opplevd sorg, folk som har mistet noen de er glad i og folk som aldri har villet ta i en gift person med ildtang en gang. Du er som en fargeblind person som hardnakket påstår at grantrær er røde, og alle andre tar feil. 2
Gjest KateW Skrevet 18. desember 2011 #1482 Skrevet 18. desember 2011 Antar at jeg leter etter ett unntak; med andre ord ei dame som faktisk har sunt folkevett. Så ei hjemmeværende dame, uten jobb eller kolleger egentlig uten omgangskrets, som aldri kommer oppi sosiale settinger hun ikke har kontroll over, som kino, teater, cafe, pub, vennemiddager eller familieselskaper hvor det KAN forekomme omgang med folk av motsatt kjønn. Hun må ikke være enke, skilt eller på annen måte oppsop eller felleshøl. Hvor tenker du å finne denne drømmekvinnen? 1
Steinar40 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #1483 Skrevet 18. desember 2011 Ok? Så det var det du fikk ut av innlegget mitt. Du skrev at menn ville ha kvinner uten bagasje. Helst under fjorten år. Vis meg en normalt oppegående mann på over 35 som ønsker seg en kvinne uten livserfaring og som er tenåring?! Jeg skrev at de fleste over 14 allerede har bagasje. Jeg skrev ingenting om at en normalt oppegående mann på over 35 ønsker seg en tenåring.
Gjest KateW Skrevet 18. desember 2011 #1484 Skrevet 18. desember 2011 Jeg skrev at de fleste over 14 allerede har bagasje. Jeg skrev ingenting om at en normalt oppegående mann på over 35 ønsker seg en tenåring. Men mentalt og utrustet som en fjortenåring, da? Siden hun ikke skal ha noen bagasje? Jeg gjentar, NORMALE menn, ønsker seg kvinner som kan relatere til livet og virkeligheten.
Steinar40 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #1485 Skrevet 18. desember 2011 Jeg har mer vett enn deg tydeligvis og er såpass oppegaående at jeg skjønner at samtlige mennesker har bagasje av et eller annet slag. Men fortid er fortid. Og hvordan mener du at fortid kan være fortid når dere samler på ekser og kompisser?
Gjest KateW Skrevet 18. desember 2011 #1486 Skrevet 18. desember 2011 Og hvordan mener du at fortid kan være fortid når dere samler på ekser og kompisser? Kan du forklare hvem her som har sagt at de samler på ekser???? Og hvem her, utenom du som puler venner? 2
Steinar40 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #1487 Skrevet 18. desember 2011 Så ei hjemmeværende dame, uten jobb eller kolleger egentlig uten omgangskrets, som aldri kommer oppi sosiale settinger hun ikke har kontroll over, som kino, teater, cafe, pub, vennemiddager eller familieselskaper hvor det KAN forekomme omgang med folk av motsatt kjønn. Hun må ikke være enke, skilt eller på annen måte oppsop eller felleshøl. Hvor tenker du å finne denne drømmekvinnen? Har jeg sagt noe om at dette er det samme som å ha sunt folkevett?
Steinar40 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #1488 Skrevet 18. desember 2011 Kan du forklare hvem her som har sagt at de samler på ekser???? Det er inntrykket dere gir her.
2shy Skrevet 18. desember 2011 #1489 Skrevet 18. desember 2011 Antar at jeg leter etter ett unntak; med andre ord ei dame som faktisk har sunt folkevett. Nå er det du som ikke har sunt folkevett, ikke resten av menneskeenheten som har fulgt utviklingen.
Steinar40 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #1490 Skrevet 18. desember 2011 Nå er det du som ikke har sunt folkevett, ikke resten av menneskeenheten som har fulgt utviklingen. Enkelte av oss klarer faktisk å tenke selv. Du burde prøve det en gang du også.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. desember 2011 #1491 Skrevet 18. desember 2011 Enkelte av oss klarer faktisk å tenke selv. Du burde prøve det en gang du også. du svarer alltid ting som ikke har noe med det forrige innlegget å gjøre. Jeg tror du bare troller her inne steinar. Jeg tror jeg har gjennomskua deg. Egentlig er du normal, du bare provoserer. 1
Gjest Eurodice Skrevet 18. desember 2011 #1492 Skrevet 18. desember 2011 Det jeg har sagt, det er at å vise sunt folkevett for ei kvinne, det er å avskrive ekser, og ha venninner fremfor kompisser. Etter din mening, og ikke "det er" som en universell sannhet. 1
2shy Skrevet 18. desember 2011 #1493 Skrevet 18. desember 2011 Enkelte av oss klarer faktisk å tenke selv. Du burde prøve det en gang du også. Det er jo nettopp det jeg gjør. Jeg tenker selv, derfor så har jeg egne meninger, egne venner, tar egne avgjørelser. Hvor ville du med dette? 1
Fønix Skrevet 18. desember 2011 #1494 Skrevet 18. desember 2011 Hva kaller du det du har terpet på i 2 1/2 år nå? Å se forover? Du degger også for et tap, eller hva man skal kalle det. I dine øyne er det vel det. Du maler og maler, blir ikke ferdig med denne damen. Du innser ikke realitetene. Hun har aldri villet ha DEG, bare pengene dine. Det er jo fordi dama i nord ikke har bestemt seg ennå, jf åpningsinnlegget i denne tråden: Min erfaring er at kvinner har vanskelig for å klare å bestemme seg selv. Hva kommer dette av egentlig? Indre usikkerhet? Liten viljestyrke? For mye styrt av følelser og/eller dårlig samvittighet? Det er faktisk veldig plagsomt. Det er nemlig umulig å stole på mennesker som ikke kan stå for det de sier. 1
Steinar40 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #1495 Skrevet 18. desember 2011 du svarer alltid ting som ikke har noe med det forrige innlegget å gjøre. Jeg tror du bare troller her inne steinar. Jeg tror jeg har gjennomskua deg. Egentlig er du normal, du bare provoserer. Selvfølgelig er jeg normal. Jeg er en normal og voksen mann. Altså et fenomen dere kvinnfolk ikke klarer å fatte hehe
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. desember 2011 #1496 Skrevet 18. desember 2011 Selvfølgelig er jeg normal. Jeg er en normal og voksen mann. Altså et fenomen dere kvinnfolk ikke klarer å fatte hehe jeg har fått med meg at du er mann ja.. Forstår ikke hva du mener med at vi ikke fatter det men.. 1
Steinar40 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #1497 Skrevet 18. desember 2011 jeg har fått med meg at du er mann ja.. Forstår ikke hva du mener med at vi ikke fatter det men.. Nei, det er jo akkurat det jeg sier. Du forstår ikke
2shy Skrevet 18. desember 2011 #1498 Skrevet 18. desember 2011 Selvfølgelig er jeg normal. Jeg er en normal og voksen mann. Altså et fenomen dere kvinnfolk ikke klarer å fatte hehe Det at du er født med penis og har kraftigere hårvekst enn oss kvinner gjør deg overhodet ikke til en mann. Et hannkjønn, men ikke mann. At du som de fleste andre, er hjernevasket av samfunnet. Tenke selv; er faktisk IKKE det samme som å gjøre akkurat det samme som alle (de) andre (sauene). Nå gjør jeg ikke jeg som alle andre, jeg har mine egne meninger i alt, og handler utfra egne verdier, tro, moral, og interesser. Men nå er det du og ikke jeg, som har problemer med å finne seg en partner.. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. desember 2011 #1499 Skrevet 18. desember 2011 Nei, det er jo akkurat det jeg sier. Du forstår ikke forklar meg hva jeg ikke forstår?
Steinar40 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #1500 Skrevet 18. desember 2011 hvordan hjernevasket? På alle mulige måter. Reklame er jo ett klassisk eksempel. Det er u som ikke skjønner at det er bra at man er venner på tvers av kjønnene. Aner du hvor mye baksnakking og drittslenging det kan bli i en venninnegjeng med bare jenter? Dette er helt normalt. Dere er jo tross alt i konkurranse med hverandre. Noe dere ikke er med mannfolk. Og derfor blir det feil pga at det finnes en normal attraksjon der. Noe som ikke er heldig når du allerede lever i sammen med en mann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå