Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

OG at jeg liker bling, får deg til å tenke på deg

Det får meg til å tenke på mine erfaringer med kvinnfolk som liker bling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det såpass mange som ikke vet det da?

Min kjæreste vet det og jeg vet det. Jeg stoler på ham og han stoler på meg. Verre er det ikke.

• Liker 1
Skrevet

Noe jeg ikke har sagt.

Jupp, kvinner med flere enn to partnere er felleshøl og oppsop. Det har du sagt.

Skrevet

Det får meg til å tenke på mine erfaringer med kvinnfolk som liker bling.

Og at jeg liker bling, tar du altså personlig. Ikke vær redd, Steinar, jeg ber ikke deg eller partnere om bling. Jeg kjøper sjøl, ønsker partner å gi meg bling får han lov, men det er ikke basisen for min kjærlighet.

• Liker 1
Skrevet

Min kjæreste vet det og jeg vet det. Jeg stoler på ham og han stoler på meg. Verre er det ikke.

Ja, sånn kan du si det.

Skrevet (endret)

Ja, sånn kan du si det.

Hva mener du med den kommentaren? Det AB sier her stemmer for de fleste av oss som har vært i velfungerende parforhold.

Endret av KateW
Skrevet

Jupp, kvinner med flere enn to partnere er felleshøl og oppsop. Det har du sagt.

Nope.

Skrevet

ønsker partner å gi meg bling får han lov

Ja, er det noe jeg tror på så er det dette! :ler:

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg må jo tenke på meg selv når ingen andre gjør det :smoke:

Med dine holdninger kommer du aldri til å få noen som vil ha deg, heller. Hvor skulle du treffe damer, lurer jeg på. Etter dine idealer skal de vel helst sitte hjemme med håndarbeid eller noe og ikke bevege seg utendørs. Men det er helt tydelig at du vil ha en form for sosial kontakt ettersom du har bodd på KG i to og et halvt år. Hvis du i det hele tatt har et arbeid, har du ikke noe liv utenom det, for da hadde du ikke hatt tid til å sitte her inne til enhver tid.

Skrevet

Med dine holdninger kommer du aldri til å få noen som vil ha deg, heller. Hvor skulle du treffe damer, lurer jeg på. Etter dine idealer skal de vel helst sitte hjemme med håndarbeid eller noe og ikke bevege seg utendørs. Men det er helt tydelig at du vil ha en form for sosial kontakt ettersom du har bodd på KG i to og et halvt år. Hvis du i det hele tatt har et arbeid, har du ikke noe liv utenom det, for da hadde du ikke hatt tid til å sitte her inne til enhver tid.

Trenger man å ha et liv utenfor KG? :klo:

:ler:

Skrevet

Hva mener du med den kommentaren? Det AB sier her stemmer for de fleste av oss som har vært i velfungerende parforhold.

Ja, og så?

Gjest Eurodice
Skrevet

Trenger man å ha et liv utenfor KG? :klo:

:ler:

Nei, ikke du visst. I det virkelige liv hadde du sikkert ikke turt å vise din kvinneforakt så tydelig. Jeg tviler dessuten også sterkt på om normale menn ville hatt kontakt med deg, med dine avvikende holdninger.

• Liker 1
Skrevet

Ja, er det noe jeg tror på så er det dette! :ler:

Du er så ufordragelig at det er helt fantastisk, det jeg FAKTISK skrev var at jeg kjøper bling selv, og min kjærlighet til partner er ikke basert på om han gir meg bling eller ikke.

• Liker 1
Skrevet

Du er så ufordragelig at det er helt fantastisk, det jeg FAKTISK skrev var at jeg kjøper bling selv, og min kjærlighet til partner er ikke basert på om han gir meg bling eller ikke.

Du må huske at alle kvinner er som damen fra nord ... suger mest mulig ut av en mann - så en kvinne som påstår at hun kjøper eget bling - hun lyver.

Skrevet

Ja, sånn kan du si det.

Skal vi se, halv ti i går ringte kjæresten og var glad og blid og full, hadde hatt vakker borddame og var hjemme og savnet meg.

Nå skal jeg på fylla med min kjekke lesekompis, etter å ha gjennomført tidenes verste eksamen. Kjæresten ba meg ta en skikkelig flatfyll og kose meg skvett i hjel. Jeg digger kjæresten min. Men i følge deg Steinar 40 så er jo vi to mennesker med dårlig vett. så jeg sitter og lurer på hvorfor du er singel, og jeg er i et velfungerende forhold.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har selv sett at dette danse-opplegget med andre enn partneren ikke er smart. Tro meg!

Jeg ble budt opp til dans av 6 (SEKS!!!) forskjellige menn sist helg, og bare en av dem var singel. Jeg takket ja til alle, for jeg elsker å danse! Konene/ kjærestene deres var der også. Rart ingen av dem ble sjalu egentlig. Mange av konene og mennene danset til og med med de hverandres partnere. Det var alkohol involvert (Ikke rent lite heller!) så det var egentlig rart at alle gikk hjem med sine egne partnere og det ikke ble en helvetes svær orgie utav all den "partnerbyttinga" i dansen!

:ironi:

• Liker 4
Skrevet

Kvinnfolk er ikke spesielt begeistret for å bli spøkt med i hvertfall! :ler:

Skrevet

Så du er enig?

Ikke helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...