Steinar40 Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #1301 Skrevet 16. desember 2011 Skal vi se, halv ti i går ringte kjæresten og var glad og blid og full, hadde hatt vakker borddame og var hjemme og savnet meg. Nå skal jeg på fylla med min kjekke lesekompis, etter å ha gjennomført tidenes verste eksamen. Kjæresten ba meg ta en skikkelig flatfyll og kose meg skvett i hjel. Jeg digger kjæresten min. Men i følge deg Steinar 40 så er jo vi to mennesker med dårlig vett. så jeg sitter og lurer på hvorfor du er singel, og jeg er i et velfungerende forhold. Ja, noe skal man jo ha å lure på vettu.
Steinar40 Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #1302 Skrevet 16. desember 2011 Jeg ble budt opp til dans av 6 (SEKS!!!) forskjellige menn sist helg, og bare en av dem var singel. Jeg takket ja til alle, for jeg elsker å danse! Konene/ kjærestene deres var der også. Rart ingen av dem ble sjalu egentlig. Mange av konene og mennene danset til og med med de hverandres partnere. Det var alkohol involvert (Ikke rent lite heller!) så det var egentlig rart at alle gikk hjem med sine egne partnere og det ikke ble en helvetes svær orgie utav all den "partnerbyttinga" i dansen! Smart å være med selv, ja. Jeg har nemlig sett tilfeller når partneren ikke er med selv.
Gjest KateW Skrevet 16. desember 2011 #1303 Skrevet 16. desember 2011 Kvinnfolk er ikke spesielt begeistret for å bli spøkt med i hvertfall! Den dagen jeg tror du faktisk spøker, så skal jeg sette kryss i taket.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #1305 Skrevet 16. desember 2011 Ja, noe skal man jo ha å lure på vettu. Merker at det svaret var nok til at jeg ikke lurer mer på det. Nå er det flatfyll med min kjekke kompis, mens kjæresten vasker hus med datter. Stor stas!
Steinar40 Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #1306 Skrevet 16. desember 2011 Merker at det svaret var nok til at jeg ikke lurer mer på det. Nå er det flatfyll med min kjekke kompis, mens kjæresten vasker hus med datter. Stor stas! Ja, flatfyll er jo alltid fornuftig.
Steinar40 Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #1307 Skrevet 16. desember 2011 Den dagen jeg tror du faktisk spøker, så skal jeg sette kryss i taket. Da er det bare å sette kryss!
Steinar40 Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #1308 Skrevet 16. desember 2011 Hva mener du da? At man skal kunne stole på hverandre. Men blind tillit er aldri smart.
Gjest KateW Skrevet 16. desember 2011 #1309 Skrevet 16. desember 2011 At man skal kunne stole på hverandre. Men blind tillit er aldri smart. OG blind tillit er når man ber kjæresten kose seg på julebord?????
Steinar40 Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #1310 Skrevet 16. desember 2011 OG blind tillit er når man ber kjæresten kose seg på julebord????? Ikke nødvendigvis. Det kommer an på.
Gjest KateW Skrevet 16. desember 2011 #1311 Skrevet 16. desember 2011 Ikke nødvendigvis. Det kommer an på. Kommer an på hva?
Steinar40 Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #1312 Skrevet 16. desember 2011 Kommer an på hva? Den andres personlighet og oppførsel.
Gjest KateW Skrevet 16. desember 2011 #1313 Skrevet 16. desember 2011 Den andres personlighet og oppførsel. Og utifra det de fleste her skriver, så har man tillit til partner og partner er til å stole på, og da kan man gå på julebord, eller ta et par øl med kompiser uten at det gjør det skapte grann!
Steinar40 Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #1314 Skrevet 16. desember 2011 Og utifra det de fleste her skriver, så har man tillit til partner og partner er til å stole på, og da kan man gå på julebord, eller ta et par øl med kompiser uten at det gjør det skapte grann! Ikke med mannlige kompiser, nei.
Gjest Eurodice Skrevet 16. desember 2011 #1315 Skrevet 16. desember 2011 Den dagen jeg tror du faktisk spøker, så skal jeg sette kryss i taket. Da skal jeg jammen sette kryss i samtlige tak og vegger .
Gjest KateW Skrevet 16. desember 2011 #1316 Skrevet 16. desember 2011 Da skal jeg jammen sette kryss i samtlige tak og vegger . HAHAHAHAHA, jeg digger deg, Bella! Du får mase litt mer på svar på enker som er oppsop.....
Steinar40 Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #1317 Skrevet 17. desember 2011 Jo, fordi en partner vil ha sett meg sammen med kompisene mine. Han vil hilse på dem, få bakgrunn og historien vår, og han vil se hvordan jeg ser på dem, og hvordan jeg ser på ham. OG deri ligger forskjellen. Men hvorfor tror du på at en ny mann i ditt liv vil sette noen pris på at du har såkalte mannlige kompiser? For ham er nemlig dette bare ulemper.
Gjest Odd Molly Skrevet 17. desember 2011 #1318 Skrevet 17. desember 2011 Men hvorfor tror du på at en ny mann i ditt liv vil sette noen pris på at du har såkalte mannlige kompiser? For ham er nemlig dette bare ulemper. Vi er da MENNESKER!!!! Mennesker omgåes da uansett kjønn!! Himmel, man blir glad i mennesker p.g.a dere egenskaper, personlighet, osv. Og da vil man ikke kvitte seg med disse menneskene (hvis det er en mann) fordi partneren din ikke synes det passer!! Milde himmel!! Var det ikke snakk om Å HA NOEN litt tidligere i denne tråden. Skal man da gå til grunne hvis man har det vanskelig i livet, fordi den beste vennen din er mann!!! og ikke skal få lov å f.eks støtte og trøste...Hæ??????? Dette er bare så jævlig dumt. Unnskyld språket.
Steinar40 Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #1319 Skrevet 17. desember 2011 Vi er da MENNESKER!!!! Mennesker omgåes da uansett kjønn!! Himmel, man blir glad i mennesker p.g.a dere egenskaper, personlighet, osv. Og da vil man ikke kvitte seg med disse menneskene (hvis det er en mann) fordi partneren din ikke synes det passer!! Milde himmel!! Var det ikke snakk om Å HA NOEN litt tidligere i denne tråden. Skal man da gå til grunne hvis man har det vanskelig i livet, fordi den beste vennen din er mann!!! og ikke skal få lov å f.eks støtte og trøste...Hæ??????? Dette er bare så jævlig dumt. Unnskyld språket. Når man er singel så kan man gjøre akkurat som man vil. Bare at det kan være smart å tenke litt igjennom hvilke konsekvenser det kan få senere i livet. Det sier seg selv at det ikke vil være smart for ei kvinne og ha en mannlig bestevenn. Det vil heller ikke være smart for en mann å ha ei bestevenninne. Det kan sikkert fungere utmerket så lenge begge er single, men når en eller begge ønsker å etablere seg i et parforhold så blir slike vennskap fort et problem. Noe jeg vil påstå er helt normalt. Og derfor lønner det seg altså å tenke igjennom hvilke relasjoner man bygger - selv som singel.
QueenPenelope Skrevet 17. desember 2011 #1320 Skrevet 17. desember 2011 Det kan sikkert fungere utmerket så lenge begge er single, men når en eller begge ønsker å etablere seg i et parforhold så blir slike vennskap fort et problem. Hvorfor skulle to venner plutselig begynne å ligge sammen bare fordi en eller begge gikk inn i et forhold? Det høres veldig lite logisk ut... Hvis de har vært venner i årevis som single uten å ligge sammen? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå