Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herre.gud.

:skratte:

Noen som sa manglende sosial kompentanse? :filer:

Mange ganger :ler:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Nei. Jeg vet selv best hvordan jeg vil ha det.

Hvorfor skulle andres preferanser bety noe for meg hvis jeg ikke er enig?

Personlig tror jeg at dette er en veldig vanlig innstilling. Det er bare det at det vanligvis ikke sies høyt. Les forøvrig denne undersøkelse og se selv:

http://www.aftenposten.no/jobb/Dette-irriterer-de-ansatte-mest-6685732.html

Den undersøkelsen har overhodet ikke noe med det jeg skrev om. Jeg snakker om typer som mener de selv er de eneste normale i verden, mens andre er idioter. Og da mener jeg i sosiale settinger, ikke nødvendigvis jobbrelatert.

Og jeg mener fortsatt at det er fare på ferde om man har den oppfatningen at man er den eneste i verden som har rett oppfatning, andre har bare ikke forstått det enda. Tror det finnes diagnoser for sånn.

Men jeg gir egentlig opp hele denne "debatten". Steinar, du må gjerne pukke på meningene dine og være stolt over at du "kan tenke selv", som du sier det. Så lenge du er så rigid, må du regne med å forbli temmelig alene i livet.

• Liker 2
Skrevet

Du innrømmer m.a.o. her at du og dine holdninger til kvinner ikke er en generell oppfatning som menn har, men at du er en av svært, svært få (kanskje den eneste i Norge) som har slike meninger og holdninger. (Hvis "alle! menn mente dette hadde jo nesten hele landet bestått av single menn(-esker) som deg.)

Takk, det var det jeg ville vite.

Etter hva jeg forstår så blir det nå bare flere single mennesker i dette landet. Og jeg kan godt forstå hvorfor, slik samfunnet har "utviklet" seg.

Det jeg sier er at alle menn helst ville hatt ei skikkelig dame når man først går inn i et seriøst parforhold.

Problemet er imidlertid virkeligheten slik den har utartet seg.

Skrevet

Vi har det helt supert!

Vi har partner, kan pule omtrent når vi vil, noen som kan hjelpe oss i huset, noen å dele sorger og gleder med, noen å sove på armen til, noen å spise middag sammen med, noen å våkne opp med om morgenen, noen å være med på aktiviteter - kort sagt noen å dele livet med!

Det er ganske fantastisk :jepp:

Bæææææææææææææ

Ja, jeg har fått med meg at de dumme (tro de) har det godt :smoke: hehe

Gjest Purple Haze
Skrevet

Etter hva jeg forstår så blir det nå bare flere single mennesker i dette landet. Og jeg kan godt forstå hvorfor, slik samfunnet har "utviklet" seg.

Det jeg sier er at alle menn helst ville hatt ei skikkelig dame når man først går inn i et seriøst parforhold.

Jeg ser absolutt på meg selv som en skikkelig dame. Og jeg har til alt overmål hatt flere langvarige, seriøse parforhold i løpet av mitt voksne liv.

Nå skal vi se hva jeg legger i skikkelig, også kan du si om du er uenig.

Jeg er ansvarsfull, lojal, trofast, en temmelig tradisjonell type som liker å ta ansvar for hus og hjem, bidrar likt økonomisk, er en omsorgsperson og liker å ta vare på de jeg er glad i. Finn noe som ikke er skikkelig ved dette.

• Liker 4
Gjest Purple Haze
Skrevet

Ja, jeg har fått med meg at de dumme (tro de) har det godt :smoke: hehe

Så de som skriver her og er i forhold, de bare TROR de har det godt? Fullstendig utrolig arrogant og nedlatende, selv til deg å være.

• Liker 5
Skrevet

Deler ut plusser til dere fantastiske damene her! Digger dere!

Skrevet

Grunnen til at flere blir single, og flere skiller seg, har å gjøre med at man finner ut at man blir ulykkelig av å være i forholdet, og ønsker heller å være alene. I gamledager holdt man sammen uansett hvor ulykkelige man var, fordi det var uhørt å skille seg.

Nå er det også slik, at alle KVINNER aller helst vil ha en skikkelig man også før de går inn i et seriøst forhold. Det går begge veier.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser absolutt på meg selv som en skikkelig dame. Og jeg har til alt overmål hatt flere langvarige, seriøse parforhold i løpet av mitt voksne liv.

Nå skal vi se hva jeg legger i skikkelig, også kan du si om du er uenig.

Jeg er ansvarsfull, lojal, trofast, en temmelig tradisjonell type som liker å ta ansvar for hus og hjem, bidrar likt økonomisk, er en omsorgsperson og liker å ta vare på de jeg er glad i. Finn noe som ikke er skikkelig ved dette.

Tja, det høres jo i utgangspunktet ikke feil ut.

Problemet er imidlertid at ikke alle kvinnfolk er like skikkelige.

Dessuten bruker det jo å være et mannfolk i de fleste parforhold også. Der heller ikke alle disse mannfolka er like skikkelige.

Skrevet (endret)

Bla bla bla bla bla bla... Jeg leste innlegget akkurat slik du mente det når du skrev det.

Det der pisset om at alle menn bla bla bla... beviser bare at du lever i din egen lille boble og selv er overbevist om at alle menn tenker som deg. Noe de ikke gjør. At du går rundt og tror det er helt greit for meg. Jeg har det i minne når jeg leser innleggene dine. Da går det så bra så! :)

Endret av CeeCee
Skrevet

Så de som skriver her og er i forhold, de bare TROR de har det godt? Fullstendig utrolig arrogant og nedlatende, selv til deg å være.

Livet er sånn som du innbiller deg selv at det er, ja.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Pissprat!

Alle folk er forskjellige. Og jeg kan garantere deg at det ikke hjelper en dritt å spørre andre for å forstå meg, eller vite hva jeg vil ha i gaver etc. :smoke: hehe

Jeg forventer at hun har kvittet seg med dem.

Hvis alle folk er forskjellig hvorfor er det mer matnyttig med venninner enn kompiser i og med at også alle jenter er forskjellige?

Skrevet

Bla bla bla bla bla bla... Jeg leste innlegget akkurat slik du mente det når du skrev det.

Det der pisset om at alle menn bla bla bla... beviser bare at du lever i din egen lille boble og selv er overbevist om at alle menn tenker som deg. Noe de ikke gjør. At du går rundt og tror det er helt greit for meg. Jeg har det i minne når jeg leser innleggene dine. Da går det så bra så! :)

Jeg har faktisk ALDRI innbilt meg at alle menn tenker som meg.

Jeg innbiller meg nemlig at de fleste andre menn ikke tenker i det hele tatt :ler:

Skrevet

Livet er sånn som du innbiller deg selv at det er, ja.

Er ikke alle som lever i sin egen lille boble som du gjør Steinar. Vi andre lever i virkeligheten, og der innbiller vi oss ikke ting slik som du gjør i Steinarverden..

• Liker 2
Skrevet

Hvis alle folk er forskjellig hvorfor er det mer matnyttig med venninner enn kompiser i og med at også alle jenter er forskjellige?

Fordi kvinner har mye mer til felles. Egentlig.

Skrevet

Er ikke alle som lever i sin egen lille boble som du gjør Steinar. Vi andre lever i virkeligheten, og der innbiller vi oss ikke ting slik som du gjør i Steinarverden..

Der tar du feil. Les litt psykologi så finner du fort ut at alle folk lever i sin egen lille boble. Og kan se på "virkeligheten" utrolig ulikt.

Skrevet

Jeg har faktisk ALDRI innbilt meg at alle menn tenker som meg.

Jeg innbiller meg nemlig at de fleste andre menn ikke tenker i det hele tatt :ler:

Nei, du tror jo selvfølgelig ikke du innbiller deg ting. Du vet jo ALT du Steinar. Du har HELE sannheten. Sånn du tenker er den eneste sannhet og det eneste riktige. Det er det du egentlig mener? Og alle andre har feil, sant?

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Fordi kvinner har mye mer til felles. Egentlig.

men det fins jo likevel menn og kvinner som har mye til felles da.. Jeg syns man går glipp av noe dersom man bare skal være venner med halve delen av en befolkning.

Skrevet

Nei, du tror jo selvfølgelig ikke du innbiller deg ting. Du vet jo ALT du Steinar. Du har HELE sannheten. Sånn du tenker er den eneste sannhet og det eneste riktige. Det er det du egentlig mener? Og alle andre har feil, sant?

Det kommer helt an på hva andre mener. Alle andre mener nemlig ikke det samme som deg heller. Tro det eller ei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...