Steinar40 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #1501 Skrevet 18. desember 2011 forklar meg hva jeg ikke forstår? Du forstår ikke mannfolk. Akkurat som at vi ikke forstår dere. Sånn er det bare.
Steinar40 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #1502 Skrevet 18. desember 2011 Men nå er det du og ikke jeg, som har problemer med å finne seg en partner.. Jeg skal ikke ha hvem som helst.
Fønix Skrevet 18. desember 2011 #1503 Skrevet 18. desember 2011 Fortell gjerne hva slags mennesketyper du mener her? Er det ikke et tankekors for deg at du står helt alene i meningene du forfekter her inne? Det skyldes jo ikke meningene til Steinar, men den mennesketypen denne tråden tiltrekker seg. Det siktes da trolig til den kategorien som grovt regnet består av verdens befolkning ÷ Steinar. 3
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. desember 2011 #1504 Skrevet 18. desember 2011 Du forstår ikke mannfolk. Akkurat som at vi ikke forstår dere. Sånn er det bare. det er jo det som er så kjekt med å bli kjent med hverandre.
Steinar40 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #1505 Skrevet 18. desember 2011 det er jo det som er så kjekt med å bli kjent med hverandre. Det hjelper ingenting. Kjønnene kommer aldri til å forstå hverandre. Det nærmeste man kan komme er ved å leve i sammen med en av det annet kjønn over en lang periode. Og da er det absolutt IKKE matnyttig å ha forstyrrende ekser eller kompisser i bakgrunnen.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. desember 2011 #1506 Skrevet 18. desember 2011 (endret) Det hjelper ingenting. Kjønnene kommer aldri til å forstå hverandre. Det nærmeste man kan komme er ved å leve i sammen med en av det annet kjønn over en lang periode. Og da er det absolutt IKKE matnyttig å ha forstyrrende ekser eller kompisser i bakgrunnen. joo for kompisene kan lære en å forstå typen. Man kan f.eks spørre en mannlig kompis om tips til gaver o.l. Jeg syns det virker særdeles matnyttig. Steinar du kan ike forvente at 40 år gamle kvinnfolk ikke har ekser.. Noe unormalt med en 40 år gammel jomfru.. Endret 18. desember 2011 av BettyBoop28
Steinar40 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #1507 Skrevet 18. desember 2011 joo for kompisene kan lære en å forstå typen. Man kan f.eks spørre en mannlig kompis om tips til gaver o.l. Jeg syns det virker særdeles matnyttig. Pissprat! Alle folk er forskjellige. Og jeg kan garantere deg at det ikke hjelper en dritt å spørre andre for å forstå meg, eller vite hva jeg vil ha i gaver etc. hehe Steinar du kan ike forvente at 40 år gamle kvinnfolk ikke har ekser.. Noe unormalt med en 40 år gammel jomfru.. Jeg forventer at hun har kvittet seg med dem.
CeeCee Skrevet 18. desember 2011 #1508 Skrevet 18. desember 2011 Personlig tror jeg at dette er en veldig vanlig innstilling. Det er bare det at det vanligvis ikke sies høyt. Les forøvrig denne undersøkelse og se selv: http://www.aftenposten.no/jobb/Dette-irriterer-de-ansatte-mest-6685732.html Du sammenligner et kjærlighetsforhold med et arbeidsforhold. Ikke rart du har tapt. 1
QueenPenelope Skrevet 18. desember 2011 #1509 Skrevet 18. desember 2011 Det kan være greit å være oppmerksom på at i Steinar-trådene er det en del ord som betyr noe annet enn de gjør til vanlig. F eks "sunt folkevett" = se verden på samme måte som Steinar. Mange er derfor godt fornøyd med å mangle sunt folkevett. Selv er jeg en komplett idiot og trives godt med det. Jeg også! 1
Steinar40 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #1511 Skrevet 18. desember 2011 Du sammenligner et kjærlighetsforhold med et arbeidsforhold. Ikke rart du har tapt. Nei. Feil! Les det jeg svarte på om igjen.
2shy Skrevet 18. desember 2011 #1512 Skrevet 18. desember 2011 Jeg skal ikke ha hvem som helst. Og da ymter du frem at jeg tar hva som helst?
QueenPenelope Skrevet 18. desember 2011 #1513 Skrevet 18. desember 2011 Lucky you! Jepp. Jeg hadde gått inn i varig depresjon hvis jeg hadde hatt din versjon av sunt folkevett. Så heldigvis er jeg utstyrt med den folkelige versjonen av sunt folkevett, og takk gud for det. 3
Steinar40 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #1514 Skrevet 18. desember 2011 Og da ymter du frem at jeg tar hva som helst? Hva er det du ikke forstår med ordet; jeg?
Steinar40 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #1515 Skrevet 18. desember 2011 Jepp. Jeg hadde gått inn i varig depresjon hvis jeg hadde hatt din versjon av sunt folkevett. Så heldigvis er jeg utstyrt med den folkelige versjonen av sunt folkevett, og takk gud for det. Joda, jeg tviler ikke på at alle sauene mener de har det godt
Fønix Skrevet 18. desember 2011 #1516 Skrevet 18. desember 2011 Du bør nok heller prøve å forstå at du ikke vil føle noen tillit hvis du ikke føler at du har kontroll. Dette er jo en perle, og selvsagt helt riktig! Problemet er bare at det er slitsomt og ikke minst kostnadskrevende å skaffe seg full tillit, slik som f eks Josef Fritzl klarte. Men vi andre, som ikke er i besittelse av hans ressurser og innsatsvilje, må i det minste kunne nekte dama å ha mannlige venner. Såpass tillit må vi kunne kreve! 3
QueenPenelope Skrevet 18. desember 2011 #1517 Skrevet 18. desember 2011 Hva er det du ikke forstår med ordet; jeg? Herre.gud. Noen som sa manglende sosial kompentanse?
CeeCee Skrevet 18. desember 2011 #1518 Skrevet 18. desember 2011 Antar at jeg leter etter ett unntak; med andre ord ei dame som faktisk har sunt folkevett. Du innrømmer m.a.o. her at du og dine holdninger til kvinner ikke er en generell oppfatning som menn har, men at du er en av svært, svært få (kanskje den eneste i Norge) som har slike meninger og holdninger. (Hvis "alle! menn mente dette hadde jo nesten hele landet bestått av single menn(-esker) som deg.) Takk, det var det jeg ville vite. 3
2shy Skrevet 18. desember 2011 #1519 Skrevet 18. desember 2011 Hva er det du ikke forstår med ordet; jeg? Jeg forstår alt med ordet. Jeg lever med mannlige kompiser, egne meninger, egne handlinger, egne tanker, jeg er generellt et selvstendig menneske. Og det later som det er nettopp DET som menn flest finner attraktivt. De som lever med beina på jorda vel og merke. 3
QueenPenelope Skrevet 18. desember 2011 #1520 Skrevet 18. desember 2011 Joda, jeg tviler ikke på at alle sauene mener de har det godt Vi har det helt supert! Vi har partner, kan pule omtrent når vi vil, noen som kan hjelpe oss i huset, noen å dele sorger og gleder med, noen å sove på armen til, noen å spise middag sammen med, noen å våkne opp med om morgenen, noen å være med på aktiviteter - kort sagt noen å dele livet med! Det er ganske fantastisk Bæææææææææææææ 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå